Db killeri modifikatsioon

Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 280
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: T7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Db killeri modifikatsioon

Lugemata postitus Postitas Alterjor »

tarmoel kirjutas: 30 Nov 2018, 23:22
Spoiler

Üv onude pärast pole vaja põdeda - neil pole millegagi db mõõta. Ja kui oleks millegagi mõõta ja seda reeglite järgi tehtaks, siis enamus ka kõige valjematest ratastest mahuks lubatu piiridesse.
Päikest!

Oleneb nüüd kohast, mul mõõdeti küll. Aga niipalju kui ma kuulnud olen siis mõõtma hakkasid seal üldse sellepärast, et keegi pani kitse kuna suhtusid ülevaatusse inimlikult ja arusaadavalt, mitte ei koininud iga asja pärast. Aga õnnetu kitse ilma piduriteta rondi saatsid tagasi. Peale seda jama said kontrolli sappa ja nüüd peavad kõike tegema nii nagu kõrgemalt öeldakse.

Mõõtmine nägi välja nii, et ratta pealt vaadati lubatud dB ja rpm. Mõõdeti kolm korda antud rpm juures ja hiljem tehti mingid arvutused. Jäi lubatud piiresse. Alguses pakkus, et võiksin panna originaali külge kuna ilmselt järelturu omaga läbi ei saa aga kuna tegemist tellitava tehakse lisavarustusega ju siis mõtlesid ka selle peale. Rattaks Tiger 800 ja Arrow pütt.



HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”