Tagavedrustuse laagrid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Tagavedrustuse laagrid
Ratast alla keerates sai avastatud, et pisike lõtk on laagrites. Kuigi lammutatud omajagu pole nende vahetusega kokku puutunud, seega tekkis küsimus kas vahepuksid peaks ka vahetusse minema või need ei ole kuluosad ?
Jutuks olevad laagrid number 1 kastis.
Ohverdan bensiini !
Re: Tagavedrustuse laagrid
kui sa mõtled laagri rulle siis eks ikka jah. muidugi võib ju võtta ja nende olukorda enne hinnata. mina olen näinud selliseid, millel olid ikka korralikud lohud sisse kulunud.
aga oled kindel ikka, et lõtk tuleb just laagritest?
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Tagavedrustuse laagrid
Melx kirjutas:Ratast alla keerates sai avastatud, et pisike lõtk on laagrites. Kuigi lammutatud omajagu pole nende vahetusega kokku puutunud, seega tekkis küsimus kas vahepuksid peaks ka vahetusse minema või need ei ole kuluosad ?
Jutuks olevad laagrid number 1 kastis.
Kui tahad heaks saada, siis üldjuhul kõik vahetusse.
Kui ratast offroad kasutatud või siis näiteks viimased 10a kuival olnud laagrid ja puksid, siis on randid sisse söönud ja vaja vahetada kindlasti niikuinii.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Tagavedrustuse laagrid
will111 kirjutas:aga oled kindel ikka, et lõtk tuleb just laagritest?
Kõigil laagritel on pisike näpuga tuntav, see peaks põhi süüdlane küll olema. Mujalt väga tulla pole ju, kuna see on just tõstes siis kiige saaks justkui välistada ja kiigel pole ka küljele grammigi tunda.
Ohverdan bensiini !
Re: Tagavedrustuse laagrid
mul ktm krossikal otseamort taga (linki ei ole). seal on sellegipoolest siis laagrid amordi otstes all ja üleval. tundsin ka väikest kiige loksu ükskord kui tagaratast vahetasin. lähemal uurimisel selgus, et see ei tule mitte laagritest vaid fiksaatorpoldi peal andis pisut liikuma justnimelt see nö. sisemine laagrirull. see loks ise oli muidugi väike aga eks pika kiige otsast liigutades ta on miskit nii 5-kordne vähemalt. poldi ümber sai pandud tiir 0.5mm seinaga vaskplekki. mingit kulumist seal nagu ei paistnud olevat, ju siis äkkiongi kogu aeg selline olnud. igatahes kiige loks sai sellega elimineeritud...selleks korraks. polehiljem väga huvi tundnud samas, kaua see lahendus vastu on pidanud. eks seal jõud ole meeletult suured. ideaalis võiks treida välja täpsema poldi aga ausalt öeldes pole ühtegi mõjuvat põhjust selliste peensustega tegeleda
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Tagavedrustuse laagrid
Poldid ongi hülsi sees väikese lõtkuga ehk tolerantsiga. Selle lõtku elimineerib mutri kinnitõmbamine, sest sellega tõmmatakse polt hülsi otstesse kinni ja hülsi ning poldi vaheline lõtk kaob. Alles saab pärast mutri pingutamist jääda ainult hülsi ja laagri vaheline lõtk. Seega ei ole vajalik elimineerida ei vask- ega alumiiniumplekiga seda ettenähtud polditolerantsi.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Tagavedrustuse laagrid
Niimoodi peaks see asi ilmselt toimima, autol samamoodi tõmbab õõtsa puksid lihtsalt kinni. Samas kas 40k on nende laagrite puhul normaalne, poleks arvanud, et need nii vähe vastu peavad .
Ohverdan bensiini !
Re: Tagavedrustuse laagrid
Minul mutreid seal ei ole. keere on raami kronsteini sees. Polt oli ilusti tihedalt kinni, aga väike lõtk oli sellegipoolest olemas. Ei väida, et sama on igal rattal, pigem pole oma teistel ratastel seda kohanud, aga lihtsalt märgin ära, et ka sellisest asjast võib mingi lõtk tekkida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.