Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 22 korda
Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Tere!
Küsiks tänavasõidu rehvide kohta 2-te asja, et "kas "bike" rehve(esimest)...kui toimub vahetus tutikas rehv- vana asemele...et kas neid peab ka tasakaalustama ja kui siis kus-kes mootorratta rehvi tasakaalustab ning mis on õige rehvi rõhk esimesele rattale"...mõõdus 120/60 zr17m/c (55w) "Mitaz"
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Rumalad või segased küsimused jms
reinuvader kirjutas:Tere!
Küsiks tänavasõidu rehvide kohta 2-te asja, et "kas "bike" rehve(esimest)...kui toimub vahetus tutikas rehv- vana asemele...et kas neid peab ka tasakaalustama ja kui siis kus-kes mootorratta rehvi tasakaalustab ning mis on õige rehvi rõhk esimesele rattale"...mõõdus 120/60 zr17m/c (55w) "Mitaz"
Tasakaalustatakse kindlasti, rehvirõhk on suht individuaalne rattalt rattale, erinevad kaalud ju.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ei pea tingimata...tasakaalustamine on vajaduspõhine. vajadusest kahjuks või õnneks saad teada siis kui rehv/ratas on all ja sõidad. olen vahetanud ilma tasakaalustamiseta ja pole mingit probleemi olnud ka suurte kiiruste juures, samas on ka juhtunud, et tuleb võtta alt ära ja panna tasakaalu kuna juba 100 juures on ikkagi kerget vibra tunda.
tsikli ratast on üsna lihtne kodus ise tasakaalu panna kui kasvõi mingi basic töökoda olemas on. teab mis eriseadmeid pole vaja. rõhk on kirjas rehvi peal - kui ei ole siis 2bar on sobiv. võid pisut rohkem ka panna tänavarattale, millega rehvile erilist kuuma ei anna
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Will 2bar pole isegi rinkale sobiv,jääb väheseks.Alates 2,1,kuna tänaval kuuma ei anna siis2,2 peaks baigilisele hea olema.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Tänaval pole mingit vahet, on seal rehvis 2.0 või 2.1 või 2.2 bari. Enamikul pole isegi vahendeid, millega sellise täpsusega rõhku mõõta (pean silmas tegelikku rõhku rehvis, mitte seda, mida manomeeter x komakoha täpsusega väidab seal olevat).
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Tasakaalustamiseks müüb Motonet vastavat pukki, see on nii odav et igasugune vajaduspõhine ja muidu põlve otsas jäuramine on pointless: https://www.motonet.ee/et/toode/381501/ ... lustuspukk . Lisaboonusena näeb ära, ega velg kuskilt kõver pole või muud anomaaliad ei kimbuta.
Tööjuhend on siin, alates 8:00:
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
will111 kirjutas:tsikli ratast on üsna lihtne kodus ise tasakaalu panna kui kasvõi mingi basic töökoda olemas on
....ja kui pole, siis ilmselt saad teenusena seda osta enam-vähem ükskõik millisest mototöökojast.
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 22 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Hei!
Super....tänud, et viitsisite vastata ja nõu anda! Tekitab kohe sellise hea tunde, et tsiklimehed on ühine pere.
Aitähh, eks siis tuleb rehv alla panna ja on näha(tunda), kas on tasakaalustust vaja.
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Eelnevat juttu lugedes tuleb. Lisaks tuleb ka õigesti rehv rattale peale panna. Mul pani Chukcha valesti, ehk märk ja lohv ei läinud kokku ja siis oli tasakaalustamine paras pein.
Tasakaalustada on lihtne. Kas ostab puki või ehitad ise, ma ehitasin ise kasutan võlli ja auto pukke.
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
seda kindlasti, et töökodades tehakse asi ära. eks see ise nö. jauramine on rohkem neile, kes harjunud tsikli juures ise toimetama. aga noh ainuke vajalik töövahend on tegelikult kruustangid muidugi see motoneti pukk on ka lahe aparaat, aga eks ta täidab täpselt sama eesmärki. kindlasti odavam soetada samas kui korralikke kruustange, ja pisut lihtsam kasutada selleks otstarbeks. ma ei teadnudki, et seal selline asi müügis on, võibolla peaks omalegi ostma, hind on tõesti õiglane. vahetamist ikka tuleb palju ette.
franz125, kas vaidled igavuse pärast? allikas: https://www.pirelli.com/asset/index.php?idelement=57987 lühikokkuvõte, rõhud vahemikus 23-32 psi on soovitatud rehvitootja poolt. barideks oskad ise arvutada, ja et mis see keskmine seal siis umbes tuleb. see võtab kokku sinu "ringrajale liiga vähe" väite ja selle tõepärasuse. muidugi neid siniseid rinkarehve on nähtud ka oioi kui palju. võibolla asi selles ongi, et sama palju on tarku, kes arvavad, et "alates 2.1" on see õige ja tootja ei tea midagi dunlopi ntec'st ei hakka parem rääkimagi..
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Tänapäeval ei ole küll tasakaalustamine nii raske ja kallis tegevus,et seda ükskõik mis põhjusel tegemata jätta.See et sa ei tunne seda iga kiiruse juures ei tähenda,et ta mingeid võnkeid püsivalt ei tee. Tasakaalustamata rehv lõhub sinu tehnikat sõna otseses mõttes.Eelkõige saab vatti vedrustamata osa(rattalaagrid,supporti kelgud jne) ja amordid.Esirattast kandub see veel ka roolikannu laagritesse.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Will,igavuse pärast vaidled sina.Tood ringrajale mõeldud tabeli.Kas sa enne sõitma minekut soojendad rehve50 minsa 80 kraadini.Või ehk sõidad linnas/maanteel nad nii soojaks.Need mida ratta tootjad ise soovitavad on räme palju nt.2,5 ees ja 2,9 taga.Mõnusalt kuluvad kolmnurka.Ise kasutan tänaval 2,2 ees ja 2,o taga peab hästi soojenevad ruttu ja ei ole pidurdades ega kallates lödid ning jätab ka mängumaad soojade ja jahedate ilmade vaheldudes.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Krt ma väga vabandan. See minu pakkumine, et 2bari on tänavarattale paras, tuleb välja, et on siis ikka täiesti rajult mööda. Hea, et spetsialistid on nüüd asja paika pannud ning ainus ja õige on 2,2 ning 2,o
Lähen häbenen pisut..
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Kasutan kodus Motoneti tasakaalustuspinki ja väga rahul.
Esimest tasakaalustan alati, uue tagarehvi puhul ka tagarehvi. Kasutatud tagumiste kaunade puhul ei näe mõtet tasakaalustada, sest nende eluiga pole niikuinii nii pikk, et sellest mingit efekti oleks.
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Boobush kirjutas:Esimest tasakaalustan alati, uue tagarehvi puhul ka tagarehvi. Kasutatud tagumiste kaunade puhul ei näe mõtet tasakaalustada, sest nende eluiga pole niikuinii nii pikk, et sellest mingit efekti oleks.
Tubli, oled aru saanud, et nii ongi kõige praktilisem - tagumisel vedu taga niikuinii, esimene aga veereb niisama. Pole aastate jooksul selles loogikas pidanud pettuma.
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Kas rehvi on vaja tasakaalustada ja kus seda teha saab?
Kuidas vedu ja ratta tasakaalustamine omavahel seotud peaks olema?
Kunagi rehvivahetuse ajal sai huvi pärast nööriga parandatud vana rehviga tagaratas tasakaalustuspinki pandud ja oli 45 g tasakaalust väljas. Eestis lubatud kiirusega liigeldes polnud midagi tunda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.