Sidesüsteemid mootorrattal


morse
Postitusi: 459
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus Postitas morse » 28 Aug 2018, 10:45

Erci kirjutas: Siiski:
Paljukiidetud DMC funktsioon, et kaod levist ära ja taas levisse tulles ühendab ise tagasi ei tööta alati. Umbes 1/3 kordades matkal see ei toiminud. Sõber jäi maha, levist väljas ja tagasi tulles isegi 10 minutit kõrval sõites, ei saanud temaga ühendust - tuli restart teha.
Jah, nii on ka minu kogemuses. Side tuleb paremini üles kui vana BT seadmega (st. enamasti toimub kõik taustal ja kasutaja ei pea midagi tegema) aga on olukordi, kus side ei tulegi üles ja sel juhul on vaja restarti (minu kogemused sõitmisel tavaliselt 3-6 inimesega ja nendest tavaliselt DMCs 2-3 seadet ning ülejäänud BT-ga külge haagitud). Jama on rohkem siis, kui toimub mingi tiirutamine, kus grupp tihti laiali laguneb (enduuro näiteks).
Erci kirjutas: BT ja DMC koos kasutamine pani vanduma. 3 Backtalk Boldi kenasti koos töötamas, ning ühele Boldile lisasin BT kaudu otsa G9, millel omakorda oli sõber G9-ga otsas. DMC-s olevad seadmed omavahel töötasid kenasti nagu ikka, aga see BT kaudu G9-ga levi ole olematu. Ausalt mingi 50 - 100 m maks ja 40 pealt juba ragises. Kusjuures need G9-d omavahel said suhelda normaalselt kaugelt, nagu nonde seadmetega ikka. Et siis DMC tulekuga on Boldil BT režiimi side levi pea ära kadunud? Kommentaare?
Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib kõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).

Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:
1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.


Mine “Sõidu- ja lisavarustus”