Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine
-
- Postitusi: 202
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine
Selles probleem ongi, et ei ole identne. See, kus see toodetud on, ei oma kõige vähematki tähtsust. Toodetakse vastavalt tellimusele ja USA jaoks toodetakse USA nõuetele vastavat toodet. EU jaoks EU nõuetele vastavat. Ja tüübikinnitused tehakse ainult vastava turu jaoks.
Kui on USA VIN, siis ei ole sama asi.
Isegi kui reaalselt on 1:1 täpselt identne, siis paberi peal ei ole identne. Ja ametnikku huvitab ainult paber. Bürokraatia ennekõike on ametniku moto ja miski muu ei huvita teda mitte üks gramm ka. Niikaua kui paberid pole korras on ametnikul käsipidur peal ja miski ei muuda seda (mingi asi võib muuta, kui seda piisavas koguses on... aga võib ka veel suurema probleemi tekitada).
Aga enamasti ei ole 1:1 identne.
Vahel on erinevused väga väiksed aga autode puhul näiteks võivad erinevused olla kohati päris suured ja isegi nii suured, et pärast tekib paras peavalu mingite lihtsate kuluosadega, mida kohalik pood sulle ei müü, sest USA variandil on see erinev ja nende laos seda pole.
Ma väga tugevalt soovitan mitte osta USA varianti, kui on olemas ka EU variant. EU variandiga säästad ennast kõikvõimalikest probleemidest, mis võivad tekkida juba arvele võtmisel ning hiljem mingi x varuosaga ja seda ei oska oodatagi.
Kui osta sõiduk mingist sellisest kohast, kust on oht saada USA variant (nagu Leedu), siis tasub VIN järgi kontrollida enne ostu. Eriti tasub kontrollida siis, kui hind on imelikult odav, ju ta on põhjusega odav.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.