Kuullaagritest ja nende remondist
-
Teema algataja - Postitusi: 502
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Kuullaagritest ja nende remondist
Ma võtan laagri katte maha ja terava otsaga vana määrde välja. Siis panen uut niipalju sisse, et katte kinni surumisel pressiks määret ka natuke välja.
Ratta laagrid töötavad tegelikult suht väikestel kiirustel ja koormustel ning jäävad töötades külmaks. See omakorda tähendab, et kuulid puhastavad aja jooksul hõõrdepinnad, tehases pannakse ka liialt vähe määret ja ongi nii, et külma laagriga on hõõrdepinnad kuivad ka siis kui määre on laagris. See on madalalt koormatud laagrite häda ka tööstusseadmetes (külmalt töötav laager ei määri). Tahes tahtmata määre ka vananeb aja jooksul ja kaotab oma kleepuvuse.
Ratta laagri kontroll on lihtne toiming, korra aastas seda teha pole mingi vaev, mingil ajal ju ikka ratas alt võetakse, kasvõi rehve vahetades.
Siin võib muidugi eri teooriaid arendada... aga mootorratas ei vaja õrnusi, küll aga õli ja määret
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024, Rumeenia 2025
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.