Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?

Lugemata postitus Postitas will111 »

:wack: iga kord kui kuskil, kus iganes leidub mõni järjekordne (tsikli)vend, kes ei saa aru misasi on pöördemoment ja kuidas see on seotud võimsuse või mõne sõiduki edasi liikumisega, aga hirmsasti tahab seda teistele "seletada" siis ujub kuskilt jälle võluväel välja selle absurdse naljavideo link. ma ei saa muidugi kindlapeale öelda, et lingi postitaja on üks neist, kes aru ei saa...aga eeldada võib, sest muidu sellist jura enda nime alt ei levitaks.

eelmises postis kasutaja oopisteinepoiss rääkis kenasti ära asja sisu, mootori kui eraldiseisva julla vaatapunktist. sinna tegelikult muidugi lisanduvad veel kõik erinevad ülekanded, kuna mootori otsast mõõdetav moment ei tähenda reaalses elus täpselt MITTE SITTAGI! ja kui sellest veel ei piisa, mis puudutab "edasi käimist" siis tuleb arvestada ikka ka käima veetava kolaka massiga. aga jah, eks kohalt võtt kuni keskmise jalgratturi kiiruseni on loomulikult jube äss tunne nende automootorite otsas istudes. mitte, et ma tahaks maha teha mugavust sadulas või hea pöördemomendiga mootorit, lihtsalt sügavalt naljakas on lugeda ja vaadata kui seda kõike üritatakse täiesti ebapädevate argumentidega justkui tõsta kõrgemale teist tüüpi ratastest.

minu kunagine esimene auto, V mootoriga kusjuures. Sai kah pandud ühel tolleaegsel "rinkaüritusel" joonele klassivenna scorpio'ga. Noh suht võrdne värk tundus, ainult see väike asi, et temal oli seal umbes nii 150 või isegi 190hp'd ja minul 40hp'd. Rahva suure aplausi saatel võitsin selle hirmus tähendusrikka kiirendusvõistluse, mis kestis ilmselt kõva 20-25m (sest siis ma otsustasin, et olen võitnud ja lasin gaasi maha). V4 ikkagi...ja eks ma olin natuke harjutanud ka, ilmselt nagu see kõva rootsi habemik seal videos :nono:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”