Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hellou, veits aega jälle kulund ning mõned asjad edasi liikund. Eile sain kätte Skarcon Machiningu poolt tehtud tugilaager-plaadi süsteemi koos ketikaitsme ning uue kiirusanduri pesaga. Töö superluks, viskan need anodeerimisse koos crashpadidega. Lähevad mustaks ning ei tohiks siis niiväga silma paista koheselt rattaküljes. Sai veel üks pisike töö antud neile, vast saavad paari nädala sees valmis. Niipalju kui olen uurimustööd teinud, peaks asi olema suht uus custom tsiklite maailmas 8) Ka cnc-s tehtud väljalaskekollektori flants pidavat olema esimene eestis. Üks pilt ka tugiplaadi jubinatest.

25322221059fb4_l.jpg
25322221059fb4_l.jpg (100.7 KiB) Vaadatud 7443 korda

Teiseks, sai siin ikkagi mitu kuud mõeldud, mida teha sissemineva õhu jahutuseks, kuna vesiplenumit kuidagi tegema ei mahu, ning samuti ei taha ma mingeid lisa veepumpasid ja radikaid ja voolikuid et ratast mitte muuta puskarimasina välimuseks otsustasin ikkagi tagasi panna vesi-metanoli pritse süsteemi. Cooler sai varasemalt proovitud ning mul see ei toiminud. Pritsesüsteem toimis varasemalt väga hästi. Küll aga ei tahtnud ma osta järjekordselt hirmus suurt ja rasket DevilsOwni või vastavat süsteemi ning ainsaks variandiks jäi Aquamisti ERL race versioon, mis on läbi aegade üks parimaid vesi-metanoli pritse süsteeme. On ta mega väike ning kerge võrreldes teistega, pump väga vastupidav ning rusika suurune, miinuseks siis umbes 2-kordne hind ning kõigesuuremaks miinuseks see, et süsteem on mitu aastat tagasi tootmisest maha võetud. Jäi üle ebay ning kasutatud variandid. 2 komplekti olid seal juba pikemat aega müügis olnud, kuidagi maru närtsinud välimusega ja hinda taheti saada 400e. Tegin omaltpool pakkumise küll 250e ja 300e kuid saadeti pikalt. Siis tuli müüki oksjonile kolmas komplekt, mille alghind oli vist 60e. Otsustasin hakata kohe pakkuma, ja hind lendaski mõne minutiga pealt 200e.(Olin highest bidder). Siis vahepeal oli keegi jälle paarkümmend kulli juurde pakkund. Mõtlesin, et sitta kah, ootan päevakese ja siis viimasel minutil pakun juurde, kui 300e kanti hind jääb on ikkagi hästi saadud. Paar minti oli jäänud lõpuni, ning hakkasin oma pakkumisi tegema. Tõusis pealt 300e komplekti hind(kasutatud) ja ikka kaotasin oksjoni. Nojah, veits nagu kripeldas krt et mis siis nüüd, vaja nagu on aga 400e välja käia päevi näinud komplekti eest mis ka uuena maksis 400e on natuke palju ikka. Viskasin siis kusagile Soomlaste fb lehele üles ostukuulutuse, et oleks sellist asja vaja. Läks paar päeva aega, ning tuttava-tuttav võttis ühendust, et tal saada. Täesti tutikas, karbis seisnud ning veel see kallim versioon mis uuena maksnud 700e :D Tema aga tahaks 400e saada. Komplekt täiesti täiuslik alates pumbast endast lõpetades igasugu kaitsmete ja kruvide-mutritega, isegi installimis juhend kaasas. Osasid juppe polnud isegi kilest välja võetud. Super super diil :bsmile: Pilt ka

25322223a264cd_l.jpg
25322223a264cd_l.jpg (117.24 KiB) Vaadatud 7444 korda

Muidugi kollektori tegemisel on tulnud ette igasugu tagasilööke, nt ei saa kasutada originaal õlijahutit, mis asub õlifiltri taga. Seega tuleb filter viia mujale jällegi ning ostsin õlijahutiks Mocali 10-rivise radika. Selle mõtlesin paigutada originaal radika ette ning voolikud lähevad AN peale. Samuti on turbo ikkagi liiga suur mõõtmetelt, ning boostitoru hakkab jooksma hoopis mootori alt- osast mitte kõrvalt nagu varem. Võibolla ei mahu ka orig wastegatet kasutama, ja peab panema Tiali välise wg, mida tegelikult üldse ei tahaks panna, kuna borgwarneril töötavad igasugu wg-d ja bovid originaalis ikka väga hästi. Ja nii tulevadki lisakulutused jällegi suurusjärgus kokku ca 1k euri, millega ei osanud arvestada...odav on ikka see ehitamine (lol)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”