Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2290
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 252 korda
Tänatud: 613 korda

Re: Püsimagnet generaatori pingeregulaatori tööpõhimõte

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ka praktikas ühtegi konkreetselt tsikli jaoks mõeldud MOSFET-regulaatori skeemi ei tea, aga puhtalt kõhutunde baasil tundus, et šuntiv variant on praktilises kasutuses efektiivsem ja töökindlam - kui me nüüd ei räägi just stiilis BMW GS-i baasil ehitatud Touratechi demorattast, siis ega neid asju ju palju pole, mida kasutaja sisse ja välja lülitada saab. Aga üldises plaanis on komponendid 80-ndatest saati ikka jõhkralt edasi arenenud, vabalt võib olla et see jadamisi ühendus pole ka probleem ja vastav transistor maksab 0.68€ tk jne.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”