Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Eelmine nädal Tartus sõber sai Urali arvele (pärast paaripäevast ootamist). Aga ta saatis mulle foto ühest käru peal olevast Uralist, mis oli superilus, kuid too vend polevat asja arvele saanud, kuna jalaraud oli kärule ajamiseks maha kruvitud...
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5480
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 680 korda
- Tänatud: 549 korda
- Kontakt:
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Niiplaju, kui mina näen siis seal on soomlaste paber. Ma pean silmas seda, mille Maanteeamet andis nn. vigade loeteu.Black kirjutas:Ülalpool olemas ju. Seal on mõõdud kirjas. Muus osas suht tühi, isegi võimsust pole.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Helkurite ja porilapatsite nõuetest suusõnaliselt juba taganeti, palusin kirjalikult ka vastata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4013
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 825 korda
- Tänatud: 171 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Siin ongi pigem see asi,et väikses kohas ei ole tegelasel lihtsalt elementaarset kogemust sellise asjaga tegelemiseks.
Tõenäoliselt tegelane kammis läbi registris olemasolevaid analoogseid rattaid ja tüübikoode,ning tegi sealt oma järeldused.
Ma pakun,et kui Soome registritoimingud(ülevaatus) on need rehvid heaks kiitnud-passi kandnud ja need seal ratta all ka olemas,siis ei tohiks ju vastupidi isegi olla. Soome on EU riik ja sealsetele nõuetele vastav ratas peaks ka meil olema nõuetele vastav. Vastupidist peaks MNT ise tõestama viitega EU reeglitest kõrgematele, kohalikele EV nõuetele.
Tõenäoliselt tegelane kammis läbi registris olemasolevaid analoogseid rattaid ja tüübikoode,ning tegi sealt oma järeldused.
Ma pakun,et kui Soome registritoimingud(ülevaatus) on need rehvid heaks kiitnud-passi kandnud ja need seal ratta all ka olemas,siis ei tohiks ju vastupidi isegi olla. Soome on EU riik ja sealsetele nõuetele vastav ratas peaks ka meil olema nõuetele vastav. Vastupidist peaks MNT ise tõestama viitega EU reeglitest kõrgematele, kohalikele EV nõuetele.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5480
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 680 korda
- Tänatud: 549 korda
- Kontakt:
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Nende porikummidega võid nad kuu peale saata. Las panevad näpu sellele määruse punktile, mis L4 kategooria sõidukilt porikumme nõuab.
https://goo.gl/SE5DZf
https://goo.gl/SE5DZf
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Porikumme ja küljehelkureid enam ei nõuta, sellega on juba OK, järgi jäävad rehvid ja ja tagaistuja kinnihoidmiskoht, mis ei ole raske ära teha.Macintosh kirjutas:Nende porikummidega võid nad kuu peale saata. Las panevad näpu sellele määruse punktile, mis L4 kategooria sõidukilt porikumme nõuab.
https://goo.gl/SE5DZf
-
- Postitusi: 919
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 37 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Sadul oli ümber tehtud? Üldiselt emmilistel on ju nii pikal kui lühikestel tehasest kas siis rihm või sang küljes.
Esirehv on reaalselt miski lääne maanteerehv, mitte orig kärna moodi asi?
Esirehv on reaalselt miski lääne maanteerehv, mitte orig kärna moodi asi?
-
- Postitusi: 4726
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VN15 se & NX650
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 108 korda
- Kontakt:
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Minu bääd aga mõte jääb samaks,a'la " mu vanal(või vanaisa) EMMIL olid küll porilapid ja helkurid, kuidas siis sellel ei pea olema"Black kirjutas:Ma lugesin välja, et hetkel on soov arvele võtta, mitte üle vaadata.yeekim kirjutas:Eks mingi osa A-kati ÜV õigusega tölle omab NSVL aegset "kogemust" mootoratastega ja sellest ka oma tõlgendus määrustest: porikummid, nahkrihmad üle istme kaasreisija jaoks jmt.
Ise ei vaevaks ennast ja vaataks uue ülevaataja. Vana saadaks kehtivat ÜV otsust lehvitades proktoloogi juurde
Kui tootja pole ette näinud, pole mingeid krdi porilapakaid vaja ise lisaks pookida. Mul Dnepril oli küll kunagi küljes, aga lendas sealt esimesel päeval minema ja porika serv sai uue kuju.

Teen saiast sitta!
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
K: Palun selgitust registrieelse tehnonõuete vastavuse kontrolli akti ARK0550194 märkusele "porikummid ja helkurid". Milliine MKM määruse nr 42 punkt kohustab 1993 aastal esmaregistreeritud külghaagisega mootorrattale paigaldama külgedele kollased helkurid ja porilaudadele porikummid? Porikumme ei ole sellele sõidukile tehases paigaldatud, porilaudadel puuduvad kummi kinnitamise kohad. Juhul kui ma pean tõesti porikummid paigaldama, siis kas need peavad olema ainult veorattal või ka korvirattal?
V: Täpsustades infot "porikummide ja helkurite" kohta tõepoolest määrus nr. 42 ei kohusta 1993 a. esmaregistreeritud külghaagisega mootorrattale neid paigaldama.
Muus osas jäävad nõuded samaks.
V: Täpsustades infot "porikummide ja helkurite" kohta tõepoolest määrus nr. 42 ei kohusta 1993 a. esmaregistreeritud külghaagisega mootorrattale neid paigaldama.
Muus osas jäävad nõuded samaks.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Pildid konkreetsest rattast on siin - https://www.nettimoto.com/ural/imz/2309095Black kirjutas:Sadul oli ümber tehtud? Üldiselt emmilistel on ju nii pikal kui lühikestel tehasest kas siis rihm või sang küljes.
Esirehv on reaalselt miski lääne maanteerehv, mitte orig kärna moodi asi?
Rehvid on kõik sama mustriga.
-
- Postitusi: 580
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: Fazer 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Tagumisel sadulal peaks originaalis olema mingi "kinnihoidmise kummirõngas".Ivoonu kirjutas: Pildid konkreetsest rattast on siin - https://www.nettimoto.com/ural/imz/2309095
Rehvid on kõik sama mustriga.

-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Tean, kahjuks seda rõngast pole eelmine omanik raatsinud külge panna, kaasa ka ei saanud. Pikk sadul on mul rihmaga olemas aga selle külge panekuks puudub tagumine istmealune tugikaar.rannamees kirjutas: Tagumisel sadulal peaks originaalis olema mingi "kinnihoidmise kummirõngas".
Ma lähen vaatan poes, kui tugev see massijuhe on - http://www.tooriistamarket.ee/et/massijuhe-8mm-400mm
-
- Postitusi: 919
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 37 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Tagavararatas tundub silma järgi küll 3.75 kui mitte lausa 4 olevat. Viska see regamise ajaks ette. Tagavararatas ise on selline lisavarustus, mida ei pea regamise ajal pardal olemagi.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Tagavararatas on 4.1, mis ka ei sobi. Sobivad 3.75 ja 4.00.
Mul on olemas kaks 3.75 rehvi aga neile on peale kirjutatud, et tagarattale, ei hakka riskima sellise ette panekuga.
Mul on olemas kaks 3.75 rehvi aga neile on peale kirjutatud, et tagarattale, ei hakka riskima sellise ette panekuga.
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Spoiler:
Sellele kinnihoidmiskohale polnud nagu üleüldse mingeid sisulisi nõudeid peale selle, et see peab olemas olema.
Kui tahaks spordi mõttes ametnikega jageleda, siis võiks selle sanga villasest lõngast heegeldada

-
- Postitusi: 1528
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 131 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Ivoonu kirjutas:Õnneks ei olnud mittevastavuste nimekiri üle mõistuse - rehvid, helkurid, porilapakad ja tagaistujale kinnihoidmiskoht. Rehve kulub tulevikus nagunii, panen regamiseks õige mõõdu alla ja siis vahetan praegused tagasi (kui ära kuluvad, sõidan õigema mõõduga edasi), helkurid maksid ka 2 €/tk, panin ära, regamise ajaks saab ka pika sadula peale panna, sellel rihm olemas. Ainuke asi, mida ma teha ei taha, on porika sisse porilapatsite paigaldamiseks aukude puurimine.Spoiler:
Jah, kas kahepoolse teibi või näiteks super attack liimiga. Mingid kruvipead võib porilaua peale ka liimida.Black kirjutas:Pane kahepoolse teibiga ja tõmba pärast ära, kui bürokraatidega kembelda ei viitsi. Lõika vanast uksematist. Pinnad enne puhtaks-kuivaks, muidu kukub liiga vara ära.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
See probleem on juba lahendatud:pühak kirjutas:Jah, kas kahepoolse teibi või näiteks super attack liimiga. Mingid kruvipead võib porilaua peale ka liimida.
V: Täpsustades infot "porikummide ja helkurite" kohta tõepoolest määrus nr. 42 ei kohusta 1993 a. esmaregistreeritud külghaagisega mootorrattale neid paigaldama.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Massijuhe ja õhuvoolik andsid hea tulemuse. Sakutades tundus päris tugev ka olema.
Edit: See piltide autorotate on saadanast, keeruta telefonis kuidas tahad, postituses on ikka külili
Viimati muutis Macintosh, 19 Okt 2018, 17:59, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Käisin peltsebuliga saatana kallal. Nüüd on pilt õigetpidi.
Põhjus: Käisin peltsebuliga saatana kallal. Nüüd on pilt õigetpidi.
-
- Mode
- Postitusi: 1427
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 387 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Mul taheti aegu tagasi tüvi tehes ei tea mitmendat sadulat kandvale ishile samuti kaassõitja rihma.
Vahetult enne lõppu, kui kõik muu okeiks tunnistati, võtsin püksirihma maha ja tõmbasin ümber sadula.
Vana hakkas südamest naerma ja pani viimase linnukese ära.
Sellele kaassõitja kinnihoidmis kohale pole nõudeid, aga kaassõitjale on see tegelikult hüva asjandus.
No ja uralile lausa sobib
Vahetult enne lõppu, kui kõik muu okeiks tunnistati, võtsin püksirihma maha ja tõmbasin ümber sadula.
Vana hakkas südamest naerma ja pani viimase linnukese ära.
Sellele kaassõitja kinnihoidmis kohale pole nõudeid, aga kaassõitjale on see tegelikult hüva asjandus.
No ja uralile lausa sobib

Aga mulle meeldib.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4013
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 825 korda
- Tänatud: 171 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Kuidas rehvi teema lahenes? Pidid uued alla panema või sai nendega ,mis all, arvele?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Ära vahetasin, ette läks 4.00-19 ja korvile 3.75-19. Korvile oli mul varudest vütta, ette tellisin uue. Ette oleks ka olnud 3.75 varudest võtta aga tollel oli külje peale kirjutatud "rear", ei hakanud riskima.
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Kui täna vaadata seda "porilapakate" lugu tagantjärele.. Ma mõistan täiesti omaniku probleeme, et ostad justkui EU-st masina aga Eestis arvele ei saa.
Aga siis tuleb postitus, et "Porilapakata Uralit arvele ei saa?"
Postituses jäetakse mulje, et põhiline probleem oleks justkui nendes porilapakates. Kui vaadata mõni aeg hiljem ülesriputatud akti siis selgub aga, et esimene ja põhiprobleem on rehvides mis ei vasta nõuetele ning tagumise sõitja kinnihoidmise aasa puudumine. Kõige lõpus on muuhulgas, et puuduvad porilapakad ja helkurid...
aga kui kuskil seltskonnas räägitakse Uralitest siis keegi raudselt teab: Porilapakata Uralit arvele ei saa! -Sest bikeris kirjutas.
Aga siis tuleb postitus, et "Porilapakata Uralit arvele ei saa?"
Postituses jäetakse mulje, et põhiline probleem oleks justkui nendes porilapakates. Kui vaadata mõni aeg hiljem ülesriputatud akti siis selgub aga, et esimene ja põhiprobleem on rehvides mis ei vasta nõuetele ning tagumise sõitja kinnihoidmise aasa puudumine. Kõige lõpus on muuhulgas, et puuduvad porilapakad ja helkurid...
aga kui kuskil seltskonnas räägitakse Uralitest siis keegi raudselt teab: Porilapakata Uralit arvele ei saa! -Sest bikeris kirjutas.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1237
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki VN1500 Nomad
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Õnneks või kahjuks ei ole ma teema pealkirja autor, esimese küsimuse postitasin ma rumalate küsimuste alla. Rehvde ja kinnihoidmiskoha nõuet ma ei vaidlustanud, küll aga tekitas küsimusi helkurite ja porilapakate nõue, kuna porikatel ei olnud ühtegi auku, kuhu lapakaid kinnitada.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 5480
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 680 korda
- Tänatud: 549 korda
- Kontakt:
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Spoiler:
Mina splittisin ja moodustasin uue teema. Pealkirja valisin sellise, mis iseloomustab probleemi kõige selgemalt: ebaseaduslik nõue paigaldada tsiklile porilapakad. Dokumendist ei nähtu kuidagi, et kinnihoidmiskoht või rehvid oleksid olulisema tähtsusega, kui nõue paigaldada porilapakad ja helkurid.
Lõppkokkuvõttes on mul (ja ilmselt enamusel kommuuni liikmetest) täiesti kama, kas lugemis- ja süvenemisvõimetu võimetu kodanik inteneti avarustest arvab, et Urali ilma lapakata arvele ei saa või siis ikka saab (RTFM). Meie ülesanne siin pole hoolitseda abastraktse maailma arusaama eest registrikõlbulike Uralite kohta. See, et siin ilma liikmestaatuseta (registreerimata) lugemas saab käia on privileeg, mitte õigus. Biker.ee ülesandeks on luua vaba suhtluskeskkond, toetada üksteist vajadusel nii nõu, kui jõuga ning aidata kommuuni liikmetel orienteeruda kõiges, mis puudutab motondusega seotud elustiili ja hobisid.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 580
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: Fazer 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Olgem ausad, see "eesti ametnike" sõidukite rehvidel iga millimeetri tagaajamine on läinud ammu üle igasuguse mõistliku piiri.Ain kirjutas:Kui täna vaadata seda "porilapakate" lugu tagantjärele.. Ma mõistan täiesti omaniku probleeme, et ostad justkui EU-st masina aga Eestis arvele ei saa.
Aga siis tuleb postitus, et "Porilapakata Uralit arvele ei saa?"
Postituses jäetakse mulje, et põhiline probleem oleks justkui nendes porilapakates. Kui vaadata mõni aeg hiljem ülesriputatud akti siis selgub aga, et esimene ja põhiprobleem on rehvides mis ei vasta nõuetele ning tagumise sõitja kinnihoidmise aasa puudumine. Kõige lõpus on muuhulgas, et puuduvad porilapakad ja helkurid...
aga kui kuskil seltskonnas räägitakse Uralitest siis keegi raudselt teab: Porilapakata Uralit arvele ei saa! -Sest bikeris kirjutas.
Muu maailm sellise idiootsusega ei tegele.


-
- Postitusi: 406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Arvelesaamine on meil nadi jah. Aga millimeetri tagaajamise koha pealt paistab näiteks Saksamaa palju hullem. Ei näe seal tänavatel selliseid otseläbi pütte nagu meil. Kõik rattad vaiksed nagu rollerid (eks neid kusagil on aga kui ma olen sattunud sealkandis jalutama, siis pole aastate jooksul silma jäänud). Lisaks foorumitest ehitusi vaadates: meil siin mees otsustab, et paneb uue pidurisadula ja valmistab adapteri - enamasti läheb politsei ja ÜV silma alt läbi - on riike, kus sellise asja jaoks peavad sul serdid ja jutud olema. Jah meil teoorias on sama lugu aga interneti järgi tundub, et Saksamaal pead ikka päriselt ka neid seadusi jälgima...rannamees kirjutas: Olgem ausad, see "eesti ametnike" sõidukite rehvidel iga millimeetri tagaajamine on läinud ammu üle igasuguse mõistliku piiri.
Muu maailm sellise idiootsusega ei tegele.
-
- Postitusi: 2316
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Porilapakata Uralit arvele ei saa?
Saksamaal on tuuga jah tuunimisega.Vtr1000SP1-l olid pidurivoolikute ja jalaraudade serdid ilusti kaasas.Ilmselt vaatavad originaal varuosa koode volladel ja muudel tähtsatel osadel.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju