VN1500 ei kannata gaasi
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
VN1500 ei kannata gaasi
93a. Kawasaki VN1500 tekitab peavalu, nimelt üle veerand gaasi keerata ei kannata, tõmbab hinge kinni.
Pöördese läheb, veerand gaasiga kuni 130 kiiruseni.
Asi algas peale ratta värvimist ( ehk peale seda kui osadeks võetuna garaasis seisis).
Enne seda käis kui kella värk.
Lahti on käinud kogu kütuse süsteem, karpad ja paak puhastatud, kraan ja võtturid puhastatud, kütuse filtrit korduvalt vahetatud.
Ainuke asi mida pole saanud proovida on bensiini pump, kahtlus on et ehk minestas seistes, kuid samas kui pumbal pistik lahti jätta siis on ka pilt taskus.
Ehk mõni targem oskab suunata, nõu anda, kogemusi jagada.
Tervitades
Lauri
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Tere
Karpa - silindri vahe on tihe? Õhuvõttu ei ole modifitseeritud? Kõik piibud on õige küünla küljes? Kuna karpasid on 2 siis segukruvisid oled proovinud häälestada? Teoorias võib peale karpade puhastamist vähem bensiini vajada (eeldusel et väga räpased olid). Karpad läksid tagasi kokku samamoodi nagu enne olid? Üle ei uputa (väljalase märg)? Ujuki tase sama jne.?
kent
Lauri-L kirjutas:93a. Kawasaki VN1500 tekitab peavalu, nimelt üle veerand gaasi keerata ei kannata, tõmbab hinge kinni.
Pöördese läheb, veerand gaasiga kuni 130 kiiruseni.Asi algas peale ratta värvimist ( ehk peale seda kui osadeks võetuna garaasis seisis).
Enne seda käis kui kella värk.Lahti on käinud kogu kütuse süsteem, karpad ja paak puhastatud, kraan ja võtturid puhastatud, kütuse filtrit korduvalt vahetatud.
Ainuke asi mida pole saanud proovida on bensiini pump, kahtlus on et ehk minestas seistes, kuid samas kui pumbal pistik lahti jätta siis on ka pilt taskus.Ehk mõni targem oskab suunata, nõu anda, kogemusi jagada.
Tervitades
Lauri
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Vaata mis värvi on küünlad.Kui on heledad siis kütuse puudus,suurematel pööretel ei jätku kütust,segu vaene (lean mixture).Võimalikud põhjused:kütusevõtu sõel paagis umbes,voolikute seisukord,kütuse tasapind ujukiruumis madal,ujukinõelte pesade küljes olevad sõelad on umbes,ujukiruumide tuulutusvoolikud peavad olema vabad.Kasuta remondimanuaali.Edu!
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Paagi korgi õhutuse võiks ka üle kontrollida... Mul on analoogne olukord olnud paagikoti tõttu...
Aga ennekõike ma pakuks, et põhjused eelpool mainitud kütte mitte kätte saamise variantides. Näiteks kraan või pump.
Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Õhuvõtt muudetud juba enne ratta lahti võtmist, käis ilusti.
Viga tekkis peale ratta üle värvimist.
Peale vea teket käisid karpad lahti jne.
Küünlad tumeda poolsed kohvi pruunid, seega kütuse segu peaks ok olema.
Karpad olid üsna puhtad lahtivõttes.
Kraan ja paagi sõelad puhastatud.
Pump sai eile kontrollitud, toimib ilusti.
Paagi tuulutus töötab, paaki tühjendades jookseb kütus ühtlaselt ja korralikult välja.
Aju vaakum kontrollitud, toimib.
Karpa ja silindri vahelised lutid uued.
Süüte poole 2, kummagil silindril oma, seega vast sai õigesti juhtmed peale.
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Veider...
Kui põhiline sümptom on, et masin liigub ainult kerge gaasiga meelitades maanteekiirusteni välja ja niipea kui gaasi teatud piirist üle keerad, hakkab närviliselt puterdama, siis on mul mitu kogemust, kus põhjus on olnud kütuse mitte kättesaamine:
- LC4 peadüüsi läks karpa põhjast vaigutükk sisse - täpselt sellised sümptomid
- Paagikorgi auk läks umbe, täpselt samad sümptomid
- Jawa kraani sisene tihend oli kehv ja pundus üles, nii et kütus ei tulnud läbi - täpselt samad sümptomid
- Sõbral oli paagis rooste ja kraan läks umbe - ise ei sõitnud aga kõrvalt paistis sarnane lugu.
EDIT: Siit veel paar rikka segu juhtumit, mis natuke sarnaseid sümptomeid andsid (lahja seguga on puterdamine närviline, rikka seguga on selline uppumise hääl):
- Teisel Sõbral tõmbas istme alt kaltsu õhupuhasti korpusesse, ma diagnoosisin ja sõitsin - käitus sarnaselt. Aga seni kuni kalts oli seal sees, suutis ülivähe kiirust koguda.
- Tuli meelde üks kavross aastast 2016 (kolmas sõber), millel oli aftermarket õhupuhasti, mis läks kruusa peal umbe - suuga puhudes käis vabalt läbi aga segu oli täiega paigast ära.
Loodan, et ma ei eksita sind mingilt elektri või süütekalast kõrvale. Aga ma kontrolliks kõiki neid juba kontrollitud kütte ja karpa asju uuesti... See et küünal on õiget värvi, ei anna täit kindlust, et mingis punktis segu ikkagi lahja pole...
PS! Kütte mitte kätte saamise korral on veel selline sümptom, et madalamal kiirusel saad natuke rohkem gaasi anda aga suuremal kiirusel läheb asi juba väga kitsaks kätte ja gaasi saab ainult natukene keerata - kuni ühel hetkel on piir käes ja edasi liigub masin ainult puterdades või sureb mootor üldse maha (elu tuleb kohe tagasi sisse, kui gaasi vähemaks keerad).
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Mis mulje jätab kui järsku keerata, kas mootor läheb täitsa lukku või on ebamäärane. Mul on olnud mitu juhust kus kõrgepinge süsteem süüdanud tühikäigul normaalselt ja koormuse tõustes katkestab sädeme ära. Eelnevalt sai sul esimene silinder korralikult kuuma, äkki tappis küünlad ära.
Kiirenduspumpade membraanid liiguvad vabalt? Minu 750Vn koonustega ei käinud, oli umbes sama situatsioon, koormuse all tõmbas hingest kinni täiesti. Kui katsin õhufiltrist poole kinni teibiga, siis oli ok. Kui juhtus veel tuul olema joonelt filtritele pähe, oli olukord täiesti lootusetu.
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Kauri kirjutas:Eelnevalt sai sul esimene silinder korralikult kuuma, äkki tappis küünlad ära.
Jah - küünlad võiks tõesti igaks juhuks ära vahetada. Hirmus loll lugu, kui otsid viga ja lahendus on nii lihtne.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Kui sõidu ajal toorest peale tõmmates asi ei parane, siis kahtlustaks karpade kütusenälga.
Seda siis lisaks võimalikule elektrikalale.
Terv.
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Sõidu ajal toores ei mõju, täpselt sama seis, lihtsalt hakkab üle uputama hääle järgi.
Küünlaid paar komplekti juba läbi proovitud.
Gaasiga meelitama ei pea, laks kohe enamvähem veerandi peale ja läheb, niikui kindlast piirist üle keerata on kõik, hoog raugeb kergelt jõnksutades, peale gaasi "õige" piiri peale tagasi laskmist mootori töö läheb normi ja sõidab.
Olles juba pea kuu aega ja ca 2k km nii sõitnud siis õige koha tunnetus juba üsna hea
Õhufiltrite kohapealt niipalju et enne värvimist toimetas väga eeskujulikult kui karpad paika said (segu natuke rikamaks).
Asi pole seotud nii väga pööretega, vaid rohkem koormusega, neljanda(viimase) käiguga hoogu üles võttes näiteks 60 pealt üle piiri keerates on hing kinni.
Olen aastaid juba vanatehnika, karpa pillide jne seadistamise, remondi ja hooldusega igapäevaselt tegelenud, kuid sellist probleemi pole veel kohanud.
Mõte liigub aina rohkem elektri kala peale.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Karpa eri tööreziimide probleemide tuvastamiseks ja regullimiseks on selline väärt asi nagu Gunson Colortune.
Edu, L
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
- Tsikkel: Honda Crossrunner
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Oli juhus kui üks süütepool ei töötanud nagu vaja. Kusjuures tühikäigul ja kuni teatud pööreteni ei saanud midagi aru. Teatud piirist alates lihtsalt üks silinder kadus järelt ära ja loomulikult kadus ka jõud. Kui kõik muu oli juba mitu korda kontrollitud siis otsustasin süütepoole kahtlustada. Peale pooli vahetust oli kõik korras. Süütepooli veale vihjas lõpuks see, et üks tuletoru oli tüki jahedam kui teine.
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Kontrolli, kas karpa siibrid - need ümmargused suure kummimembraaniga - käivad vabalt üles-alla, ülesminek on isegi tähtsam, mul olid Honda V2 samad sümptomid. Põhjus: vanadus. Aja jooksul need pinnad ikka kuluvad. Lühike aitamine oli tuhandese ja kahetuhandese paberiga poleerimine. Hing jääb kinni ja puterdab seepärast, et liblik-siiber on lahti keeratud, aga ümar koos nõelaga ei tõuse vastavalt vajadusele.
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Hetkel tundub et on aju probleem hoopis, joote plaat mõrasi täis.
Siibrid kontrollitud, liiguvad vabalt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Katsun meeles pidada ja CDI sulle proovimiseks kaasa võtta.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Aju, remonditud, kasu null.
Kisun karpad uuesti seibideks, ehk jäi esimene kord midagi kahe silma vahele.
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Viga leitud.
Probleem ikkagi õhuga, nimelt esmane test ja asjade paigutamine oli hiina K&N koopiatega, hiljem said aga juba päris asjad külge. Nimelt siis hiina koopia ja originaali õhu takistus väga erinev, originaal annab õhku väga hästi läbi, hiinakas aga tekitas enne värvimist tehtud proovi sõidul tehase originaal filtritele sarnase õhu takistuse.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Ehk siis astusid täpselt sama reha otsa nagu mina
Varasemalt olid mul samamoodi Hiina koonused ja ainus probleem oli vihmaga kui lõi filtrid kinni. Siis oli sõidupealt filtrid kõljest ja taskusse. Uued filtrid said mingil hetkel vahetult enne pikemat saartetrippi JR toodangust, suurema ristlõikega ja ovaalsed. Ja just nendega hakkas jama pihta. Kusjuures ilma filtriteta käib nagu mõte.
Ehk siis ilmselt nende JR filtritega tekib kindla õhuvoolu juures mingi anomaalia. Mina lahendasin selle õhuvõtu ava kalibreerimisega, ehk ehitasin plastikust seibi sisselaskesse mida sai vastavalt vajadusele järjest suuremaks lõigatud kuniks oli hea. Mul ei istu filtrid muidugi otse karpa küljes ka
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Lauri-L kirjutas:Viga leitud.
Probleem ikkagi õhuga, nimelt esmane test ja asjade paigutamine oli hiina K&N koopiatega, hiljem said aga juba päris asjad külge. Nimelt siis hiina koopia ja originaali õhu takistus väga erinev, originaal annab õhku väga hästi läbi, hiinakas aga tekitas enne värvimist tehtud proovi sõidul tehase originaal filtritele sarnase õhu takistuse.
Segu lahja... Huvitav, et toorekas ei aidanud... Ma olen ka kunagi üritanud sisselaset tuunida ilma, et karpat eriti palju seadistaks, siis küll toorekas mõjutas piisavalt, et sai liikuma pilli. Aga otsustasin originaal õhupuhasti kasuks, sest tundus, et päriselt parema käimise jaoks oleks megalt pidanud pingutama. Sul on sisselase muidugi välimuse tõttu muudetud, see veits möödapääsmatum olukord.
Kuidas asja lahendasid? Panid need suurema takistusega filtrid tagasi?
-
Teema algataja - Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: VN1500 ei kannata gaasi
Hetkel suurema takistusega filtrid. Talvel katsetan suuremaid düüse.
Toorekas ei aidanud jah mingil põhjusel, vaid tegi veel hullemaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.