Esimene tänavalegaalne enduro
-
- Postitusi: 181
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Esimene tänavalegaalne enduro
Kõik oleneb mis teha plaanid. Rohkem metsa või lihtsalt vahest kruusateelt keerata kergele maastikule.
LC4 on vägev aga absoluutselt kõik on selle pealt täis enduroka peale üle läinud kuna ta on ikkagi raske.. jah saab igaltpoolt samamoodi läbi aga kergem pill on palju mõnusam ja ägedam ning väsitab kordades vähem. Selles suhtes ideaalne ratas alustamiseks millega saad aimu mida sa tahad rohkem tegema hakata. Kas leiad ennast puurimas, kitsastel radadel või vallutad kruusateid ning avastad ringi.
Tuttav sõitis 2 aastat LC'4a ning ta maapoiss ehk siis tõstis LC4 üksi kraavist enamvähem välja samal ajal kui ma oma 100kg'st ei jõudnudki
Ise alustasin XT600'ga. Siis xt660z 210kg masin millega püsisin ka erinevate LC4, 2T ja 4T krossikate järgi. Proovisin lühikest aega KTM690 ja oi kui mõnus oli sõita kuna 70kg kergem mammutist. Sealt läksin 250 2T Beta peale ning vahe on isegi nendel öö ja päev metsas ja asfaltil. Viimasega muidugi asfaltile väga asja pole.
Williga olen täiesti nõus.. vanu endurokaid, eriti just 90'te masinaid müüakse ulme hindadega. Maksta 2000€ mingi 80/90 piiri masinate eest on väga jabur kui 500-1000€ juurde pannes saad 2007 aasta enduroka.. Saksast saab ka mingi 500-900€ kätte aga muidugi Eestisse tuues kaasnevad muud kulud.
Välismaal on DR650/DRz400/Honda XR650L jne siiani müügil. Pea 20-30 aastat muutumatuna.. kahju, et meile neid ei lubata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.