Hälvik- Mootorratturid


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas will111 »

Kalapea, jah kujutan väga hästi ette seda "järjekorda". KÕik need korrad kui mina olen käinud, on seal kella viiest kohal olnud umbes selline meeletu hulk nagu 3-4 tsiklit. Ülejäänud kaader kas pudeneb siis vaikselt juurde kuskil seal vahemikus 17.30 kuni 18.30...või siis väga kedagi rohkem ei tulegi. Kui tegu on mingite võistlustega siis pole selline aja leidmine aga ilmselt üldse mingi probleem, see lihtsalt arvestatakse ajakavasse sisse ja kogu moos.

Ajakulu? Ühe tsikli mõõtmiseks hinnanguliselt kuskil minut ilmselt. No tegelikult mõõtmise kui sellise peale ilmselt ei kulu sedagi, aga võibolla mingi "tule siia ja tee seda tegevused" võtavad kokku minut või paar ära. Aga mis selle ajakuluga siis on? Kui tahetakse mõõta ja nõutakse normidele vastavust siis tehku seda parem kompotentselt ja enne kellegi rajale laskmist ning otsustavalt. Mitte nii, et ma ostan pileti, laadin tsiklid maha ajan varustuse selga, lähen rajale ja sõidan soojaks ning siis peale paari ringi mingi ametnik tuleb mulle teatama, et kuule ikka ei sobi, sul siin ühel ringil läks üle normi...paki kokku ja mine koju. Krdi haige absurd ju, ma ei saa aru kuidas mõni inimene siin sellest aru ei saa. Mind ei huvita, et kuskilt mingi nurga alt "mingi seadmega" mingil hetkel tagantjärgi mõõdetakse seal midagi välja. Kõik need mõõtmised saab vajadusel teha ära enne rajale minekut ning korrektselt, kasutades kontrollitud seadet, arvestades mõõteveaga, näidates vajadusel ette mõõteseadme paberimajanduse jne. Ongi kogu stoori. Mõõdeseadme saab ka kuskile sinna office juurde välja panna koos väikese kasutusjuhendiga. Igaüks, kes kohale tuleb saab ise mõõtmise ära teha ja veenduda, kas tal on mõtet piletit ostma minna või mitte. Kui tarvis kasvõi paber näpus sealt samast seadmest. Toimivaid lahendusi on mitmeid ja pole just keeruline välja mõelda sellist, mille puhul klient ei peaks tundma nagu talle tahetakse ära panna. Raja omanik võib oma kasutuslepingutesse igasuguseid asju kirjutada, kasvõi seda, et kõik rajal siruli käinud tehnika on peale siruli käimist tema omand. Üks asi on millegi kuskile lepingusse kirjutamine ja teine asi on mõistlik ning jätkusuutlik ärimudel. Neil asjadel tasuks ikka vahet teha.

Kõik see kusjuures ei puuduta üldse asjaolu, et kui tõesti on üle siis on üle. Küsimus on asjaajamise korrektsuses ja toimingute loogilisuses.

Eraldi veel rääkides mürast ja normidest ja sellega seonduvast. Nähtavasti üsna suur hulk selle teema ümber seletajaid isegi ei tea, et müra on selline huvitav nähtus, et tal on omadus liituda, või vahel ka lahutuda. Seda kõike olenevalt müraallikate asukohast, sagedusest, ümber paiknevast, mõõtepunkti asukohast jne. Seega, kui me mõtleme näiteks mingi ringraja ürituse peale pärnu rajal, kus korraga on rajal peenestamas no näiteks 10 tsiklit. Kõik suht üksteise sabas kinni ja kõik annavad täiega kuuma siis mis te arvate, kas selle parve summaarne müratase on kõrgem kui 1,2 või 3 samasuguse masina oma, mis paiknevad näiteks täiesti erinevates raja punktides ja tõenäoliselt ka kiirendavad ning pidurdavad täiesti erinevatel momentidel. Kes tahab täpsemalt näha, mis juhtub kui 10 ühesuguse müratasemega allikat liituvad, võib minna siia ja katsetada http://www.sengpielaudio.com/calculator-spl.htm
Kui nüüd asi korrektne oleks siis peaks pärnus lubatud müratase juskui sõltuma korraga rajal olevate masinate arvust. Kui ei sõltu siis tegelikult teatud juhtudel lihtsalt vilistatakse normidele. Või on võistluste ajal keskkonnanõuded teistsugused kui muul ajal?



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”