Trahvid - penalty
Moderaator: Moded
Trahvid - penalty
Kuna see teema on t6sine, paluks raakida asjast nii nagu ta on, hooplematta.
Trahvi oleme me saanud peaaegu k6ik, ehk teiste vigadest nagu 6pitakse, oeldi vanasti.
Alustuseks imelihtne Soome trahviarvutamissusteem:
http://www.poliisi.fi/poliisi/lp/home.n ... B5003FD54C
Hea tekst all: Päiväsakon alin euromäärä on vähintään 6 euroa.
Ylinopeussakon minimisumma on kuitenkin 115 euroa.
samal teemal autojuhtide foorumis http://www.profid.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=102 leidub ka tavaliiklejale infi, vaata NL
Trahvi oleme me saanud peaaegu k6ik, ehk teiste vigadest nagu 6pitakse, oeldi vanasti.
Alustuseks imelihtne Soome trahviarvutamissusteem:
http://www.poliisi.fi/poliisi/lp/home.n ... B5003FD54C
Hea tekst all: Päiväsakon alin euromäärä on vähintään 6 euroa.
Ylinopeussakon minimisumma on kuitenkin 115 euroa.
samal teemal autojuhtide foorumis http://www.profid.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=102 leidub ka tavaliiklejale infi, vaata NL
Viimati muutis Cowboy, 03 Aug 2005, 17:57, muudetud 4 korda kokku.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
mina olen peaaegu tiibadega ingel...igapäev sõidus(aastas kuskil 40000km), 15 aastat nii tsikliga kui autoga ja eelmine sügis sain esimese suulise hoiatuse(ratta kiirus 90 alas 123)võtsin õppust ja nüüd liiklen nagu noor pensionäär ja ootan milla tiivad pikemaks kasvavad ja kandma hakkavad.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Autoga aktiivselt liigeldud viimased 7 aastat, paar suve tagasi oli millegipärast Tallinna linnas liikudes tavaliseks sõidukiiruseks kujunenud 70 km/h ja enamgi. Mõistuse pani pähe kaks vahelejäämist kolme päeva sees, kusjuures mõlemad üle +20-e. Eriti kalliks ei kujunenudki, mingi 3500-4000 sai hakkama, kuid kasutades mõningaid tutvuseid.
Sõidukiirus peale seda normi piirest ei välju, kuid 50 km/h alas tühjal hilisõhtusel teel kiiremini liikumist eriliseks ületamiseks kah ei pea. Kui 110 km/h alas kulgeda 150-160 km/h ja siis vahele jääda, ei ole midagi vaielda. Kuid neist kahest korrast on jäänud ikkagi miskipärast mälestus, kui poolikust eksimusest.

Sõidukiirus peale seda normi piirest ei välju, kuid 50 km/h alas tühjal hilisõhtusel teel kiiremini liikumist eriliseks ületamiseks kah ei pea. Kui 110 km/h alas kulgeda 150-160 km/h ja siis vahele jääda, ei ole midagi vaielda. Kuid neist kahest korrast on jäänud ikkagi miskipärast mälestus, kui poolikust eksimusest.

Täna läks siis eriti sitasti ja sain 1500kr trahvi kuna eirasin keelumärki lisatahvliga "lubatud erilubadega" või midagi sellist. Oleks siis piirdunud hoiatusega või väikse summaga, aga ei. Oleks siis selline koht kus tekib liiklusoht, aga seal lubatud sõita nii mitme firma taksodel kui mitmetel kümnetel autodel kellel on eriluba. Aru ma ei saa, tunnistasin, kahetsesin ja sain sellise trahvi. 

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
2 aastat B-kati ja alates sellest aastast ka A-kat ning ühtegi peatamist pole mulle ette tulnud.Ma hakkan varsti mõtlema, et ma miski klaassepa poeg, et mind mundrikandjad ei märka või lihtsalt ei taha märgata.Vahest viskab kopa ette ja mõtlen, et no raisk peatage mind ükskord ja kontrollige need kuradima dokumendid ära, siis rahu majas...aga ei
primo

primo
Challenge the Adventure.Ride The World
ei tohi ära sõnada aga rattaga sõites pole veel saanud trahvi! Eelmine suvi eriüksus oma hõbedaste ubarutega pidas kontrollis lube, pani puhuma ja siis küsis irvitades et mees palju sul kiirus oli???? Eks ma kokutama et nooh saja tuuris
selle peale tuli vastuseks et meil radar ei töödanud aga ma silmaga vaatasin et umbes 150 kanti! Tegelikult oli 160.....egas midagi sooviti head teed ja naela kummi
selle peale ma ütleks et on ka lahedaid politseinikke olemas.Autoga seevastu olen ikka palju saanud, mitmed kiirused, lubadest ilma jne.Aga nüüd kui auto sai ära vahetatud millel piloot peal on ei ole enam kiirusega muret...kuigi minek sama hea kui tsiklil 



suzuki gsx600f
Autoga märtsi lõpus 40alas 62 (ei märganud 40 märki), politseinik küsiks mult, "kaks pjäva tagasi oli sjunnipaev jah?" minu jaatava vastuse ja tehtut kahetseva seletuse peale tegi 600.- ehk siis min. trahvi.
Aga imho meie trahvisüsteem imeb, praegu mul ju seis kus load võetakse ära nagunii, vahet pole palju ületan.
p.s. octavio, ega su tsiklil midagi viga pole? Kui ei, siis oleks huvitav teada mis autoga sa sõidad..
Aga imho meie trahvisüsteem imeb, praegu mul ju seis kus load võetakse ära nagunii, vahet pole palju ületan.
p.s. octavio, ega su tsiklil midagi viga pole? Kui ei, siis oleks huvitav teada mis autoga sa sõidad..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
mis see täpsem situatsioon oli, kas sõitsid kuskilt tõkkepuu kõrvalt läbi era v riigi alale parkima? Eirasid edasisõidu keeld märki?Motomart kirjutas:Täna läks siis eriti sitasti ja sain 1500kr trahvi kuna eirasin keelumärki lisatahvliga "lubatud erilubadega" või midagi sellist. Oleks siis piirdunud hoiatusega või väikse summaga, aga ei. Oleks siis selline koht kus tekib liiklusoht, aga seal lubatud sõita nii mitme firma taksodel kui mitmetel kümnetel autodel kellel on eriluba. Aru ma ei saa, tunnistasin, kahetsesin ja sain sellise trahvi.
Ma seda ka viimasel ajal paar korda harrastanud kui mõningaid asutusi külastan, ei taha tsiklit igale poole jätta

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

CB500 kirjutas:Autoga märtsi lõpus 40alas 62 (ei märganud 40 märki), politseinik küsiks mult, "kaks pjäva tagasi oli sjunnipaev jah?" minu jaatava vastuse ja tehtut kahetseva seletuse peale tegi 600.- ehk siis min. trahvi.
Aga imho meie trahvisüsteem imeb, praegu mul ju seis kus load võetakse ära nagunii, vahet pole palju ületan.
p.s. octavio, ega su tsiklil midagi viga pole? Kui ei, siis oleks huvitav teada mis autoga sa sõidad..
Kusjuures max on 600 mõnd võttis kah ment vahele ja näitas oma pabereid, kus oli selgelt kijas et 600 kr max
Get real.. kui palju sa ületasid? Mina ületasin rohkem kui +20, kui sa veel aru ei saanud. Eksimisviga oli sel aparaadil +-3, 62kmh oli see mis järgi jäi.sp no7 kirjutas:Kusjuures max on 600 mõnd võttis kah ment vahele ja näitas oma pabereid, kus oli selgelt kijas et 600 kr max
To gs: dokumentide kaotamine mõjub ka samahästi, tean omast käest

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Load alates 1997, esimene trahv mootorratta seljas tuli sel suvel, 90 alas mõõdeti 139 km/h, järgnes 5400 EEKi. Ühtegi kehtivat trahvi all ei olnud. Pärast seda ei võtnud nädal aega ratast garaažist välja, ei olnud sõiduisu. Enam kiirustamise isu ei ole aga sõiduisu on tagasi.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Rattaga pole veel trahvi saanud, kuigi sellel aastal palju ei puudunud. Linnas mõõdeti kahel korral
ei näinud kui mind esimesel korral mõõdeti ja siis tuli patrull mulle viadukti peale vastu eeldades, et ma sõidan linna sisse ning seal fikseeris teist korda kiiruse ületamise. Politsei piirdus ainult noomimisega (mõõtsid esimesel korral +24 ja teisel +17) ning soovitas lahjem ratas võtta või järgida eeskirju. Eelistasin viimast.
Autoga mõned rikkumised olnud, kuid siiski püüdnud lehte puhtana hoida.




Autoga mõned rikkumised olnud, kuid siiski püüdnud lehte puhtana hoida.
ehh, viimsed päevad (vist, ei teagi täpselt
) mil veel kõlgub pea kohal minu elu esimene trahv
10 a lubadega (pluss enne seda pool aastat ilma (häbi-häbi)) ja siis kiirusega vahele jäämine ja sedagi tsikli seljas. aga noh, hea et niigi läits. sest miski tunnike enne seda oli 90 alas nii 150 kanti, nüüd "ainult" 125 umbes (püüdsin võtta järgi ees olevale autode rivile, et koos ühe lauluga minna). igatahes 20km/h üle paraku. trahvi suurus, kuna ühtegi rikkumist ees ei olnud, kohapealse menetlusega 1300 krooni. millele järgnes minu kõne piiksule, et näed, sai seda aega oodatud ja nüüd on ta käes, et maksa aga ära
et mina olen sinu trahve plekkinud küll ja küll omal ajal
igatahes on see aasta olnud mul vägagi korralik. sellest ka moraal, et trahvil on oma mõju, kuigi jah, mitte kõigile siiski.
mumm@loeb päevi




igatahes on see aasta olnud mul vägagi korralik. sellest ka moraal, et trahvil on oma mõju, kuigi jah, mitte kõigile siiski.
mumm@loeb päevi
väike kuri mootorrattur
Trahvi maiku on mitu korda olnud, aga ei ole ole nagu midagi tehtud. samas kihutaja ka ei ole. Parim kogemus oli: sõitsin mäost Piibe mnt. poole ja mingi 110km/h. Kuna enne sõitsid suure tempoga Tallinn-Tartul, siis ei osanud kuidagi kohaneda selle 90 km/h. Tee ääres seisis, aga hall Mazta ning sinimehike hüppas sealt välja. Samus kohe reipa sammuga keset teed ning käsi püsti - aeglustasin kohe mingi 60 km maha nii tegi ka minu taga pikalt sõitnud auto, minule aga viibati et sõitku edasi ja auto võeti maha. Võta sa nüüd kinni oli see vedamine või oli auto juba nende andmebasis mingis osas silma hakanud....
igatahes oli hea tunne sees:)

igatahes oli hea tunne sees:)

Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Teise Eesti Vabariigi algusaastatel, sel ajal, kui politsei esimesed korralikud lääne autod istumise alla sai, loksusin ühel sügisesel pimedal õhtul oma vana Bedford-pikapiga, millel kõik detailid küljes logisesid ja kolisesid, mööda Tartu linna. Ühel ristmikul passis aga seesama tuliuus läikiv tibusiniste kirjadega politsei-Opel ja mulle näidati edasisõitu kategooriliselt keelavat märguannet. Nähes minu vana punast lobudikku, tekkis mundrimehel ilmselge soov minu arvelt mittetulundusühingule "Eesti Politsei" osa uute autode soetamiseks kulunud rahast tagasi teenida... ning algas suurem tuhnimine. Tuhmivõitu tänavalaterna valgel tehtud esmane tehnoülevaatus õnneks erilisi tulemusi ei andnud, niisiis suunduti auto lisavarustuse kallale. Ja oh seda rõõmu, kui autoapteegist avastati tühjaksjooksnud furatsilliinipudel
Kohe asuti trahvikviitungit välja kirjutama ja trahv oli ränk - tervelt 5 (loe: viis) Eesti krooni! Algul mõtlesin, et kuulsin valesti, aga konarlik käekiri kviitungil tõendas siiski, et mu kuulmine on täiesti korras. Minu arvamust mööda on see mu elus kõige paremini kulutatud viiekas, nädal aega takkajärgi oli kõigil mu sõpradel-tuttavatel seda lugu kuuldes ülimalt hea tuju ning siiani kisub suu muigele, kui seda politseiga kohtumist meenutan
Kahju ainult, et trahvikviitungit ei taibanud alles hoida, praegu oleks sellel klaasi all ja raami sees tugev ajalooline väärtus... 



-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Autoga 8 aasta jooksul olen saanud kiiruseületamise eest 2 korda trahvi, katkise esitule eest ühe korra ning ülerahvastatud auto eest ühe korra. Kokku umbes 3000 eek eest trahvi, nii et väga hull teema pole.
Tsikliga aga pole seda kontot veel avanud, ptui-ptui-ptui
Tegelt see ülerahvastamise teema võibolla räägiks ära, veits offtopic aga päris hea huumor oli.
Me olime 7kohalises autos 8kesi, peeti kinni, et lihtsalt puhuma panna, ma puhusin 0 promilli ja siis kõrvalistuja, kes jumala juua täis oli, hüüdis tahaistmete poole et "PANE PEA ALLA, MENDID TULID"... seda muidugi samal ajal, kui härra politseinik veel auto kõrval seisis. nii et muidu poleks tähele pannudki
Tsikliga aga pole seda kontot veel avanud, ptui-ptui-ptui
Tegelt see ülerahvastamise teema võibolla räägiks ära, veits offtopic aga päris hea huumor oli.
Me olime 7kohalises autos 8kesi, peeti kinni, et lihtsalt puhuma panna, ma puhusin 0 promilli ja siis kõrvalistuja, kes jumala juua täis oli, hüüdis tahaistmete poole et "PANE PEA ALLA, MENDID TULID"... seda muidugi samal ajal, kui härra politseinik veel auto kõrval seisis. nii et muidu poleks tähele pannudki

mina olen pidanud politseile päris kõvasti kunagi maksma. aga see kõik sai tehtud nooruses ja seni võin liiklus politseile ainult kiitust jagada (seda ei saa kahjuks kogu politsei). aga kõige parem trahv oli selline, et sõitsime vaikselt liiva kalmistul oleval autoteel ja otsisime kohta kus saaks sõita männiku karjääri. samal ajal oli millegipärast samas kohas ka patrull politsei ja pidas meid siis kinni. siis hakkas pihta...... trahv kuni 18000 eeku, omavoliliselt keelualas jne. ei aidanud meie seletused, et sealt kus meie sisse sõitsime ei ole keelumärki. õnneks ei hakkanud nad ise trahvi välja kirjutama ja kutsusid kohale liiklus politsei. liikuls küsis kohe, et kuhu minek oli... vastasime, et oli soov minna männiku karjääri. alguses vana muigas ja ütles, et te ei oleks sinna saanud, kuna seal on liiva vall ees ja sealt saab ainult neliveolisega üle(meil oli subaru domingo 4wd). sai siis mainitud, et meil just neliveoline ongi ja siis lõid mehel silmad särama. vaatas bussi siit ja sealt ja siis palus oodata. paari minuti pärast tagasi ja ütles "valmis". mina juba hoitsin hinge kinni, et mitu tuhat nüüd tuli ja siis ütles politsei (liiklus
); "tegime sulle 50 krooni ja panime kirja, et viskasid suitsupaki maha. ei saanud päris trahvi tegemata jätta, kuna see registreeriti ära, et meid kutsuti trahvi kirjutamiseks".
seega tänud

seega tänud

Oh jah. Numbrit pole kunagi kokku arvutanud. Õnneks - muidu tuleks masendus peale.
Suur osa kogunes lapsepõlves, kui sai sõidetud ligi 4 aastat lubadeta (vanuses 15-19) - maksimum oli alguses 300kr (aastal 93), hiljem 450, lõpuks tõusis lausa 1300ni, see koos variandiga ka haldusaresti kohandada, mida komissar Tõnis Sulu rakendama lubas hakata, sundis lõpuks jalad kõhu alt välja võtma ja load ära tegema.
Mingi ebaõnn käskis umbes korra kuus vahele jääda, nii ma siis seda 300eek/kuu "kuukaarti" politseile maksin - mugavam oli ikka, kui bussiga sõita, aga aastate peale tuli kokku päris palju.
Suurim summa on kunagi noorusaegadel vahetult peale lubade lõpuks kättesaamist +146 eest saadud 5400 krooni (loo moraal - ära hakka linnas öösel kell 3 foori taga "tuuritama" hakanud mustade klaaside ja kollaste numbritega Audiga võidu sõitma, kui sa _täiesti_ kindel ei ole, et need eraldusmärkideta liikluspolitseinikud pole
).
Vähim kiiruseületus, mille eest saada on õnnestunud, on Virumaal Rakkes 95+-3 ehk "vähemalt 2km/h üle lubatu" eest 180 krooni. Siuke tulemus, mis peaaegu et sunnib lootma, et see üle löödud saab kunagi
Idiootseim trahv, mis saada on õnnestunud, oli situatsioonis, kus parklas sõitis mingi idioot autol esistange küljest ära. Kohapeal õnnestus mõlemad ristpeaga kruvid, mis stange külge roostetanuna numbrit paigal hoidsid, seest ümmarguseks keerata, ning parklast, stange pagasnikus, koju sõites õnnestus saada registrimärgita sõidu eest 3000 krooni.
Aastal '98 õnnestus ka saada 4. oktoobril kiiruseületus +22km/h kirja (Tammsaare/Järvevana pikendusel, seal kus hetkeks 50 on). Villu Vane ähvardas lube 3 kuuks ära võtta, aga sai palutud alles jätta ausa vabandusega, et kohe-kohe on laps sündimas. Vane siis lubas, et kui ma lapse sünnitunnistusega tulen, siis ta lube ära ei võta ja teeb ainult trahvi. Aga laps otsustas oma tulekuga venitada ja 2 kuud, mille jooksul peab otsuse ära tegema, sai läbi. Nii võetigi 4. detsembril ikkagi load ära, ja arstide poolt vist 20. novembriks ennustatud laps sündis lõpuks 9. detsembril
Viimase 3-4 aasta jooksul üks kord 600 krooni jalakäija mitte üle tee laskmise eest (kusjuures teadjamad teadsid takkajärgi rääkida, et see vanamutist "jalakäija" tegevat seal politseiga koostööd) ja kaks korda +21 (korra Pirita teel 70 ala lõpus ja teise korra laupäeva hommikul kell 6 tühjal maanteel 70 märgi juures) ja sellest tulenevalt ka kuu aega meeldetuletuskursuseid Tallinna ühistranspordi alal. Nüüd olen kuni jaanuarini eriti viks ja viisakas, kuna järgmine sarnane encounter oleks juba pool aastat ühistransporti.
A, ja üks tore 480EEK parkimistrahv ka situatsioonis, kus läksin kell 14:20 korraks Hansapanka ja panin parkimiskella 14:15 peale. Tagasitulles näitas minu kell 14:28 ja akna vahel oli trahvikviitung kellaajaga 14:31.
Kilomeetreid selle 13 aasta jooksul 500 000 üsna kindlasti täis.
Suur osa kogunes lapsepõlves, kui sai sõidetud ligi 4 aastat lubadeta (vanuses 15-19) - maksimum oli alguses 300kr (aastal 93), hiljem 450, lõpuks tõusis lausa 1300ni, see koos variandiga ka haldusaresti kohandada, mida komissar Tõnis Sulu rakendama lubas hakata, sundis lõpuks jalad kõhu alt välja võtma ja load ära tegema.

Suurim summa on kunagi noorusaegadel vahetult peale lubade lõpuks kättesaamist +146 eest saadud 5400 krooni (loo moraal - ära hakka linnas öösel kell 3 foori taga "tuuritama" hakanud mustade klaaside ja kollaste numbritega Audiga võidu sõitma, kui sa _täiesti_ kindel ei ole, et need eraldusmärkideta liikluspolitseinikud pole

Vähim kiiruseületus, mille eest saada on õnnestunud, on Virumaal Rakkes 95+-3 ehk "vähemalt 2km/h üle lubatu" eest 180 krooni. Siuke tulemus, mis peaaegu et sunnib lootma, et see üle löödud saab kunagi

Idiootseim trahv, mis saada on õnnestunud, oli situatsioonis, kus parklas sõitis mingi idioot autol esistange küljest ära. Kohapeal õnnestus mõlemad ristpeaga kruvid, mis stange külge roostetanuna numbrit paigal hoidsid, seest ümmarguseks keerata, ning parklast, stange pagasnikus, koju sõites õnnestus saada registrimärgita sõidu eest 3000 krooni.
Aastal '98 õnnestus ka saada 4. oktoobril kiiruseületus +22km/h kirja (Tammsaare/Järvevana pikendusel, seal kus hetkeks 50 on). Villu Vane ähvardas lube 3 kuuks ära võtta, aga sai palutud alles jätta ausa vabandusega, et kohe-kohe on laps sündimas. Vane siis lubas, et kui ma lapse sünnitunnistusega tulen, siis ta lube ära ei võta ja teeb ainult trahvi. Aga laps otsustas oma tulekuga venitada ja 2 kuud, mille jooksul peab otsuse ära tegema, sai läbi. Nii võetigi 4. detsembril ikkagi load ära, ja arstide poolt vist 20. novembriks ennustatud laps sündis lõpuks 9. detsembril

Viimase 3-4 aasta jooksul üks kord 600 krooni jalakäija mitte üle tee laskmise eest (kusjuures teadjamad teadsid takkajärgi rääkida, et see vanamutist "jalakäija" tegevat seal politseiga koostööd) ja kaks korda +21 (korra Pirita teel 70 ala lõpus ja teise korra laupäeva hommikul kell 6 tühjal maanteel 70 märgi juures) ja sellest tulenevalt ka kuu aega meeldetuletuskursuseid Tallinna ühistranspordi alal. Nüüd olen kuni jaanuarini eriti viks ja viisakas, kuna järgmine sarnane encounter oleks juba pool aastat ühistransporti.
A, ja üks tore 480EEK parkimistrahv ka situatsioonis, kus läksin kell 14:20 korraks Hansapanka ja panin parkimiskella 14:15 peale. Tagasitulles näitas minu kell 14:28 ja akna vahel oli trahvikviitung kellaajaga 14:31.
Kilomeetreid selle 13 aasta jooksul 500 000 üsna kindlasti täis.
TransAlp '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.