Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte
Re: Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte
Ma ka praktikas ühtegi konkreetselt tsikli jaoks mõeldud MOSFET-regulaatori skeemi ei tea, aga puhtalt kõhutunde baasil tundus, et šuntiv variant on praktilises kasutuses efektiivsem ja töökindlam - kui me nüüd ei räägi just stiilis BMW GS-i baasil ehitatud Touratechi demorattast, siis ega neid asju ju palju pole, mida kasutaja sisse ja välja lülitada saab. Aga üldises plaanis on komponendid 80-ndatest saati ikka jõhkralt edasi arenenud, vabalt võib olla et see jadamisi ühendus pole ka probleem ja vastav transistor maksab 0.68€ tk jne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.