Cossie Voshod-3M

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Sciev
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Sciev » 26 Nov 2018, 23:31

Sadness kirjutas:
07 Nov 2018, 16:09
Kui õigesti mäletan, siis omal ajal Voshodi süütevõtmena toimis kenasti õrnalt modifitseeritud rauasaelehe jupp.

Voshod 3M-i puhul on asi väga lihtne- piisab sellest kui võtta armatuuri alt pistik lahti ja saab tööle panna ilma süütevõtmeta. :D Tuled ei põle sel juhul.

Rõõm näha sellist ratast. Mu esimene mootorratas oli ka Voshod 3M ja nüüd hiljuti hankisin jälle sellise. :) Kunagi ostsin uuena 1991 a. mudeli ja sõitsin sellega 2 aastaga 10 000 km ära, juhilube siis veel polnud, aga kordagi trahvi ei saanud. :) Oli hea küll, peale sissesõidu tegemist ja piiraja eemaldamist edasi läks superhästi, oli võrreldav külas ringi sõitvate Jawadega (Üks 630 ja teine 634. Hiljem müüsin Voshodi maha ja ostsin 638). Väga mugav sõita ja muda sees möllata ning metsateedel jms kohtades sõita oli tunduvalt parem kui Jawaga. Nüüd on 1989 a oma, punast värvi. Käima läheb suhteliselt hästi, edasi liikus ka normaalselt. Üldpilt on hea, aga mingeid vidinaid on ikka vaja vahetada/remontida. Kevadel tahaks ülevaatuse ära teha ja ametlikult sõita. Mis ülevaatuselt läbi saamist takistavad? Algul oli pandud vale kommutaator, sädeme jaoks voolu andis, aga tuledele andis 6 V ja need vaid hõõgusid. Ostsin siis uue kommutaatori ja tuled nüüd muidu OK, aga kusagil on midagi mäda veel: parktulede asendisse pannes põleb suur pirn (ei saa aru kas lähi- või kaugtuli), lähitulede asendisse pannes põleb ka suur pirn, aga kui kaugtuled lülitada, siis kustub suur ära ja ainult park põleb. :roll: Parema poole sunatuled ei vilgu päris stabiilselt, vasakud on nagu ok, peab veel uurima milles probleem. Muud ülevaatust takistavat tegurit nagu ei oskagi öelda. Tagumised amordid olid õlist tühjad. Panin täis, ega nad päris tihedad pole ja pikapeale võibolla lähevad tühjaks jälle, varuosi uuena saada vist pole.
Karburaatori peaks üle vaatama, selline tunne et natuke liiga rikas segu on, kas nõelklapi reguleering mitte kõige parem või klapp lekib. Käikude fikseerimist ei tunneta hästi, vabakäiku raske leida. Muidu veel mitmed kummidetailid vajaks vahetamist, et väliselt täiesti korrektne oleks (käepidemed, käimalöömisvända ja käiguhoova, jalatugede, bensiinipaagi külgedel olevad). Käepidemed on uued ostetud, teisi asju veel mitte, kõiki asju muidugi uuena saada polegi.


Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 588
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie » 28 Nov 2018, 12:06

Seda infot ei tohi jagada et pistiku lahtiühendamisega käima läheb :D
Esituli on sul ilmselgelt valesti ühendatud, ebaloogiliselt vilkuvaid suundasid proovi katsetada, eraldi veetud massiga.

Ma ostsin oomipoest õhukese 12v aku, mis mahtus elektripoole küljekarpi ilusti ära. Läbi selle käivad nüüd ainult suunad ja mingit laadimist ei toimu, vilgub korrektselt nagu autol. Märgutule sisse aretasin kaks eraldi väikest pirni. Kui tihti laadima peab, ei oska veel öelda. Selline pool-ajutine lahendus...

Käigukasitiga on mul sama häda, siis kui alguses sain ratta, töötas väga täpselt. Nüüd peale väga mitut mootori pooleks võtmist on ilmselt reguleerseibid oma asukohta vahetanud, aga lahti ka ei viitsi enam kiskuda sellepärast :D

Arkist saadeti jälle koju tagasi, et vana omaniku käest pean veel infot välja pigistama, et kus linnas ja mis aastal arvele võeti..... Neil vaja arhiivist päringu tegemise jaoks
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort, 19 realine õlijahuti ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Sciev
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Sciev » 28 Nov 2018, 21:37

Tagumised amordid on muidu originaalid, aga lihtsalt vedrud mustaks värvitud? Meeleldi vaataks suurema resolutsiooniga pilte erinevatest suundadest. :D
Ei oska aimata kas ja kui palju mu mootor lahti on käinud, aga vist peaks ikka talvel lahti kiskuma, võiks käikude fikseerimise paremaks saada. Muidu Voshodi käigukast on vastupidav, isegi kui ilma sidurit kasutamata sõita, on raske ära lõhkuda. Üks tuttav kunagi proovis, ei õnnestunudki. :lol: Jawaga sõitsin palju vähem kilomeetreid ära kui Voshodiga, aga käigukahvleid pidi 2 või 3x vahetama selle ajaga. No ega muidugi sel ajal ei teadnud ka miks need kahvlid vastu ei pea ja kas saaks midagi ette võtta.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 588
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie » 28 Nov 2018, 21:56

Need mis mul all on, pole ilmselt venelaste toodang, vedrutavad ilma kolisemata ja ei leki. Ei plaani veel vahetama hakata. Kaks paari on originaale ka, aga neil kroom kehv ja muidu kõverad.

Käigukasti kohta on mul remondimanualis kirjas et kust mõõta ja võlle sättida seibidega. Natuke raskelt lähevad kohati sisse ja vabakäiku raskem leida, aga ütleme selle kohta "karakter" :D

Ja see käigukasti vastupidavuse jutt.... ma jäin 16aastaselt oma esihammastest ilma kui kast kokku jooksis..... peale kukkumist töötas edasi, lihtsalt neljandat käiku ei julenud ma enam kasutada :D

Arkist öeldi täna, et järgmine kord võta ratas kaasa ja üritame ära teha, paberi poolega on nüüd vast ühel pool
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort, 19 realine õlijahuti ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M

Sciev
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Sciev » 02 Dets 2018, 21:49

Kui originaalamortides õli sees on ja ka kinnituspuksid korras on, siis töötavad need ka vaikselt. Aga tundub et see õli tahab sealt lahkuda, mul kunagi juba 1 aasta peale poest ostmist olid õlist tühjad. Eks palju sai sõita kruusateedel ja ka väljaspool teid ning sai ka väiksemaid hüppeid tehtud. :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 588
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie » 05 Dets 2018, 11:11

Nonii, kaks ja pool tundi arki lauataga istutud ja lõpuks number küljes. Kindlustus ja ülevaatus 10 minutit :D ülevaatusel arvati signaal väheohtlikuks veaks, kuna ei tee õiget või piisavalt valju häält. Minuteada on neil kõigil see lihtsalt "prääks", aga huvi pärast katsetan ka mõnda läänekat kunagi külge.

Hetkel jääb ratas nii nagu on, ja kui aasta alguses igavaks läheb, siis hakkab värvipoolega tegelema. Alguses taheti passi jätta punane nagu viimati arvel oli, aga juhtisin nende tähelepanu sellele, et värv käib tänapäeval ikka raami järgi. Pandigi Must + mitmevärviline




Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort, 19 realine õlijahuti ja muu kola. https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M



Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”