BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 278
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 08 Juul 2018, 20:53

Naljakas seik ka tänasest. Peab vist rattale mingi kleepsu taha tegema, mis ütleb "See ratas Eesti bürokraatiapagulane Soomes" vms :D.

Sõitsin täna Pärnu mnt neljarealisel ja üks lisatule kinnitus oli lahti põrunud, tuli rippus. Kõrvale sõitis tsikkel ja juht ilusti suunas mind tee äärde ja näitas, et tuli ripub. Küsis veel, kas mul nipukaid vms on, et asi ära parandada. Väga lahe, suured tänud Sulle, kui satud seda threadi lugema!

Mis on naljakas/lahe/harjumatu, on see, et kogu vestlus käis inglise keeles. Kuna vestlus algas inglise keeles, siis ma loomulikult automaatselt ka vastasin inglise keeles. Alles pärast, kui tsikkel minema sõitis ja nägin Eesti numbrimärki, tabasin, et minu rattal on ju küljes Soome reg nr ja kõigi väliste tunnuste järgi olen Soome külkavend :D.

Hakkasin mõtlema, et nüüdseks on juba päris mitu vestlust võõraste inimestega ratta juures peetud ja need kõik on olnud ingliskeelsed - kes on küsinud, kas võib koera pildistada, kes kuidas sellise rattaga sõita on jne. Urali vennad on võtnud kasutusele termini "Ural delay factor". Ilmselt sobib ka geneerilisem termin "sidecar delay factor".

Äge...


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”