BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas kalle » 10 Juul 2018, 20:54

PhunkT kirjutas: Tuletame meelde, et see oli üks esimesi (või päris esimene) sissepritsega ratas maailmas :).
Lihtsalt niisama. Üks esimesi, aga mitte esimene. Seeriatootmisse läinud esimese au läheb 1980 Kawasaki KZ(Z)1000-H1 EFI/GI Z1 CLASSIC.

Aga selle väljakalde kohta ütleks nii, et selle teema peale mõtlesin ka veidi proovida erinevaid kaldeid. Ja nüüd peale päris erivevate väljakalletega sõitmisi saan öelda suurt vahet pole kuhu panen, vastu hoidma ei pea ja ühe käega võin sõitma jäädagi. Päris käed lahti pürgib kergelt vasakule ära. Hetkel on suht neutraalis, parempööre on väga hea ja nii jääb.
PhunkT kirjutas: E-07 õigustab end, sest muster suhteliselt hea lapik ja need rehvid ei pidavat mitte kunagi ära kuluma..
Ma ei tahaks su illusioone purustada, aga omast kogemusest ütlen, et ei ole sellist rehvi, mis selles olukorras väga kaua vastu peaks. Viimane autorehv (175/55/17) kaotas u10000kmga 5mm.

Kk


KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”