[U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Moderaator: Moded
[U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Pole täpselt teada, kas Kalashnikovi automaadid ei lähe enam piisavalt hästi kaubaks või vaevab ettevõtte konstrueerimisbürood identieedikriis aga igatahes on relvatootja esitlenud (järekordselt) uusi mootrrattaid. UM-1 ja SM-1, mõlemad tulevad off-road rehvide, pika amordikäiguga, kõhualuse kaitseplaadi jms, mis teelt väljas liilemiseks vajalik. Tähelepanuväärne on asjaolu, et nad liiguvad edasi elektriga.
Detailide osas ollakse tagasihoidlikud aga väidetavalt tsiviilturtule mõeldud UM-1 ehk Urban Moto saavutab maksimumkiiruseks 100km/h ja võimsuseks märgitakse 15kw ning sõiduulatuseks 150 kilomeetrit. Tsikli tagaratast veab ringi kett ja kaal saab olema 165kg ja 245kg vahel.
Veelgi vähem on teada SM-1 (Super Moto) kohta. Teada on tippkiirus: 90km/h ja sõiduulatus: 150km. Kasutusel on harjavaba mootor ja vesijahutus. Kas neid kusagil mujal peale venemaa müüma hakatakse või kas üldse on tegelikult teadmata.
Kas sina ostaksid venelaste valmistatud elektrilise mootorratta?
Allikas:
https://goo.gl/2h7Jeq
https://goo.gl/RLnyF2
Detailide osas ollakse tagasihoidlikud aga väidetavalt tsiviilturtule mõeldud UM-1 ehk Urban Moto saavutab maksimumkiiruseks 100km/h ja võimsuseks märgitakse 15kw ning sõiduulatuseks 150 kilomeetrit. Tsikli tagaratast veab ringi kett ja kaal saab olema 165kg ja 245kg vahel.
Veelgi vähem on teada SM-1 (Super Moto) kohta. Teada on tippkiirus: 90km/h ja sõiduulatus: 150km. Kasutusel on harjavaba mootor ja vesijahutus. Kas neid kusagil mujal peale venemaa müüma hakatakse või kas üldse on tegelikult teadmata.
Kas sina ostaksid venelaste valmistatud elektrilise mootorratta?
Allikas:
https://goo.gl/2h7Jeq
https://goo.gl/RLnyF2
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: Honda XL 600 TransAasia
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 23 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorattad seevastu küll?
Järjerkordne saavutus rubriigist "ne imejushi analogov" Taas, ja taas
Huvitav, mitmes see venelastel juba on? Mida viletsam seis riigis, seda rohkem hakkab tulema sarnaseid uudiseid. Me peaks sellesse rahulikult suhtuma, need teated on siseriiklikuks tarbimiseks....

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar_2018
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar_2018
-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Kalaššid lähevad väga hästi kaubaks. Lihtsalt teadmiseks.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
-
- Postitusi: 1762
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 136 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Mul on ise ehitatud elektriratas, 1kw mootor ja 0.8kwh aku ja tippkiirus 45kmh. Aku kestab 30-50km sõltuvalt kiirusest.
Nüüd aga konks, rattal on peal liitiumaku, mis kaalub pea 15kg. Kuhu seal küll need akud laotakse, et selline läbisõit saada? Kui isegi tagakohvrid laotakse täis, siis tegemist on väga suure lisamassiga kaasa vedamiseks.
Igaljuhul 90km/h ja 150km läbisõit antud juhul kindlasti kokku ei käi.
Võrdluseks 4.7kwh akupakk ja keskmine kiirus 50km/h elektriratas sõidab Tallinn-Tartu otsa ära.
Iseenest äge putukas võib olla, kui ebareaalselt läbisõitu taga ajama ei hakata.
Nüüd aga konks, rattal on peal liitiumaku, mis kaalub pea 15kg. Kuhu seal küll need akud laotakse, et selline läbisõit saada? Kui isegi tagakohvrid laotakse täis, siis tegemist on väga suure lisamassiga kaasa vedamiseks.
Igaljuhul 90km/h ja 150km läbisõit antud juhul kindlasti kokku ei käi.
Võrdluseks 4.7kwh akupakk ja keskmine kiirus 50km/h elektriratas sõidab Tallinn-Tartu otsa ära.
Iseenest äge putukas võib olla, kui ebareaalselt läbisõitu taga ajama ei hakata.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Sportster 1200 Custom
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorattad seevastu küll?
On sul andmeid et Kalašnikovi kontserni finantsseis on nii kehva, et nad pole võimelised elektrimootorratast välja töötama ja soovi korral ka tootma?Divikas kirjutas:Järjerkordne saavutus rubriigist "ne imejushi analogov" Taas, ja taasHuvitav, mitmes see venelastel juba on? Mida viletsam seis riigis, seda rohkem hakkab tulema sarnaseid uudiseid. Me peaks sellesse rahulikult suhtuma, need teated on siseriiklikuks tarbimiseks....
HD Sportster 1200 Custom & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr, see nüüd Soomemaal, TransAlp 650, see nüüd Tartus, HD 1200 Springster, see nüüd Wõromaal ja HD Sportster 883 Roadster, see nüüd tagasi HD Tallinnas.
varem: KMZ 650 Dneprr, see nüüd Soomemaal, TransAlp 650, see nüüd Tartus, HD 1200 Springster, see nüüd Wõromaal ja HD Sportster 883 Roadster, see nüüd tagasi HD Tallinnas.
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
mis seal niiväga erilist on, et umbs 200+ kaaluv märakas (millest nähtavasti vähemalt 100kg on akud) võiks läbida laadimisega 150km? keegi ei ole seal öelnud, et see läbisõit peaks tulema just maksimumkiiruse juures.
kui sa võrdled puhtalt akude massi siis seal on seda miski 9 korda rohkem kui sinul sest ega see elektrimootor ja raam ilmselt midagi erilist ei kaalu. ühesõnaga, kui see masin sõidab näiteks maanteel kuskil 4kwh energiavajadusega siis peaks saama sõita oma 2 tundi. 4kw'ga on täiesti reaalne sõita maanteel ühtlase kiirusega 75'ga.
aga et kas ostaks, hell no
samas, kui maksaks 1000 eurot...siis kindlasti mõtleks sellele.
kui sa võrdled puhtalt akude massi siis seal on seda miski 9 korda rohkem kui sinul sest ega see elektrimootor ja raam ilmselt midagi erilist ei kaalu. ühesõnaga, kui see masin sõidab näiteks maanteel kuskil 4kwh energiavajadusega siis peaks saama sõita oma 2 tundi. 4kw'ga on täiesti reaalne sõita maanteel ühtlase kiirusega 75'ga.
aga et kas ostaks, hell no

-
- Postitusi: 4727
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VN15 se & NX650
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 108 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Need näevad välja nagu oleks teistelt ratastelt varastatud osadest kokku pandud 

Teen saiast sitta!
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Ma ei saa aru, miks neid "uudiseid" ainult mingist õhtulehe rämpsust tõlkima peab.
Kui rääkida päris uudistest elektritsiklite vallas, siis Lightning LS-218 on 150kW mootoriga, sõidab akutäiega 150km, aevastab selle aku poole tunniga täis ja kaalub 220kg. Soovi korral võib osta ka suuremaid akusid, mis viivad sõiduraadiuse 300km ligi, krt see on juba rohkem kui enamusel tavalistel tsiklitel. Alta Redshiftist ma ei hakka üldse pikemalt rääkimagi, see sõitis oskaja juhi käes Erzbergil kuskil 20-40 koha kandis, kahjuks ainult aku sai selle võistluse khm, eripärade tõttu plaanitust varem tühjaks. Testimisel tüübid said akutäiega umbes 2 tundi täie pasaga "tava"-endurot sõita. Fantastiline toode, tõenäoliselt reaalses elus parem ja kiirem kui bensumootoriga analoogid.
Neid koledaid 50km/h sõitvaid hipsterivokke pole üldse mõtet millegi aluseks või teemaks võtta, inimesed kes sõidavad mootorratastega ei hakka iialgi rollereid ostma, olgu need kuitahes imelised.
Kui rääkida päris uudistest elektritsiklite vallas, siis Lightning LS-218 on 150kW mootoriga, sõidab akutäiega 150km, aevastab selle aku poole tunniga täis ja kaalub 220kg. Soovi korral võib osta ka suuremaid akusid, mis viivad sõiduraadiuse 300km ligi, krt see on juba rohkem kui enamusel tavalistel tsiklitel. Alta Redshiftist ma ei hakka üldse pikemalt rääkimagi, see sõitis oskaja juhi käes Erzbergil kuskil 20-40 koha kandis, kahjuks ainult aku sai selle võistluse khm, eripärade tõttu plaanitust varem tühjaks. Testimisel tüübid said akutäiega umbes 2 tundi täie pasaga "tava"-endurot sõita. Fantastiline toode, tõenäoliselt reaalses elus parem ja kiirem kui bensumootoriga analoogid.
Neid koledaid 50km/h sõitvaid hipsterivokke pole üldse mõtet millegi aluseks või teemaks võtta, inimesed kes sõidavad mootorratastega ei hakka iialgi rollereid ostma, olgu need kuitahes imelised.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3940
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
ИЖ Пульсар. Neid tehti spetsjomm jalka MM jaoks politseile kasutuseks 30tk. Hiina juppidest kokku kruvitud.
SERTÃO
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
See ak-47 vaevalt, etpäris 40k dollarit ka maksab
niipalju umbes tuleb välja käia ülivihase lightningu eest. nii et ega nad võrreldavad asjad olla ei saagi.
Reaalsus on siiski see, et mingi suvaline eesti lihtsurelik ei hakka omale veel niipea ostma ilmselt ei seda lightningut ega ka mitte kalashi. üks on jõhker pomm ning ÜLIkallis asi, millel tegelikult ei ole ühtegi konkreetset eelist bensuka ees (kui just ei meeldi vaikus) ning teine on jõhkralt lahja ning selle lahjasuse juures ilmselt samuti meeletult ülehinnatud kahtlase väärtusega "teos".
kerge, hea väändega mootoriga miski omapärane hobiratas on hetkel vast ainuke realistlik kasutusvaldkond. kui sul ei ole vaja saada sõita a'la 2-3h maanteel maantee kiirusega, vaid näiteks max tund aega metsavahel, väikse keskmise kiirusega aga kasutades ära elektrimootori meeletut momenti igast asendist ning kogu asja lihtsust. vot siis on asjal jumet. aga no sellised vidinad vist juba ammu valmis tehtud, müügil ja kasutuselgi. lihtsalt nende hinnad võiksid ka mõistlikule tasemele tulla nüüd. variant oleks ka mingisugused "kitid", kus ostad korraliku el.moto komplekti koos akuga ja viskad selle mõne tavalise krossika peale

Reaalsus on siiski see, et mingi suvaline eesti lihtsurelik ei hakka omale veel niipea ostma ilmselt ei seda lightningut ega ka mitte kalashi. üks on jõhker pomm ning ÜLIkallis asi, millel tegelikult ei ole ühtegi konkreetset eelist bensuka ees (kui just ei meeldi vaikus) ning teine on jõhkralt lahja ning selle lahjasuse juures ilmselt samuti meeletult ülehinnatud kahtlase väärtusega "teos".
kerge, hea väändega mootoriga miski omapärane hobiratas on hetkel vast ainuke realistlik kasutusvaldkond. kui sul ei ole vaja saada sõita a'la 2-3h maanteel maantee kiirusega, vaid näiteks max tund aega metsavahel, väikse keskmise kiirusega aga kasutades ära elektrimootori meeletut momenti igast asendist ning kogu asja lihtsust. vot siis on asjal jumet. aga no sellised vidinad vist juba ammu valmis tehtud, müügil ja kasutuselgi. lihtsalt nende hinnad võiksid ka mõistlikule tasemele tulla nüüd. variant oleks ka mingisugused "kitid", kus ostad korraliku el.moto komplekti koos akuga ja viskad selle mõne tavalise krossika peale
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Nutt ja hala. Lightning maksab 33k vs R1 25k, aga enamikes arenenud riikides saab elektrisõidukit ostes mingi toetuse, mis selle vahe suhtkoht ära katab. Alta maksab 11k ja 300 EXC maksab 10k, pmst sama juba. Riigimaksud on iseasi, kuna mõlemat toodetakse USA-s, siis see mõjutab, aga pikas perspektiivis ei ole see teema - küll vajadusel ehitatakse tehas sinna kuhu vaja, kui mahud taha tulevad.
Jah, mina ei lähe täna poodi ühtegi neist neljast ostma, sest ma olen vaene ja sõidan kasutatud tsiklitega, aga see hinna argument on rohkem niisama jäuramine. Ütle siis lihtsalt et ei meeldi ja moos, pole vaja leiutada mingeid imelisi "argumente". Mu point oli nagunii rohkem selles, et see vene lendav samovar või mingid "kitid" ei ole adekvaatne näide elektrisõidukite võimekusest.
Jah, mina ei lähe täna poodi ühtegi neist neljast ostma, sest ma olen vaene ja sõidan kasutatud tsiklitega, aga see hinna argument on rohkem niisama jäuramine. Ütle siis lihtsalt et ei meeldi ja moos, pole vaja leiutada mingeid imelisi "argumente". Mu point oli nagunii rohkem selles, et see vene lendav samovar või mingid "kitid" ei ole adekvaatne näide elektrisõidukite võimekusest.
-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Oot, kas Eestis saab ka elektritsiklit ostes mingi toetuse nagu nende mievite ja muud saastaga?
#smartmasterrace
#smartmasterrace
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Eestis vist lõpetati see pull üldse ära, aga kuni seda oli siis ei saanud. USA-s saab olenevalt piirkonnast paar-kolm tuhat alla maksusoodustusena: https://www.zeromotorcycles.com/incentives/
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Niisama jäuramine võib öelda ükskõik mille kohta. Hinna argument oli lihtsalt üks mitmest. 225kg(495lbs) näiteks ei ole ikka päris pädev number kui sa võrdled seda mõnede teiste kiirete ratastega, mis ka mõninga kütusega paagis jäävad kuskile sinna alla 175kg. Eks meelevaldseid võrdlusi oskab tuua igaüks. Kui ma tahaks näiteks täna minna tingimata poest ja uut võimast tsiklit ostma siis ilmselt vaataks zx10r'i. Mis maksab? 15k usd'i, palun väga. Või kui tahaks lihtsalt suht uut ja korralikku masinat, siis võib selle numbri omakorda umbes 2'ga jagada ning võtta mõne vähekasutatud uhke pilli. Elektrikat soovides selliseid valikuid ega võimalusi vist väga ei ole, või mis?! Kui me elame siin eestis siis mismoodi sinu jutt mingitest soodustustest kuskil "arenenud riikides" või usa maksudest on pädev ja üldse mitte jäuramine?
Mingil hetkel ilmselt saavad el.tsiklid olema täiesti pädevad sõiduriistad, ka praktikas ehk siis lihtsureliku jaoks. Aga kogu oma tegeliku lihtsuse juures pole ulmelised hinnad nende eest lihtsalt õigustatud. vähemalt mitte nende rataste puhul, mis ei ole mingisugused boundary pusherid nagu see ls, vaid lihtsalt mõeldud tavalisele jukule tänaval sõitmiseks.
See, mida ma rääkisin tähendabki, et mulle ei meeldi. Ei tähenda aga, et kunagi ei võiks meeldima hakata.
Mingil hetkel ilmselt saavad el.tsiklid olema täiesti pädevad sõiduriistad, ka praktikas ehk siis lihtsureliku jaoks. Aga kogu oma tegeliku lihtsuse juures pole ulmelised hinnad nende eest lihtsalt õigustatud. vähemalt mitte nende rataste puhul, mis ei ole mingisugused boundary pusherid nagu see ls, vaid lihtsalt mõeldud tavalisele jukule tänaval sõitmiseks.
See, mida ma rääkisin tähendabki, et mulle ei meeldi. Ei tähenda aga, et kunagi ei võiks meeldima hakata.
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Okei, katsun siis enam mitte moodsaid tsikleid mainida, et härra end häirituna ei tunneks 

Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Mille poolest tänavuaastane kawa zx10 siis moodne tsikkel ei ole? Või näiteks 3a vana buumer? Need on mingid vanakooli tootjad, tehnoloogiliselt valgusaastatega "moodsast" ajast maha jäänud? 
Või see on see hipsterivärk, et moodne on ainult siis kui on elektriga? Nojah, õnneks ma ei tea moest midagi. Aga elektri revolutsioonist tsiklimaailmas räägiks ikkagi alles siis kui see elekter on kergem kui samaväärne bensiin samaväärse range'ga ja vähemalt sama hinnaga kui mitte odavam. Minumeelest tehnoloogia täna peaks seda juba võimaldama, aga häid reaalseid näiteid ei ole sest tõsised tegijad vist ei viitsi tõsist tootearendust veel teha selles valdkonnas. Eks bensukate arendamine ja müük on neile tulusam.

Või see on see hipsterivärk, et moodne on ainult siis kui on elektriga? Nojah, õnneks ma ei tea moest midagi. Aga elektri revolutsioonist tsiklimaailmas räägiks ikkagi alles siis kui see elekter on kergem kui samaväärne bensiin samaväärse range'ga ja vähemalt sama hinnaga kui mitte odavam. Minumeelest tehnoloogia täna peaks seda juba võimaldama, aga häid reaalseid näiteid ei ole sest tõsised tegijad vist ei viitsi tõsist tootearendust veel teha selles valdkonnas. Eks bensukate arendamine ja müük on neile tulusam.
-
- Postitusi: 2318
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Jäänud mulle ka arusaamatuks miks natuke mähist ja akusi maksab rohkem kui miljonist eri tükist kokku pandud rattad.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
iPhone on ka samadest juppidest enamjaolt kokku lapatud kui Huawei.franz125 kirjutas:Jäänud mulle ka arusaamatuks miks natuke mähist ja akusi maksab rohkem kui miljonist eri tükist kokku pandud rattad.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
-
- Postitusi: 4727
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VN15 se & NX650
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 108 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Franzu kommile paneks kohe 10 laikkireimps kirjutas:iPhone on ka samadest juppidest enamjaolt kokku lapatud kui Huawei.franz125 kirjutas:Jäänud mulle ka arusaamatuks miks natuke mähist ja akusi maksab rohkem kui miljonist eri tükist kokku pandud rattad.

(aga puretud õuna ekraan on Samsungi oma)
edu
Teen saiast sitta!
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
A ega keegi ei sunni ju ostma ei iPhone'i ega elektrikat? Las iga inimene teeb oma valikud ise, kõik ei pea sõitma ühesuguste tsiklitega, nii oleks ju suisa igav. Tänane elektriratta klient ei ole ilmselgelt hinnatundlik ja tänased elektrikate tootjad nagunii ei ole võimelised neid tootma mingi 10000tk aastas, seega massturu vallutamise teema tõstatub kunagi tulevikus, kui üldse.
Mis puudutab iPhone'i ja Huaweid, siis mina ntx võtan täitsa rahulikult, kui tuleb keegi oma Keeley või Lifani või krt teab mis imepilliga ja ütleb et loll oled ikka peremees, selle su KTMi raha eest oleks minu ratast kolm tükki saanud, ja kubatuur on sama!
Mis puudutab iPhone'i ja Huaweid, siis mina ntx võtan täitsa rahulikult, kui tuleb keegi oma Keeley või Lifani või krt teab mis imepilliga ja ütleb et loll oled ikka peremees, selle su KTMi raha eest oleks minu ratast kolm tükki saanud, ja kubatuur on sama!
-
- Postitusi: 2318
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Keegi ju sundimisest polegi juttu teinud ,lihtsalt imestama paneb.Ma olen päris veendunud et särtsuratta kasumi marginaal on suurem kui bensukate oma.Ja see et särtsukate tootja neid toota ei jõua ei usu ma ka,oleks küsimist oleks tootmist.See mingisugune tellimusaeg näitab pigem seda et lattu ei tehta ja alles papi saamisel lüüakse labidas maasse.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Ma ei usu, et näiteks poole odavam elektriratas täna automaatselt kaks korda rohkem müüks. Kellele ikka meeldivad lörisevad torud, seda niisama lihtsalt ümber ei veena, ja neid on valdav enamus. Ja ei usu, et Lightningu ja Alta stammkunde jaoks 30% hinda väga teema on, pigem on see rohkem sama teema mis custom ratastega, sa saad midagi sellist mida naabril pole. Kasumimarginaal ilma arenduskulusid arvestamata on muidugi laes, aga iga ettevõtte eesmärgiks ongi ju kasum.
See "kui oleks küsimist oleks tootmist" on Tesla pealt praegu hästi näha, juba vist aasta aega punnitavad end nahast välja, et jõuaks toota niipalju kui soovijaid on, kiirustamisest tulevad kvaliteediprobleemid jne. Ei ole see kõik niisama lihtne.
See "kui oleks küsimist oleks tootmist" on Tesla pealt praegu hästi näha, juba vist aasta aega punnitavad end nahast välja, et jõuaks toota niipalju kui soovijaid on, kiirustamisest tulevad kvaliteediprobleemid jne. Ei ole see kõik niisama lihtne.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5485
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 682 korda
- Tänatud: 552 korda
- Kontakt:
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Tesla müügimudel oli omajagu geniaalne: kõik teised elektriautode müüjad müüsid õnnelikkke jääkarusid, pingviine ja korstendelt kaduvaid suitsujutte aga Tesla müüs muskelautosid. Ainult, et need käsid elektriga (mis oli omamoodi cool) ja sõitsid kaugele ning maksid s*taks palju. Alguses oli defitsiit ja alles siis hakati autosid müüma. Apple müüs aastaid oma iPhone samal põhimõttel.Jesper kirjutas:See "kui oleks küsimist oleks tootmist" on Tesla pealt praegu hästi näha, juba vist aasta aega punnitavad end nahast välja, et jõuaks toota niipalju kui soovijaid on, kiirustamisest tulevad kvaliteediprobleemid jne. Ei ole see kõik niisama lihtne.
Elektriratta tänane probleem probleem pole ju selles, et ta elektriga käib vaid sõiduulatus ja laadimisõimalused. Kujuta ette, et sõitsid bensiinimootoriga mootorrattaga kohta, kus lähima bensiinijaamani on 55 km ja paak sai tühjaks. Ainuke, mis sa vajad on paar liitrit besiini, et bensujaamani sõita. Aga mis sa elektritsikliga teed? Akupangaga ju elektrit vajalikus koguses ei tassi. Kui elektriratas sõidaks 350-400 km ja seda saaks iga suvalise posti juures laadida ning mõistliku kiirusega siis oleks elektritsikkel Euroopas ilmselt isegi teema.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 575
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Mõtlesin sama.. milleks offroad/adventure rattaid elektriga, eriti kui nii väike ulatus?Macintosh kirjutas: Elektriratta tänane probleem probleem pole ju selles, et ta elektriga käib vaid sõiduulatus ja laadimisõimalused.
Nende põhimõte peaks ju olema töökindlus igas aspektis, et igas urkas saaks paagi täis panna ja edasi veereda. Nagu täielik feil tootja poolt. Street masin samade parameetritega oleks täitsa mõeldav.
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
biker.bot kirjutas: Kas sina ostaksid venelaste valmistatud elektrilise mootorratta?
No otse loomulikult ostaks!eriti veel kui lenksul oleks kiri"TSAAR PUTIN" siis võtaks kohe mitu tükki!!
Aga jh me sõidaks juba ammu eitea millega kui poleks USA naftakonsern käe ette pannud.
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
A miks just 400km, parem ikka 800km või 4000km? Mu vokk näiteks sõidab paagiga 250km, ja pole nagu kuskil käimata jäänud... Saharasse vedasin viieliitrise kanku kaasa ja Mohammed küsis umbes et kle sa natuke lihtne oled peast või, mis sa arvad kuidas me siin ringi sõidameMacintosh kirjutas:Kui elektriratas sõidaks 350-400 km ja seda saaks iga suvalise posti juures laadida ning mõistliku kiirusega siis oleks elektritsikkel Euroopas ilmselt isegi teema.

Eestis peab selleks ikka väga kõvasti pingutama, et lähimast laadimispunktist 55km kaugusele sattuda, sellest võiks lausa mingi ADV challenge teha, et kes suudab sellisesse punkti tungida: http://elmo.ee/laadimispunktide-vorgustik/
Ma ei viitsi neid habemega argumente ausalt öeldes isegi enam isegi mitte lugeda, kui ei meeldi siis ei meeldi ja kõik. Ma lihtsalt mainisin, et kui rääkida et mida elektritsikkel suudab ja mida mitte, siis tuleks vaadata (näiteks) eelpoolnimetatud tootjate poole, mitte mingi Ivani lendava raudahju pealt järeldusi teha.
Viimati muutis Jesper, 31 Aug 2018, 18:23, muudetud 4 korda kokku.
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
No Venemaal on vahemaad ja väikeste teede kvaliteet selline, et Vladimiri reedeõhtune viina järel käik on Helmutile juba täiesti arvestatava kaliibriga offroad motomatkextremist kirjutas:milleks offroad/adventure rattaid elektriga

-
- Postitusi: 4500
- Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
- Tsikkel: Tuono V4R
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 143 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
Võtan taskust lahtivolditava päikesepaneeli-teki/telkmantli, laotan maha, ühendan ära ja viskan lebosse. Kui siuke asi muidugi olemas oleks. On vä?Macintosh kirjutas:Aga mis sa elektritsikliga teed? Akupangaga ju elektrit vajalikus koguses ei tassi. Kui elektriratas sõidaks 350-400 km ja seda saaks iga suvalise posti juures laadida ning mõistliku kiirusega siis oleks elektritsikkel Euroopas ilmselt isegi teema.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Allergic to stupid people
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
On küll, a sellega saad heal juhul telefoni täis ja koju helistada, et klge läheb tsiba kauem 

-
- Postitusi: 2318
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: [U+] Kalashnikovid kaubaks ei lähe, mootorrattad seevastu küll?
See oli puhtalt tema enese turundusaps sitaks kõvasti kires et kohe tuleb neid Tesla kolmesi nagu vändrast saelaudu aga tühjagi ja kas selle jaoks kah mitte pappi ei korjatud ette tellimisega.No ja nüüd tulebki punnitada kui vastu rindu tagusid.Ja takkatraavi ei tehtud ju ka mingit test perioodi vaid hakati kohe müüma,kas sellest ka mingit garantii probleemi tulnud on ei tea,pole huvi tundnud.See "kui oleks küsimist oleks tootmist" on Tesla pealt praegu hästi näha, juba vist aasta aega punnitavad end nahast välja, et jõuaks toota niipalju kui soovijaid on, kiirustamisest tulevad kvaliteediprobleemid jne. Ei ole see kõik niisama lihtne.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju