Liikluskaameratest Eestis.
-
piiks
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Liikluskaameratest Eestis.
See 3 üheaegset pilti ei kõla sugugi ületamatuna. Aastat 5 tagasi vist juba testiti Hollandis kaamerasüsteemi, mis uutis fikseerida üheaegselt 28 rikkumist. Seal hulgas kiiruseid, suunatuleta reavahetusi, punase tulega ristmiku ületamisi ja mida veel.
Kui lendad radarisse väga suurelt muutuva kiirusega, kas siis pidurdades või kiirendades, siis radar näitu ette ei saa. On varasemast ajast isklik kogemus tee ääres mõõtvast politseist. Ette jäi see näit, mis oli kiiruseks, kui piduri vabastasin. Kuna kiirus oli suht suur, siis vabastasin piduri liiga vara. Tundus, et ratas juba seisab. Küsis küll, et palju kiirus enne pidurdamist oli. Kuna näha oli, et tulin veits kiiremini ja nina oli vasta maad. Point lihtsalt selles, et kiiruse arvutamiseks vaja teha mitu mõõtmist kaua laseri kiir jõuab sinuni ja siis tagasi. Kui aga vastuseks tuleb pidevalt muutuv kiirus, siis ei saa see asi omale näitu ette. Samas tehnika areneb pidevalt ja võibolla praeguseks on ka see probleem ületatud.
Spoiler
will111 kirjutas:teoorias on kõik tore ja eks avalikkusele kannatab ajda igasugust uhket reklaam (või hirmu)juttu aga ma tahaksin reaalselt nö. oma silmaga seda näha kuidas mõni eesti mõõteputka võtab ja teeb 3 mõõtmist ja 3 pilti näiteks 3 sekundi sees ära erinevatest kõrvuti lähenevatest masinatest. ja fikseerib ka reaalselt õiged kiirused igaühe kohta ära oma tulemite peale. siis oleks see usutav..
minumeelest siin tulevad mängu teatud piirangud, mida on pisut raske ületada. kasvõi näiteks kaamera/pildistamine poole pealt. kui seal postide sees just ei ole ka 10 erinevat kaamerat, igaüks oma välguga jne.ja tegelikult minu jaoks on natuke arusaamatu, mis loogika järgi see radar üldse töötab. näiteks mis hetkel täpselt ta otsustab kellegi kiiruse ära fikseerida ja pildi teha? kui ma kuskilt kaugelt lendan peale ületades aga olen juba radari mõõtepiirkonnas, kuid samaaegselt ka räigelt pidurdan ehk minu kiirus ei ole üheski hetkes muutumatu vaid on tugevalt langevas tempos siis mida täpsemalt radar selle peale "mõtleb", kaua ta mõõdab, kaua tal läheb fikseerimiseks, millal ta fikseerib või ei fikseerigi midagi ja lihtsalt võtab suurima nähtud numbri misiganes ajahetkel? kui ma lendan ületades peale ja sõidan mõnda aega radagi mõõtepiirkonnas selle ületava kiirusega, siis aga hoopis lisan veel kiirust olles endiselt mõõtealas..kas siis "mõõdetakse" lõpuni ja lukku pannakse suurim võimalik ehk mõõtealasse sisenemisest kuni postist möödumiseni või on kuskil mingil hetkel juba mingi kiirus fikseeritud ja lukku pandud nö. enne käskluse saatmist pilti teha?
Mac, mida sa selle maas oleva esirattaga mõtled või kuidas sellist asja tuvastatakse? :O Ühtlasi, mismoodi see juhi nägu saab nõue olla kui trahvid saadetakse nii ehk naa alati auto omanikule ja maksma pead need ära isegi siis kui ise viibisid samal ajal näiteks vanglas?
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.