Yeekim domineerib
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Yeekim domineerib
Hoi!
Kurja saatuse ja pimeda juhuse tahtel sai jälle üks raip garaaži toimetatud(kuigi seoses elukorralduse muudatusega lubasin endale, et ei niipea!)
Valituks osutus Honda NX650 P ehk rahvakeeli Domikas esmaregamisega '94a.
Ütlen kohe, et Ducatu töödega konkureerima ei hakka! Naljaga pooleks mõtlesin, et paneks oma aretisele nimeks RIDICULUS: ette väike ja lai rehv, taha kitsas ja 21", paak samuti taha, nagu vanal vene võrril jne- selline mõttetu ja sita juhtimisega masin
Aga esialgu paneks ta tööle! Mootor legona garaage põrandal, paar juppi puudu ja silindrigrupp vajab uuendamist.
Kahjuks ei saa pilti lisada aga küsiks ühe jubina kota: selline poolkuu moodi must plastklots u. 2cm paks, 4cm pikk, kaardus....
Ei oska teda kuskile paigutada, loodetavasti ei ole miski tähtis asi mootoris ja mul' mootor uute tihenditega koos
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
KRT- isegi pooliku kartuliga tehtud pilt on selle foorumi jaoks liiga suur
Võtsin siis cmsnl'i lahti ja lappasin KÕIK jupid läbi-leidsin
Ei oskand' teda starteri juurest otsidagi. nüüd ajan mingi plekijupi jälgi
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Yeekim domineerib
Ma annan veel 2 head soovitust. Esiteks pane mootor kindlalt ilma siduri survevardata kokku. Teiseks kindlalt ära kontrolli peale esimest käivitust, kas õli jookseb üles pähe. Ja et ta ikka raudselt ei jookseks, siis ära täida pumpa enne õliga. No ja ajaviiteks võid starteri hammakate seibid ka mõned karterisse poetada, saab ka hea.
Edit: plekkhuinjaa hoiab ehk staatori juhet kaane küljes.
NB! Lisapunktid sidurikorvi lõhkumise eest.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Need on head soovitused
Need toovadki mind tagasi olukorra juurde, mis selle masina ostule eelnesid:
Mootor legona kastides, üks teada-tundud tsiklite remondifirma diagnoos oli, et õlipump õhtal (kuidas täpselt arvel kirjas, ei tea öelda)!
Silinder ja kolb rikutud
Hakkan siis seda puzlet defekteerima ja komplekteerima ning mis ma avastan- õlipump ja -torud pole isegi küljest käinud, pumba poolestamisest rääkimata! Uurin siis kastide sisu edasi ja avastasin, et eesmine nukaketi tald on desintegreerunud ja ennast mööda mootorit laiali laotanud!
Edit1, leidsin ka plekitüki otstabe:
Toore-hoova juures!
Edit2: kuidas õlipumpa primida-otse torust sisse pressida?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Yeekim domineerib
Ei pea isegi pressima, piisab pumba emmast-kummast otsast sisse kallata ja näpuga ringi kruttida kuni teisest otsast tulema hakkab. Vaata ka parema kaane skeemi, seal on mootorisisesel õlitorul või kuskil üks vahetoruke ja väiksed o-ringid, vaata et neid ei unusta.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Yeekim domineerib
Jälgin huviga. Omal sama raibe mööda kaste laiali, ainult et oma lahtivõetud. Loodetavasti paneb keegi teine kokku
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
ats30 kirjutas:Jälgin huviga. Omal sama raibe mööda kaste laiali, ainult et oma lahtivõetud. Loodetavasti paneb keegi teine kokku
Ma võin panna
Eks ma siis lähen garaagesse, meie foorumi Sigatüüka diplomiga võlurid olla pildi üleslaadimise mahtu suurendanud
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1176
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Yeekim domineerib
yeekim kirjutas:RIDICULUS: ette väike ja lai rehv, taha kitsas ja 21", paak samuti taha, nagu vanal vene võrril
Saada mulle ka seda putru mida sa tõmbasid!
G
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
grahv kirjutas:yeekim kirjutas:RIDICULUS: ette väike ja lai rehv, taha kitsas ja 21", paak samuti taha, nagu vanal vene võrril
Saada mulle ka seda putru mida sa tõmbasid!
G
Need on tulevase Tartu Tselluliiditehase aurud
Pilti kah:
Mingid rauad ka küljes, kui keegi Domineeria soovib..
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Kurja juured:
Keti tallal plastik irdunud, kolvil tükk väljas .
Plaan on panna +0,25 kolvikombo ja silinder üle puurida.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yeekim domineerib
Kui kolbi vaadata, siis võib arvata, et silinder samasugune. St. et +0,25 jääb väheks. 0,25 tuleb loomuliku kulumisega aga seal on kurjamid sees käinud. Ja veel - kui su ridiküli eesmärk on võimalikult halb juhitavus, siis soovitaks esihark jäigaks teha ja mure murtud:))
Päikest!
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Yeekim domineerib
Remontmõõt selgitatakse ikkagi mõõtmise, mitte arvamisega.
Edit: Mul oli seelik samamoodi ära pekstud ja mõraga ja läks I rem 100.25 streetmotost.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
tarmoel kirjutas:Kui kolbi vaadata, siis võib arvata, et silinder samasugune. St. et +0,25 jääb väheks. 0,25 tuleb loomuliku kulumisega aga seal on kurjamid sees käinud. Ja veel - kui su ridiküli eesmärk on võimalikult halb juhitavus, siis soovitaks esihark jäigaks teha ja mure murtud:))
Päikest!
Õnneks on ka +0,50 olemas, aga tegelik vajadus selgub hiljem.
Esialgu lapiks alumise osa kokku ja vo. viskab ka raami vahele....
Mingi juhitavusekesekene võiks ikkagi säilida
Ähh, ju tast miski träkker/skrämbler tuleb nagu dr650 oli
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Hoi!
Pole nagu progressi ette näidata
Lähipäevil peaks tulema üks pakikene Saksamaalt siis saab edasi tegeleda.
Kolb tuleb vist ikkagi +0,50, saab hirmsasti wurtzu ka juurde
Paar küsimust:
Kas õlifiltri vedru on mingi spetz või on lihtsaid analooge? Mul' pole millegagi võrrelda sest teda lihtsalt pole!?
Esipiduri peasilinder katski( heebli kõrv küljest). Tal' huvitav, ilma banjota, otse-toru kinnitus. Kas on veel mõni Honda oma sobiv?
PS! Eeltoodud juppe võib pakkuda!
Enam ei viitsi ise uue paagi ja tunneliga jebida, tark interneedus räägib, et miski vanema (XL) 250'se Honda mahuti läheb 1:1 peale...
See kõik tulevik, esialgu paneks ta lihtsalt tööle!
Lähipäevil peaks sulaks minema, saab ehk põhisuksuga mõned tiirud teha....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yeekim domineerib
ma teemat läbi lugenud ei ole, seega vabandan kui umbe pakun aga mul on üks esipiduri peasilinder olemas. suzuki ratta oma (musta värvi kui see peaks oluline olema). terve tükina, isegi koos pidurivoolikuga. sellel tuleks ainult kolvi mansetid ära vahetada. päris standardmõõt (mälu järgi 14mm) oli seal, seega need on paar eurot maksvad tükid ja saad uued sisse. hind on 20 juurikut kui peaks tulema tahtmine seda soetada
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Tänud will111, vaatab, mis tulevik toob.
Olemasolevat vist ei keevita:
Täna käis ka kuller ja tõi vajalikud vidinad, alumine osa koos
Kuna küljekaas on kickiga mudeli oma, sai augule pime ette. Kas kunagi ka jalalöögi kaima masina saab, who knows....
Natukene on veel jäänud:
Tööpäeva lõpetas keermeliimi otsasaamine.
Järgiseks ülemine osa.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yeekim domineerib
piduri peasilindri kinnitus on asi, mida ma sinu asemel ei keevitaks! vahel on tarvis pidurit ikkagi tegelikult päris suure jõuga tõmmata, ja seal tekib päris korraliku jõuõlg. Ning piduri eepiline failimine on ilmselt kõige kurvema tagajärjega just siis kui sul on tarvis seda parasjagu suure jõuga tõmmata
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Tugev pidurdamine on märk ebapiisavast tähelepanust ja ettevaatamatusest/-mõtlematusest!
Teine peasilinder eeldab uut pidurivoolikut(mis kunagi kindlasti tuleb).
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yeekim domineerib
yeekim, vajadus pidurdada on märk ebapiisavast oskusest ette planeerida ja ümbritsevaga arvestada
aga sul on siis rattal pidurisupporti poolel ka mingi täitsa teistmoodi kinnitusega voolik, mitte banjoga? kui on tavaline, siis ju vist teist voolikut vaja ei ole. aga eks pane jah enne mootor kokku, kohapeal seistes ei lähe pidureid eriti nagunii tarvis
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
On jah miskit Honda-moodi asi:
Kas sinna ka banjo saab sisse keerara, pole jõudnud süveneda....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Yeekim domineerib
See tundub sama nagu AT-l, ehk saab küll, aga mingi veidi vähemlevinud keere oli, mille pärast kõigi poodide külastamist Baltflex lõpuks kasti põhjast välja kaevas. Muidugi mul oli topeltkõrgusega banjopolti ka vaja, sest esipidureid on kaks, ühekordne äkki oli lihtsamini leitav?
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Yeekim domineerib
Olen oma ehitatud Domikatel kõigil korraliku teflon vooliku ja banjoga pannud.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Ega see aasta muud ei olegi, kui et, silinder koos+ 0,50 kolviga puurimisele saadetud.
Korra panin ka aku külge ja kõik tuled/viled töötavad.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Yeekim domineerib
Nii, täna sai jälle garaages natukene domineeritud.
Silinder tuli puurimisest tagasi:
Kohe külge!
Eelnevalt sai katseliselt kindlaks tehtud, et klapid peavad, vajasid natukene puhastust ainult ja uusi klapisääre tihendeid.
Ja siis: thät moment vhenn samthing das PLÄNN ehk klapisääre poolkuu pani kuskile garaagesse ajama
Ei lootnudki teist leida ja hakkasin mõttes juba ostukuulutust,a'la "kas kellegil on üle" koostama...
Igaks juhuks tegelesin ka teiste klappidega, ähk läheb rohkem kui ühte poolkuud tarvis
Tõmbasin otsi kokku kui- OI SEDA RÕÕMU- puuduv poolkuu oli tööriistakapi ees
Selle peale tuli kohe suurest rõõmust õlled teha
Vahepeal tuli "porgandiga" (üllatus) isegi üks 6'ne pooleks polt silindripeast välja.
Järgmisena siis gaasijaotus paika ja mootor raami vahele.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda