Veelkord ummikutest
Re: Veelkord ummikutest
Järvavanal Espaki juures saavad põhimõtteliselt ju 4 rida üheks kokku! Kaks rida tulevad lennujaama poolt, üks alt viaduktist ja lisaks autod keeravad Veerennist välja. Mismoodi see tõmbelukk seal peaks toimima, kui kõik seisavad. Pealegi see tõmbeluku efekt vs vahele trügimine on muutunud probleemiks sealt alates, kus meil ongi tohutult palju põhimõttelisi trügijaid, kes igal võimalusel vale rea lõpuni pikaks sõidavad ja siis jõuga ritta sisse pressivad, ise veel ilmselt oma manöövri üle uhkust tundes. Selliste pärast ei tahagi keegi kedagi kuskil vahele lasta ja ka normaalne tõmbeluku koht tundub mõnele olevat nende samade ''rea lõpuni pikaks sõitjate'' trügimise koht. Meil on liikluses ikka kõvasti sellist ärapanemist, et mul on kiirem kui sul ja panen tuimalt mööda vale rida ja küll foori all vahele trügin, sest lambad ju lasevad. Ja lasevadki.
Vaadake liikluses olevaid registrinumbreid - kui palju DIM666 ja Valerya1 stiilis numbreid iga päev näeb, valdavalt uuemate luksautode küljes? Kõvasti. See näitab minu jaoks kerget tõusiklikkust (või idiootsust) ja et majanduses võrdlemisi head ajad, siis see kuvab ka liikluspildis läbi. Väike majanduslangus ei teeks minu arust paha mõndade tõusikute maapeale tagasi toomiseks ja liikluspildi rahustamiseks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.