Vihurmoto Rahvaliiga 2018


Loadära
Postitusi: 394
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Vihurmoto Rahvaliiga 2018

Lugemata postitus Postitas Loadära » 20 Juul 2018, 23:13

kalleu kirjutas:Sel aastal on tänavaklassi sõidud olnud koos retro klassiga. Vaata siit "Street" tulemusi. Esimene Jarmo Kivi jne.
Sõitjaid on 10-12 igal võistlusel olnud, ajad on 1:28-1:55 ja alati leiab kellegi enda kiirusega võidu sõitmiseks.
Alla 1:27 kolid kiiremasse klassi, mitte ei visata välja (togi)

Lihtsalt infoks, et lisaks Rahvaliigale toimuvad ka erinevad leedukate korraldatavad rajapäevad - http://crmoto.lt/en ja http://www.nrc.lt/lt/kalendorius/ - seal on samuti võimalik päeva lõpus võidu sõita. niipalju on erinevust, et sealse aeglase grupi ajavahed on suuremad, sellevõrra ka võistlejaid samas sõidus rohkem (u. 20) ja võidu sõita võib-olla isegi põnevam. Ainuke miinus on (väga isiklik arvamus), et lõunanaabrid kipuvad pisut agresiivsed olema ja algaja tasemel vahel tehakse manöövreid, mida Rahvaliigas ei näe nt. kallad juba kurvi sisse ja siis üks laperdava sabaga lendur läheb 40cm kauguselt nina eest otse (crash) ja niimoodi mitu korda võistluse jooksul. Aga fun on ikka :D
Ok, seda su vihjatud tulemuste listi nägingi kõigepealt- sealt tuli ka see küsimus, et kas rada oli lausmärg vms, et ajad seal 1.50-2.00 kanti olid? Kuid hiljem märkasin ka juba ülalpool fotodel aegu alates 1,30, ehk siis need mai sõidu tulemused...seega sai üldpilt enamvähem selgeks!
Aga muidu tänud põhjalikumalt seletamast. Leetu või kuhugi kaugemale minna esialgu muidugi ei plaaniks, rahakott ja/või vaba aeg seab lihtsalt oma piirid...kuid ühe eesti võistluse (1.sept?) võiks ju kaasa pusida kogemuse nimel, kui ilm hea. Muidugi seda "üks-kakskümmend jne..." juttu ei ole ka kohe kindlasti üldse vaja mulle rääkida, kuna mul ratas siiski täiesti tavaseades väike "tänava-naked" ja see nädalavahetus andiski alles mingi esmase "ametliku" ajakogemuse sellise paberi näol:
IMG_20180720_214915.jpg
...ehk kuna sünnipäeva kinkide hulgas oli ka A24 raja priipääse, mis tahtis juba ammu realiseerimist, sai pühapäeval peale Smashi suund Tln asemel hoopis Pärnu peale võetud. Muidugi oh ebaedu, kui 18 paiku Pärnu jõudes selgus, et justnimelt seal hoopis lausvihm möllas loodetud päikesepaiste asemel ja teisi sõiduhuvilisi polnudki alles jäänud. Aga kuna siiski diagonaalis üle eesti juba kohale tuldud, siis sai märjast rajast hoolimata, paagikotid ja muu matkakola kaasa kätte jäetud ja läksin ikkagi peale. Pealegi oli päris uhke tunne täiesti üksi, nagu privaatrajal sõita...ehk kui rajale läksin, siis tuli ka mingi med.auto laadne minibuss kohe sinna ja vist ainult minu pärast olukorda jälgima, omaette kogemus seegi :D
Kuid kuna eelnevalt oli korralikult kuuma ilma teinud, siis tegelikult teist korda, u 19.30 peale minnes oli sõidujoon siiski enamuses juba välja kuivanud ning otsustasingi ikka transponderi ka juba võtta. Ehk siis paaris kohas sai nagu pisut tagasi hoitud, kuna rattaga oli kindlalt vaja ikka koju jõuda...kuid enamuses õnnestus ikka üsna korralikult vinti anda, sest lõpuks käis ka ketsinina juba paaris-kolmes kurvis isuga mööda maad ja ka vähemlt tagarehvi kontaktpind oli ikka kogu ulatuses kasutust leidnud :)
Kahjuks muidugi sai mõni minut ennem sessiooni lõppu, siis kui just hea sõidufiiling tekkima hakkas...bens ka veel otsa! Kuid see kõik kokku samas jättiski nüüd pisut nagu kipituse sisse, et ehk päris kuiva rajaga ja mõne kiirema pealt sõidujoont kopeerides,või kasulike näpunäiteid saades jne, võiks siiski mingi 1.3x aja ka ikka paberile saada!?
:bsmile:


Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Mine “Üritused”