Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte → Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

will111 kirjutas:

Mille järgi sa selle 20a arvutasid? Eks mõni genekas mõne tsikli peal kindlasti võib anda välja 280w, kuid seda siis ilmselt 1) kõrgematel pööretel 2) ma tõsiselt kahtlen, et saab üldse eksisteerida olukorda, kus KÕIK see ära lühistatakse.

Kisub juba väga teemast kõrvale aga....ma olen üsna kindel, et enamus moodsatest masinatest annab välja 280 ja rohkem watti.
Mõned suvalised näited...

  • Kawasaki Versys 650 - 350w
  • Kawasaki ER6 - 350w
  • Kawasaki Vulacan S - 350w
  • Triumph Tiger 800 - 550w
  • Triumph Speed Triple - 450w
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”