Esimene tänavalegaalne enduro


eetarga
Postitusi: 778
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Esimene tänavalegaalne enduro

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Williga olen täiesti nõus.. vanu endurokaid, eriti just 90'te masinaid müüakse ulme hindadega. Maksta 2000€ mingi 80/90 piiri masinate eest on väga jabur kui 500-1000€ juurde pannes saad 2007 aasta enduroka.

Sellega ma nüüd küll ei ole nõus. :? Sõltub täitsa mis sa täpselt ostad. Kui sa vaatad näiteks vanad Itaalia endurod üle, ja tunnistad, et tehnilist tase on hoopis midagi muu kui pilusilmade toodangud, siis on vist selge, et tänapäevane ostja, kes otsib midagi korralik eelistab neid ja maksab nende ees ka kõrgem hind.

Võrdle lihtsalt mainitud DR 350 (tema tehniline tase, endine ostuhind kui ta oli uus) ja panne kõrvale Cagiva, SWM, Aprilia või Saksa Maico. Alles siis tulevad detaillide nimed nagu Brembo, Öhlins, Marzzocchi ja Rotax mootorid mängus. Siis vaata tagakiige lahendused (puksid versus nõellaagrid), esihargilaagrite mõõdud, rattavõllide läbimõõdud, tagavedrustus, jne..

Mina kuulun vanuste puhul nende hulka, kes otsisid hirmsasti neid 3 kuni 4 tuhat Saksa marka lisaks, et endale sellist osta, aga pean tunnistama, et jõudsin ainult Honda XL 500 S sadulasse, sest raha sai otsa - ja näiteks Cagiva Elefant oma ulmelise hinnaga nägin ainult unes.

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”