BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

pühak kirjutas:

Paar millimeetrit peab ikka kokkujooks olema. Aga jah, otsejooks sõltub vist kümnest pisiasjast kokku.
Pane tagarattale ja korvile mõni kitsas autorehv. Äkki isegi parandab sõidumugavust ka. Peale selle on autorehvid reeglina odavamad osta.

Kindlasti on mingi kokkujooks ka mul olemas, aga see sai alguses seadistatud minimaalne, et vähendada tagumise rehvi kulu ja korvirehvi nö kraapimist. Aga seda tegi juba Mototrem ja pole üle kontrollinud hiljem, mis see väärtus sai. Kui igav hakkab, proovin lähipäevil natukene suurendada kokkujooksu, siis saab ehk lean-outi pisut vähemaks keerata ja ehk muutub vasakule pööre veel kergemaks. Aga üldiselt on hetkel seade päris hea (Kalle oma tundub muidugi parem, ma ühe käega kurvides hakkama ei saa, v'hemasti mitte siis, kui keegi korvis on).

Nagu aru olen saanud, siis korvika seadistamisel on kaks etappi:

  1. 0 väljakalde juures seadista kokkujooks nii, et ratas jookseb 50 kmh ilma igasuguse inputita otse.
  2. Seadista väljakalle vastavalt nendele teedele, millel sõidad (väikesed kaldu külateed - lean-out suurem, autobahn - lean-out pigem 0).

Ja siis on kolmas ja igavene etapp - sõida ja timmi :).

Autorehvidega on see jama, et K100 veljed 2.75" ehk sinna peale ei pane eriti midagi. Peaks rattad ära vahetama. Aga siis tuleb natukene korvikinnitust modifitseerima hakata, sest see hakkab laiema rehviga vastu käima. Üldiselt on K korvikatel kasutatud Smarti rattaid. Eks kui läheb suuremaks ehituseks talvel (uus esihark jne), siis saab need rattad ka ära vahetatud ja autorattad alla.

Eks ta mõtlemise koht on... kui jääb Soome registrisse, võib kõike teha, kui tuua meie registrisse, siis on probleemid sisse kirjutatud sellesse protsessi.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”