[U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?
Re: [U+] Uus liiklusseadus toob rohkem rattureid?
Kogu aur ja raha peakski minema reaalse sõidu koolitamisele ja õppimisele igasuguste A'de puhul. Väikse A puhul oleks loogiline, et koolitusel keskendutakse ehk natuke rohkem üleüldiselt tsikliga liikluses hakkama saamisele ja suurema puhul oleks loogiline, et suurem rõhk on just tsikliga juhtimisega hakkama saamise oskusel. Iseenesest see sõidueksami teema on minumeelest selline suht küsitav värk olnud koguaeg. Täpselt sama inimene, täpselt samade oskustega võib vabalt saada ühel juhul ARK sõidueksamilt perfektselt läbi ja teisel juhul kukkuda perfektselt läbi. Ainuke erinevus ongi teine aeg ja võibolla osaliselt teine koht...ning teine eksamineerija. Mida see siis tegelikult näitab? Et need eksamid ja sealt läbi saamine on üks paras loterii. Mulle tundub mõistlikum, et iga erineva õppuri oskuseid hindaks pigem siis juba koolitaja, kes on selle õppuriga reaalselt need 30 või mis iganes arvu sõidutunde kaasa sõitnud. Muidugi on seal omad probleemid nagu kinni maksmine, kontrollimatu kord jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.