Yeekim domineerib

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Kurja saatuse ja pimeda juhuse tahtel sai jälle üks raip garaaži toimetatud(kuigi seoses elukorralduse muudatusega lubasin endale, et ei niipea!)
Valituks osutus Honda NX650 P ehk rahvakeeli Domikas esmaregamisega '94a.
Ütlen kohe, et Ducatu töödega konkureerima ei hakka! Naljaga pooleks mõtlesin, et paneks oma aretisele nimeks RIDICULUS: ette väike ja lai rehv, taha kitsas ja 21", paak samuti taha, nagu vanal vene võrril jne- selline mõttetu ja sita juhtimisega masin :D
Aga esialgu paneks ta tööle! Mootor legona garaage põrandal, paar juppi puudu ja silindrigrupp vajab uuendamist.

Kahjuks ei saa pilti lisada aga küsiks ühe jubina kota: selline poolkuu moodi must plastklots u. 2cm paks, 4cm pikk, kaardus....
Ei oska teda kuskile paigutada, loodetavasti ei ole miski tähtis asi mootoris ja mul' mootor uute tihenditega koos :shock:

edu



Saadetud kettaga lauatelefonist!


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Tort »

Otsi pilt. Ma olen ühe domika mootori remontinud.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Vint »

Mootori keti jaoks? Mäletamistmööda oli kaks sellist, mõlemal pool.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Tort »

Keti jaoks on pikad. Võiks cmsnl.com joonistelt uurida, leiab ehk üles.

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

KRT- isegi pooliku kartuliga tehtud pilt on selle foorumi jaoks liiga suur :wack:
Võtsin siis cmsnl'i lahti ja lappasin KÕIK jupid läbi-leidsin :D
Pilt
Ei oskand' teda starteri juurest otsidagi. nüüd ajan mingi plekijupi jälgi

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ma annan veel 2 head soovitust. Esiteks pane mootor kindlalt ilma siduri survevardata kokku. Teiseks kindlalt ära kontrolli peale esimest käivitust, kas õli jookseb üles pähe. Ja et ta ikka raudselt ei jookseks, siis ära täida pumpa enne õliga. No ja ajaviiteks võid starteri hammakate seibid ka mõned karterisse poetada, saab ka hea.

Edit: plekkhuinjaa hoiab ehk staatori juhet kaane küljes.

NB! Lisapunktid sidurikorvi lõhkumise eest.

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

:D

Need on head soovitused :bsmile:
Need toovadki mind tagasi olukorra juurde, mis selle masina ostule eelnesid:
Mootor legona kastides, üks teada-tundud tsiklite remondifirma diagnoos oli, et õlipump õhtal (kuidas täpselt arvel kirjas, ei tea öelda)!
Silinder ja kolb rikutud :(
Hakkan siis seda puzlet defekteerima ja komplekteerima ning mis ma avastan- õlipump ja -torud pole isegi küljest käinud, pumba poolestamisest rääkimata! Uurin siis kastide sisu edasi ja avastasin, et eesmine nukaketi tald on desintegreerunud ja ennast mööda mootorit laiali laotanud!

Edit1, leidsin ka plekitüki otstabe:
Pilt
Toore-hoova juures!

Edit2: kuidas õlipumpa primida-otse torust sisse pressida?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ei pea isegi pressima, piisab pumba emmast-kummast otsast sisse kallata ja näpuga ringi kruttida kuni teisest otsast tulema hakkab. Vaata ka parema kaane skeemi, seal on mootorisisesel õlitorul või kuskil üks vahetoruke ja väiksed o-ringid, vaata et neid ei unusta.


ats30
Postitusi: 612
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas ats30 »

Jälgin huviga. Omal sama raibe mööda kaste laiali, ainult et oma lahtivõetud. Loodetavasti paneb keegi teine kokku :D

Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

ats30 kirjutas:

Jälgin huviga. Omal sama raibe mööda kaste laiali, ainult et oma lahtivõetud. Loodetavasti paneb keegi teine kokku :D

Ma võin panna :)

Eks ma siis lähen garaagesse, meie foorumi Sigatüüka diplomiga võlurid olla pildi üleslaadimise mahtu suurendanud :bsmile:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas grahv »

yeekim kirjutas:

RIDICULUS: ette väike ja lai rehv, taha kitsas ja 21", paak samuti taha, nagu vanal vene võrril

Saada mulle ka seda putru mida sa tõmbasid! :D

G

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

grahv kirjutas:
yeekim kirjutas:

RIDICULUS: ette väike ja lai rehv, taha kitsas ja 21", paak samuti taha, nagu vanal vene võrril

Saada mulle ka seda putru mida sa tõmbasid! :D

G

Need on tulevase Tartu Tselluliiditehase aurud :bsmile:
Pilti kah:

20181031_195536.jpg
20181031_195425.jpg

Mingid rauad ka küljes, kui keegi Domineeria soovib..

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kurja juured:

20181110_162835.jpg

Keti tallal plastik irdunud, kolvil tükk väljas .
Plaan on panna +0,25 kolvikombo ja silinder üle puurida.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


tarmoel
Postitusi: 306
Liitunud: 25 Aug 2008, 22:48
Tänatud: 9 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas tarmoel »

Kui kolbi vaadata, siis võib arvata, et silinder samasugune. St. et +0,25 jääb väheks. 0,25 tuleb loomuliku kulumisega aga seal on kurjamid sees käinud. Ja veel - kui su ridiküli eesmärk on võimalikult halb juhitavus, siis soovitaks esihark jäigaks teha ja mure murtud:))

Päikest!


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Tort »

Remontmõõt selgitatakse ikkagi mõõtmise, mitte arvamisega.

Edit: Mul oli seelik samamoodi ära pekstud ja mõraga ja läks I rem 100.25 streetmotost.

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

tarmoel kirjutas:

Kui kolbi vaadata, siis võib arvata, et silinder samasugune. St. et +0,25 jääb väheks. 0,25 tuleb loomuliku kulumisega aga seal on kurjamid sees käinud. Ja veel - kui su ridiküli eesmärk on võimalikult halb juhitavus, siis soovitaks esihark jäigaks teha ja mure murtud:))

Päikest!

Õnneks on ka +0,50 olemas, aga tegelik vajadus selgub hiljem.
Esialgu lapiks alumise osa kokku ja vo. viskab ka raami vahele....

Mingi juhitavusekesekene võiks ikkagi säilida :D
Ähh, ju tast miski träkker/skrämbler tuleb nagu dr650 oli :cry:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Pole nagu progressi ette näidata :oops:
Lähipäevil peaks tulema üks pakikene Saksamaalt siis saab edasi tegeleda.
Kolb tuleb vist ikkagi +0,50, saab hirmsasti wurtzu ka juurde :lol:
Paar küsimust:

  • Kas õlifiltri vedru on mingi spetz või on lihtsaid analooge? Mul' pole millegagi võrrelda sest teda lihtsalt pole!?

  • Esipiduri peasilinder katski( heebli kõrv küljest). Tal' huvitav, ilma banjota, otse-toru kinnitus. Kas on veel mõni Honda oma sobiv?

PS! Eeltoodud juppe võib pakkuda!

Enam ei viitsi ise uue paagi ja tunneliga jebida, tark interneedus räägib, et miski vanema (XL) 250'se Honda mahuti läheb 1:1 peale...
See kõik tulevik, esialgu paneks ta lihtsalt tööle!

Lähipäevil peaks sulaks minema, saab ehk põhisuksuga mõned tiirud teha....

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas will111 »

ma teemat läbi lugenud ei ole, seega vabandan kui umbe pakun aga mul on üks esipiduri peasilinder olemas. suzuki ratta oma (musta värvi kui see peaks oluline olema). terve tükina, isegi koos pidurivoolikuga. sellel tuleks ainult kolvi mansetid ära vahetada. päris standardmõõt (mälu järgi 14mm) oli seal, seega need on paar eurot maksvad tükid ja saad uued sisse. hind on 20 juurikut kui peaks tulema tahtmine seda soetada

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tänud will111, vaatab, mis tulevik toob. :bsmile:
Olemasolevat vist ei keevita:

20181204_193031.jpg

Täna käis ka kuller ja tõi vajalikud vidinad, alumine osa koos 8)
Kuna küljekaas on kickiga mudeli oma, sai augule pime ette. Kas kunagi ka jalalöögi kaima masina saab, who knows....
Natukene on veel jäänud:

20181204_191627.jpg
20181204_191652.jpg

Tööpäeva lõpetas keermeliimi otsasaamine.
Järgiseks ülemine osa.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas will111 »

piduri peasilindri kinnitus on asi, mida ma sinu asemel ei keevitaks! :D vahel on tarvis pidurit ikkagi tegelikult päris suure jõuga tõmmata, ja seal tekib päris korraliku jõuõlg. Ning piduri eepiline failimine on ilmselt kõige kurvema tagajärjega just siis kui sul on tarvis seda parasjagu suure jõuga tõmmata :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tugev pidurdamine on märk ebapiisavast tähelepanust ja ettevaatamatusest/-mõtlematusest!
Teine peasilinder eeldab uut pidurivoolikut(mis kunagi kindlasti tuleb).

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas grahv »

Eilne ohver minu teda ka ise ei eksinud.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas will111 »

yeekim, vajadus pidurdada on märk ebapiisavast oskusest ette planeerida ja ümbritsevaga arvestada ;)

aga sul on siis rattal pidurisupporti poolel ka mingi täitsa teistmoodi kinnitusega voolik, mitte banjoga? kui on tavaline, siis ju vist teist voolikut vaja ei ole. aga eks pane jah enne mootor kokku, kohapeal seistes ei lähe pidureid eriti nagunii tarvis :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

On jah miskit Honda-moodi asi:

20181205_085126.jpg

Kas sinna ka banjo saab sisse keerara, pole jõudnud süveneda....

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas Jesper »

See tundub sama nagu AT-l, ehk saab küll, aga mingi veidi vähemlevinud keere oli, mille pärast kõigi poodide külastamist Baltflex lõpuks kasti põhjast välja kaevas. Muidugi mul oli topeltkõrgusega banjopolti ka vaja, sest esipidureid on kaks, ühekordne äkki oli lihtsamini leitav?


red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas red buell »

yeekim kirjutas: 05 Dets 2018, 09:02

On jah miskit Honda-moodi asi:
20181205_085126.jpg
Kas sinna ka banjo saab sisse keerara, pole jõudnud süveneda....

Olen oma ehitatud Domikatel kõigil korraliku teflon vooliku ja banjoga pannud.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ega see aasta muud ei olegi, kui et, silinder koos+ 0,50 kolviga puurimisele saadetud.
Korra panin ka aku külge ja kõik tuled/viled töötavad.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Nii, täna sai jälle garaages natukene domineeritud.
Silinder tuli puurimisest tagasi:

20190103_160947.jpg

Kohe külge!
Eelnevalt sai katseliselt kindlaks tehtud, et klapid peavad, vajasid natukene puhastust ainult ja uusi klapisääre tihendeid.

Ja siis: thät moment vhenn samthing das PLÄNN ehk klapisääre poolkuu pani kuskile garaagesse ajama :evil:
Ei lootnudki teist leida ja hakkasin mõttes juba ostukuulutust,a'la "kas kellegil on üle" koostama...
Igaks juhuks tegelesin ka teiste klappidega, ähk läheb rohkem kui ühte poolkuud tarvis :roll:
Tõmbasin otsi kokku kui- OI SEDA RÕÕMU- puuduv poolkuu oli tööriistakapi ees :D
Selle peale tuli kohe suurest rõõmust õlled teha :bsmile:

Vahepeal tuli "porgandiga" (üllatus) isegi üks 6'ne pooleks polt silindripeast välja.

Järgmisena siis gaasijaotus paika ja mootor raami vahele.

edu

Manused
20190103_195119.jpg

Saadetud kettaga lauatelefonist!


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas will111 »

viimase pildi põhjal on näha, et tehtud õlled olid ikka päris kanged! :ner:

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Yeekim domineerib

Lugemata postitus Postitas yeekim »

will111 kirjutas: 04 Jaan 2019, 08:47

viimase pildi põhjal on näha, et tehtud õlled olid ikka päris kanged! :ner:

:D

No, lätlased ikka üllatavad:

20181208_165228.jpg

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Suletud

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”