Biolisandiga kütus

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Biolisandiga kütus

Lugemata postitus Postitas pühak »

zombi kirjutas:

Seega peaksime siis nõudma hoopis vana hea AI76 tagasitulekut?

Käisin 91-93. aastatel Venemaa kaudu Soomes tööl. Sai siis võrrelda Soome tolleaegseid bensiine Vene omadega, seda nii Lada, kui 70-date aastate lääne autodega. Vene pliisisaldusega AI-95 (oli selline marginimi bentsul) andis kõige parema mineku, näiteks Soome 97-ga liikus lahjemini. Pliivaba 95E oli veelgi lahjem. Vene AI-93 andis umbes sama mineku, kui Soome 97, aga pani mootori detoneerima, kui kõvasti pähe andsid. (talda anti sel ajal isuga, kuna trahvid olid suht olematud ja kiire sõidu eest lubade kallale ei läinud keegi)

76 täpne marginimi oli A-76. Sellega sõites ei saanud vähemalt Lada ega uute Mossede ja Volgadega üldse eriti gaasi anda, kohe hakkas detoneerima ja laiali lendamise oht oli suur. A-76-ga sõideti küll, aga kas siis piisavalt lahjade autodega või deforsseeriti mootorit, et laiali ei laseks. Süüte hilisemaks keeramine aitas ka natuke, aga kõik need meetodid tegelikult muutsid auto lahjemaks, seega liiga madal oktaanarv on jälle saadanast. Liiga kõrge oktaanarv jälle teeb mineku lihtsalt kehvemaks. Need mootorid, millele on kõrgem oktaanarv ette nähtud, on ise võimsamad ja kõrgem oktaanarv lihtsalt annab võimaluse seda võimsust kasutada.



"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”