Honda Transalp 1992 ranel

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Vahepeal sai siis natuke pikem reis tehtud 6000km. Selle maa peale läks 3.5l õli ehk siis 600ml 1000km kohta. Venemaal sai iga tankimine veerand normi valada max normi peale, keskmine liikumise kiirus 105-115km/h kanti. Kütusekulu 5.5-7l/100-le vahemikus. Norras sai iga kahe-kolme tankimise tagant seda teha, keskmine kiirus 60-70km/h. Kütusekulu 4.2-5.4l/100-le vahemikus.

Tehnika pidas hästi vastu ja seekord mul tehnikaga suht sekeldusi polnud. Küll aga sain Venemaal korduvalt tanklast solkkütet.
Tegemist on uute kanistritega, mis sai spetsiaalselt enne reisi muretsetud, pestud korduvalt ja kuivatatud. Ehk siis enne reisi olid puhtad.
Küll aga peale Venemaal tankimisi on sellised ollused põhjas. Tegemist on kahest erinevast tanklast tangitud kütusega oktaanarvuga 92.
Muidu polekski hakkand uurima, et mis teema on, aga vahepeal mõnde tankimist ratas hakkas kakkuma ja käitus hoopis teistmoodi. Kuna ma olin kanistritesse ka tankinud, siis sai uuritud, mis äkki silmaga midagi nähtavat ja oh üllatust.

Esimene kord Murmanskis uurides, et miks juba peale 150km sõitmist mu ratas kakkuma hakkas. Kui paak täis panna, siis enam ei kakkunud.
Pilt

Teine kord vaatasin teist kankut niisama huvist, et mis seal on ja oh üllatust. Mingi sodi ka veel.
Pilt

Rootsis Stockholmi külje all jäin ka korra tee peale just sel põhjusel, et ratas ei saanud enam viimased 4l paagist kätte. Kütust peale valades töötas kõik kenasti. Paaki ma pole veel lahti võtnud, kuna reisil polnud erilist isu töötavat asja lammutama hakata, aga talvel tuleb küll tõsisem inspektsioon teha. Lisaks kütusefilter tuleb kindlasti paagist välja saada, et vajadusel lihtne puhastada oleks. Kuna nagunii plaanis bensupump juurde panna, siis tahaks mõne auto bensufiltri panna, mis filtreeriks natuke paremini sodi välja. Küll aga oli mul nagunii filtriga kütusekraan ennetavalt kaasa võetud, sest ka eelmine aasta saime tanklas solki ja talvel puhastades sain ma mingit metallipuru kätte.

Reisil aga tundsin tõsiselt puudust seadmest, mis näitaks, kus ma hetkel olen ja üldse, mis mu ümber on lisaks sellele, mis näha on. Algselt oli mul jalgratta telefonihoidik rattal. Siledal maanteel töötas hästi, aga auklikumal teel hakkas telefon seal sõitma. Lisaks ei saanud seda vihmaga kasutada. Hiinakas telefonikate oli tulemus, et kile all oli niiskus sees, mistõttu selle kasutamisest ma loobusin. Kuna mul oli varasemalt autogps olemas, siis sai autogepsu hoidik aretatud ratta külje ja munakas ohtralt liimi täis valatud. Vibratsioon aga raputas lõpuks siiski lahti ära. Niisiis reisil navigeerisime sõbra gepsu järgi. Kuna selle nikerdamise peale olin nagunii palju aega ja vaeva ära raisanud, siis otsustasin peale reisi minna paljude poolt läbi proovitud lahenduse suunas ja võtsin päris motogepsu ligi. Siiamaani väga rahul selle otsusega. Lihtsalt navigeerib.
Pilt

Kuna TransAlpi selle aasta hooaeg hakkab varsti lõpupoole saama, siis sai ära tellitud ka varakult varuosad talviseks nokitsemiseks. Kuna mootorit kokku pannes oli kiireks läinud ja aega polnud uusi nukakette oodata ja mootorit taas lahti lammutada, siis nüüd tuleb see tee ette võtta. Seekord siiski ma olen laisk ja lasen selle töö ära teha neil, kes igapäevaselt sellega tegelevad. Kui lumi maha tuleb, siis võtab mootori maha ja viib tegemisse. Muus osas lenksu laager hakkab ära väsima ning igaks juhuks juba kui nagunii plaanis amordi õli ära vahetada, siis uued simmerid ka panna. Ehk lühidalt, üritaks oma hooldused see aasta õigeks ajaks ajastada.
Pilt

Kui aega saab, siis endiselt plaan ka Africa Twini paak peale aretada, et saaks raskust ettepoole ja range suuremaks. Kuna tulevikus tahaks ka lõuna poole vaadata, siis ühe kanku koha tahaks reseveerida puhtale joogiveele ära. Hetkel see aga seisab, kuna tellisin vale pumba, mis pole karpadele mõeldud ja annab liiga suurt survet peale.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”