BMW K100RS

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Enne veel kui rellakas K-sse sisse läheb, üks pilt garaažimööblist, millele võib nüüd joone alla tõmmata. Viimasena läksid eelmisel nädalal külge kapiuksed. Kogu kupatuse tegin käsitööna valmis 100mm paksustest clt jääkidest. Kõik kalasaba tappidega ühendatuna. Ühtegi kruvi, naela ega ka liimi ei kasutanud. Kui välja arvata sahtlid ja uksed. Varem ei ole oma elus mööbli ehitusega kokku puutunud, senine kogemus on piirdunud Ikea juppide kokku sobitamisega.

51095BEF-5B13-445E-B02D-05AE371074A6.jpeg
E5F3846A-4355-4D91-9D14-C6E8B2A83751.jpeg

Nüüd ei ole enam vabandust, miks tsikliprojektiga mitte alustada. Samas saab olema kindlasti oluliselt pikem protsess, sest võrreldes varasema urkaga on segajaid rohkem :)



Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

(nii, ma toon tugitooli ja jään postitusi ootama)

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Väga äge garaazh!
Tõeline mancave.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ilus garage tõesti. Nüüd ei tohiks olla ühtegi põhjust miks mitte garagesse minna :D Kas see on lihtsalt selline eraldi garageboks või eramaja küljes kinni ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

RasmusL kirjutas: 05 Dets 2018, 11:50

Ilus garage tõesti. Nüüd ei tohiks olla ühtegi põhjust miks mitte garagesse minna :D Kas see on lihtsalt selline eraldi garageboks või eramaja küljes kinni ?

Nüüd jah, vaja juba tõsist põhjust, et sealt mõnikord ka välja tulla :)
Juhtus nii, et pole ei eraldi boks ega ka eramaja küljes, vaid väiksema büroohoone küljes. Selles mõttes hea kooslus ajaliselt, et mina ei sega teisi ja teised ei sega mind ja maja kogu aeg valvatud :)
Ja piisavalt lähedal, et kodust jala minna ning piisavalt kaugel, et pealik ei tuleks igal ajal ukse vahel sisse piiluma :) Loodetavasti ei satu seda nüüd lugema. :wack:

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Mis põrandakate sul on?

5248653
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas yeekim »

PLJÄÄD, teema on BMW K100RS ja juba läheb lappama :D

Väikestviisi ehitusfoorum juba, küte, põrandad...

Vähem möla, rohkem relakat seltsimehed. Igatahes :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Oot, mis sellest K100-st pidi tulema (peale selle, et ta ehitatakse jube kenas garaazhis)?

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

KIBU kirjutas: 05 Dets 2018, 17:47

Mis põrandakate sul on?

Keraamilised plaadid

mx77 kirjutas: 05 Dets 2018, 18:37

Oot, mis sellest K100-st pidi tulema?

Tahaks isegi teada. Suures plaanis arvan, et esialgu jääb alles pool raamist, mootor ja kiige. Kui see operatsioon tehtud, eks siis hakkab kujunema. Aeg teeb omad korrektuurid.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Nii. Sollad väljas. Tagasiteed enam pole.

D422DF90-BC9A-4C9B-B4DE-83097E4980A5.jpeg

Kui kellelgi peaks üle olema väga korralikud usd esiamordid siis võib pakkuda. Hea oleks kui oleks koos piduritega ja alumise traaversiga. Aga tõesti, väga korralikud, mida uuemad seda parem. Ideaalis bmw s1000rr.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Lõustaraamatus müüs keegi kodarvelgi koos USD hargi ja traaversitega.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

yeekim kirjutas: 15 Dets 2018, 12:14

Lõustaraamatus müüs keegi kodarvelgi koos USD hargi ja traaversitega.

Käisin vaatamas. Päris mõistlik komplekt K-le kokku kogutud aga polnud kahjuks päris nii heas visuaalses korras kui käesoleva projektiga kokku sobitada tahaks. Ja kuna kodarveljed ja tagapiduri lahendus olid mul juba olemas siis ei tekkinud seda õiget tunnet.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Ettevalmistused rahulikuks jõuluks. Saab ehk hakata mingeid jooni sättima. Veljed ja rehvid paigas - eks see annab juba esimese suuna kätte.

922A3718-77E7-434C-A26A-6F165516A891.jpeg
AC64F39A-D618-48EE-BA4E-4D443F6470AF.jpeg
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas red buell »

Tundub,et läheb scrambleriks. Veljed on tutikad? Mul kah praegu üks K tegemisel aga sellest tuleb kliendi soovil gondlitega kafekas.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Sättisin tagumist velge natukene täpsemaks, koos uue pidurisadula ja -kettaga. Sadula kinnitust tuli õige pisut alt madalamaks lihvida, et peale istuks.

09FA8FC3-0268-46B8-9A0A-7169018AFC98.jpeg

Auguvahe sama aga kinnituskõrvad natukene madalamal. Originaalsadulat ei saa kasutada, sest kolvid kahel pool ja liiga lai ehk jookseks kodaratesse sisse. Vana sadul

04F8EDB2-11BB-4271-822E-A25A78D1CA43.jpeg

Uus sadul

BD59B5E6-F5A9-46D3-B9E2-E2E689F06FA9.jpeg

Kaugus ja kõrgus uue sadula ja uue, velje küljes asuva kettaga, perfektne. Probleeme natukene tekib seoses sellega, et tagaamort nüüd praktiliselt vastu sadulat.

56B6D725-EC75-48C4-9392-57BDEF2E0832.jpeg

Sellele on lihtsat rohtu aga suurem probleem nüüd aga selles, et velg ca 12mm liiga väljas.

9D780456-D148-448F-82D3-C63895355005.jpeg

Kiige ja rehvi vahel täpselt vajalik ruum ka olemas ja selle saaks nüüd paika kodarate timmimisega ehk offseti muutmisega. Aga pagana bemmi kodarate lahendus on suht tume maa. Guugeldasin omajagu aga ei leidnud sedagi, mis peaks olema offset näiteks r1000gs või r1150gs ratastel ja kas bemm lubab mingis vahemikus offsetti muuta ka? Oskab keegi selle kohta midagi asjalikku öelda? 12mm pole päris kaksviiskümmend ka, et tuimalt peale minna.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas red buell »

Offseti muutmist vist muudmoodi teada ei saa kui proovimise teel. Oleneb kui palju kodaratel keeret on. Kas rummu treida ei kannata.

Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

priit50
Postitusi: 79
Liitunud: 16 Veebr 2010, 18:56
Asukoht: PÄRNU
Tänanud: 1 kord

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas priit50 »

..tervet kiiget ei saa natuke liigutada? Miskit paksud seibid seal vahel ikka... Kardaan elab selle 2mm vast üle aga natuke siit ja natuke sealt ja ongi kaksviiskümmend.. rummu treimine muidugi ka.

Aasta lõpp on ligidal niiet üks mõte veel- jäta velg sinna kus ta on ja liiguta kogu ratast 12mm vasakule.. siis asi ponks :)

FB: ilge.ee
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas desmorado »

ducatu kirjutas: 30 Dets 2018, 12:50

Kiige ja rehvi vahel täpselt vajalik ruum ka olemas ja selle saaks nüüd paika kodarate timmimisega ehk offseti muutmisega. Aga pagana bemmi kodarate lahendus on suht tume maa. Guugeldasin omajagu aga ei leidnud sedagi, mis peaks olema offset näiteks r1000gs või r1150gs ratastel ja kas bemm lubab mingis vahemikus offsetti muuta ka? Oskab keegi selle kohta midagi asjalikku öelda? 12mm pole päris kaksviiskümmend ka, et tuimalt peale minna.

Ot-ot-ot. Kõiksepealt ikka vana velje pöia telgjoon ära mõõta ja siis vaadata, kuhu poole offsettida. Kui ees teleskoop, siis esipöia telg enamasti selle keskel ja sealt saab ka tagapöia telje.

Kui ma su eelmise scrambleri rattaid ladusin, siis ega nenede rummude teljed ühtinud ka pöia telgedega.

PS. Mu enda KTM-il ka taga ca 8mm offsetti, kui nüüd õigesti mäletan.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Kõik nimetatud head mõtted on kahjuks pisut piiratud võimalused, sest rummu ja piduri treimise/freesimise teel liigutades kogu vajalikku 12mm kätte ei õnnestu saada. Aga kui saaks ainult kodarate timmimisega hakkama siis oleks vaja ainult üks töö ette võtta.
Mul hetkel garaažis 2 samasugust kasutatud GS-i velge ja neid omavahel võrreldes on näha juba 5mm suurust offseti erinevust. Ühte oleks vaja timmida 12mm ja teist siis 17mm. Siinkohal olekski hädavajalik teada kumb on rohkem sellises seades, mida bemm ise õigeks peab ja kas ning kui palju oleks nendel velgedel üldse kõrvalekalle lubatud enne kui midagi hullu juhtuma hakkab. Mõistetav, et kodarad seavad omad piirangud aga need on võimalik ka uued ning vajaliku pikkusega tellida.
Domikal sai mu mäletamist mööda lõpuks manualist ka leitud täpne juhend, mis asendis rumm ja pöid üksteise suhtes olema peaks. Esialgu sai esivelg kokku pandud nende mõõtude järgi, mis ta enne lahti võtmist oli. Aga kuna see oli selleks momendiks igati õigest mõõdust mööda ja laiema pöia kasutuse tõttu ei mahtunud hargi vahele ära siis sai timmitud katse-eksituse meetodiga :)
Selge see jah, et rummu ja pöia teljed ei pea kindla peale ühtima aga tahakski siinkohal väga teada, et mida bemm ütleb - kas kuskil on kirjas, mis oleks õige rummu ja pöia asend üksteise suhtes.
Oleks omal üks värske, veel paigast ära nihkumata GS garaažis, küll siis mõõdaks :) aga hetkel tahaks nagu pigem mingit numbrit näha. Kuna need bemmi tubeless veljed on oma kodaravalemiga ka hoopis teisest puust võrreldes domika või üldse enamlevinud kodarvelgedega siis lisandub siia veel omajagu teadmatust ja hirmu. Tahaks ju tsikli valmides 200 ja pluss ikka tuult ka püüda :)

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas desmorado »

Kas see 12mm on sul saadud originaali pealt mõõtes? Kui nii, siis 12mm kodaratega mängides ei näe ma probleemi. Peamine et pöia telg paika jääb, sinna kus ta algselt oli.

Vaevalt et bemm midagi sellise "nihutamise" kohta ütleb, peale "nein". :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Kõige parem - mul on homme kindlasti paras pohmakas ja külmkapis veel mõned õlled alles - oleks käte värisedes see 12mm veelkord üle mõõta :) Insenerid on alati oodatud pead parandama :)

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas desmorado »

ducatu kirjutas: 31 Dets 2018, 14:08

Kõige parem - mul on homme kindlasti paras pohmakas ja külmkapis veel mõned õlled alles - oleks käte värisedes see 12mm veelkord üle mõõta :) Insenerid on alati oodatud pead parandama :)

Väga hea, mul homme pohmakat pole - postoperatiivne tabletikuur peal :roll:
Ja sul nii äge mancave :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Tundub, et üks talv kulub GS-i kodarvelje offseti muutmiseks. Mul kulus kaks õhtut, et kätte saada üksainus kodar. Ja seegi õnnestus lõpuks lauale saada kolme jupina :)
Kellel aga kunagi vajadust, tõsist huvi, kuhjaga kannatust ja piiramatult aega peaks olema GS-i kodarvelgedega mässata siis siin üks päris hea juhend, kuidas seda teha.
http://www.horizonsunlimited.com/tech/OGSWTTv10.pdf
Üldiselt aga on nii, et BMW soovitus on uus velg osta :)
Raha eest tundub, et terve maakera peale on üks ettevõte mikidemaal, kes oleks nõus selle töö ette võtma. https://woodyswheelworks.com/

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

[mention]ducatu[/mention] aga sa lähed ikka GS offseti muutmiega edasi või muudad plaani?

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Plaan selline, et tundub kõige mõistlikum teha kõike natukene. Velje offseti muutmist katsuks teha nii minimaalselt kui võimalik või siis üldse mitte. Rummu ja pidurikinnituse treimise/freesimisega saab 8mm ja kui kardaanikoda kannatab siis võtaks sealt 5mm. Ja kui ei kannata siis tuleb see 5mm ikkagi offseti muutmisega ära lahendada. Aeg näitab.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

red buell
Postitusi: 195
Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
Asukoht: Mähe, Pirita
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 106 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas red buell »

Kunagi sai tehtud selline variant kiigega. Sinna mahtus 170 rehv alla ja täiesti tsentrisse jäi. Kardaani tuli kah modida, helista kui küsimusi on.

K75.PNG
Tsiklite elektritööd ja alarmid. Tsiklite ümberehitus. Tel:51O73O5
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

:ner:

Viimati muutis ducatu, 27 Mär 2020, 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

:ner:

Viimati muutis ducatu, 27 Mär 2020, 11:50, muudetud 1 kord kokku.
Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

joekas
Postitusi: 122
Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
Tsikkel: S10
Asukoht: Kiili
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 10 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas joekas »

"flying brick" ja Lego värvid. Väga lahe kombinatsioon :)

T200M ´64, Dnepr "KutuPiilu" ´72, NTV 650 Revere ´91, XT1200ZE "Hambutu" '18

merikurat
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Sept 2008, 20:52
Tänatud: 6 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas merikurat »

Vahetasin ka enda Gessul paar aastat tagasi roostes kodarad roostevabade vastu. Kõige raskem oli tõesti vanade kättesaamine, aga nagu iga detailiga BMWde puhul, on rohke kuumus sinu sõber.
Kodarad ja veljed pani uuesti kokku Neeme Streetmotost ning hind oli enam kui mõistlik!

"The secret to creativity is knowing how to hide your sources." – Albert Einstein
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”