Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte → Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 993
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 80 korda

Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Äkki viitsid välja tuua millised need üksikud rattamudelid on mis on ergutusmähisega? kas sellised nagu BMW rihmaga käitavad genekad ja vist ka Honda matkakatel? ehk need mis on eraldi korpusega?
Ilmselt võttis su tähelepanek nii mõnegi kukalt sügama.

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”