Tehnoülevaatus
Re: Tehnoülevaatus
Ma vist ei olegi mitte kunagi kohanud ühtegi autot, mille turvavöö (ükskõik milline neist) ei oleks lukustunud..seda siis alates zigullidest ja zapakatest kuni mis iganes tänapäevaste autodeni ja kõik mis sinna vahele jääb. on ikka leitud asi, mida kontrollima hakata.
täpselt samamoodi jääb lihtsaltüks suur küsimärk selle koha peale, et miks on tarvis kontrollida pagasiluugi avanemist, aga mitte näiteks siis hoopis kõigi uste avanemist?!? kas a'la avariijärgses olukorras, kui inimestel tagaistmel on näiteks vaja autost välja saada on olulisem uste avanemine või tagaluugi? aga noh, ilmselt seda luugi värki nad seletavad nii, et sealt saab tulekustutit (millega nagunii keegi suurt midagi kustutatud ei saa) või ohukolmnurka.
samas olen kuulnud, et üv'lt on läbi kukutatud ka armatuuris mitte põleva tagumiste udutulede märgutule pärast. nii et jah, asi on aetud ikka peaaegu viimse peensuseni. ju varsti hakatakse ka värvikihi paksust mõõtma ja kontrollima, kas kapoti hinged on ikka määritud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.