Esimene tänavalegaalne enduro


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Esimene tänavalegaalne enduro

Lugemata postitus Postitas Loadära »

eetarga kirjutas:

Williga olen täiesti nõus.. vanu endurokaid, eriti just 90'te masinaid müüakse ulme hindadega. Maksta 2000€ mingi 80/90 piiri masinate eest on väga jabur kui 500-1000€ juurde pannes saad 2007 aasta enduroka.

Sellega ma nüüd küll ei ole nõus. :? Sõltub täitsa mis sa täpselt ostad. Kui sa vaatad näiteks vanad Itaalia endurod üle, ja tunnistad, et tehnilist tase on hoopis midagi muu kui pilusilmade toodangud, siis on vist selge, et tänapäevane ostja, kes otsib midagi korralik eelistab neid ja maksab nende ees ka kõrgem hind.

Võrdle lihtsalt mainitud DR 350 (tema tehniline tase, endine ostuhind kui ta oli uus) ja panne kõrvale Cagiva, SWM, Aprilia või Saksa Maico. Alles siis tulevad detaillide nimed nagu Brembo, Öhlins, Marzzocchi ja Rotax mootorid mängus. Siis vaata tagakiige lahendused (puksid versus nõellaagrid), esihargilaagrite mõõdud, rattavõllide läbimõõdud, tagavedrustus, jne..

Mina kuulun vanuste puhul nende hulka, kes otsisid hirmsasti neid 3 kuni 4 tuhat Saksa marka lisaks, et endale sellist osta, aga pean tunnistama, et jõudsin ainult Honda XL 500 S sadulasse, sest raha sai otsa - ja näiteks Cagiva Elefant oma ulmelise hinnaga nägin ainult unes.

eetarga, ma arvan, et siin eelnevad tegelikult mõtlesidki pigem seda, et just need tavalised-suvalised vanad endurokärakad, nagu XT600, DR650-800, KLR650, XR400-600 (...kuigi tegelikult mulle endale mulje jäänud, et vanematest just need Hondad on ka siiski üsna asjalikud pillid!) vms 90 levinumad pillid maksavad meie müügiportaalidse endiselt kuni paartuhat raha. Need itaallased, mida sa ilmselt fännad ja peaksid vb ka õigustatult paartuhat ja pealegi maksma, on meil vist ikka nii eksoodid, et seda statistikat ei mõjuta. No ja Pegaso 650, mida siis meilgi siin hulgem leidub, vist mingite kaitsekõnet väärivate itallaste hulka siiski vast ei liigitu? :P

Aga samas, sina kui (vist?) saksa juurtega, nüüd seda väiksemat DRi juba nende itaallastega kõrvutama hakkasid, siis äkki oskad öelda, miks on ikkagi seesama DR350 veel tänagi just näiteks saksas nii levinud...ja just reaalselt kasutatavate ratastena, mitte mingite garaazikaunistustena? Kas ta oli omal ajal lihtsalt nii odav, et neid saksamaa tänini täis on, või oli seal sellisene kubatuuri/kw suhe just mingis odavas maksuklassis või midagi muud....? Sest lõpuks, kui ka hinnast rääkida, siis just neidsamu tänase päevani päevani müüakse sealgi vist mingis sellises hinnaskaalas, et vanem kickstarteriga (90-95) ratas igapäevakasutatavana u.1500... ja uuemad SE (el.starteriga mudelid 96-99) isegi 2000 ja rohkemgi..? Või kuidas see tänane seis siis nendega Suzudega võrreldes näiteks ülalmainitud itaallastega "igapäevakasutuses" on ka?
( ...ja ärme siis itaallaste igapäevakasutusse seda sisse arva, et Itaalia valmistaja Beta vist tänini mudelit Beta Alp 4.0 vms Suzu DR350 mootoriga teeb :ner: )

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”