Honda CBR600F probleem jahutusega
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
- Tsikkel: Honda Hornet CB600F
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda CBR600F probleem jahutusega
Tahad jahutusvedeliku välja lasta siis peaksid ikkagi veepumba korpusest tühjendusava poldi välja keerama, radika ja paisupaagi korgid lahti tegema- lõdvikuid pole vaja torkida. Hiljem tühjendusava polti tagasi keerates vaata, et jõuga üle ei pinguta...Seejärel vala uus vedelik nii radikast kui ka paisupaagist sisse ja pane mootor tööle, lase mõni aeg toimetada ja kontrolli taset, vajadusel lisa juurde.
Külmalt käivitades peakski natuke valget "auru" tulema, juhul kui sul masin praegu jahedas garaazis seisab, õues sooja käes seistes vast mitte
Ventika tööd saad kontrollida lihtsal- süüde välja, radika küljest anduri pistik lahti, süüde sisse ja pane anduri pistik otse ratta raami vastu või vea juhe kohe aku - klemmini (mul kohe igast kohast massi niimoodi ei andnud)- kui ventikas tööle hakkab on andur õhtal või juhe katki või tõesti termostaat läbi. Mul on hetkel pandud otseühendus ehk ventikas toimetab kogu aeg kui süüde sees.
Minul tähendas soojalt kehvem käivitamine aku vahetust, sest aku oli oma aja ära elanud- külmalt läks iga põksuga, soojalt enam mitte ja pidin nii mõnigi kord ratta käima lükkama. Peale aku vahetust asi ok.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.