BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 279
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT » 11 Juul 2018, 07:12

Ei, mul ei ole illusioone, et korvika all rehvidel eriti pikka elu oleks. Olen enda jaoks mõelnud, et kui saan 10K ühe jooksuga, siis olen igati rahul. Ilmselt korvikas peab kauem vastu (mis on kahju, sest nüüd pärast esirattale tänavarehvi paigaldamist laulab see kõige rohkem).

Ma ei ole nüüd üle mõõtnud, mis mul korvi kokkujooks on, aga ehk on meil seadistused selles mõttes erinevad, et sul on suurem kokkujooks (=seisab hästi otse, pigem kisub vasakule, rehvid kuluvad kiiremini) ja mul on paremale kiskumine korrigeeritud väljakaldega. Ei tea, korvika seadistamine on päris arvukate muutujatega võrrand, ehk saab hooaja lõpuks enam-vähem paika (ja siis hakkan leading linki ehitama).

Leading linki mõttega mängin juba pikemat aega. Ideaalis tahaks tegelikult kõik rattad ühesuuruseks saada ja kõigile ühesugused rehvid alla. Praktilisem oleks kõikidele autorattad (või vähemalt rehvid) alla panna, aga... siis peab Eestis registreerimise mõttest vist loobuma. Ei tahaks olla sõltuvuses tehnoülevaataja heast tahtest ja tujust.

Eile sain oma esipiduri värinale ka lõpuks näpu peale. Vahetasin rattalaagrid ja keerasin kannu laagrit peale. Vibra kadus peaaegu täielikult. Ilmselt ka suurenenud massi teema, et kannu laager peab olema tugevamini kinni keeratud, sest mingit lõtku harki loksutades ei olnud ja lenks liikus sujuvalt ühest äärest teise (rattalaagrid olid ka tglt OK, profülaktika ja enesearengu pärast said vahetatud). Rohkem ei timmi, talvel vahetab laagri ära ja ehk ka kettad, siis saab täitsa heaks.


Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”