VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
Karburaatori iseenesliku üleujutamise põhjus oli nõelklapi kummirõngas.
K62B ja K65B erinevused.
K65B seest klapp välja keeratuna.
Eks põhimõtteliselt siis selle klapi kaudu võtab ujukikambri põhjast kütust (lisakanali kaudu, näha postituse neljandal pildil vasakul pool) ja see imetakse siibri ette (kolmandal pildil et K65B-l on seal 3 ava, K62B-l 2 ava).
K65B-l on ujukiklapi kummirõngas puudu, kunagi sai vist ühe teise tsikli peale pandud. Eks püüan hankida korraliku kummirõnga ja siis vaatan kumma karburaatori külge panen. K65B-l peaks olema see eelis, et külma ilmaga on parem käivitada. Samas üks lisaklapp juures, mis võib hakata "anomaaliaid" põhjustama kui klapi küljes olev kumm enam korralikult ei tihenda (meie tanklate bensiiniga ei imesta). K62B-ga külma ilmaga tundsin, et eks peale ujutamist ja käivitumist bensiini tase ujukikambris langes ja hästi ei töötanud veel, tahtis et veel ka töötamise ajal mõnda aega ujutada. Seda peaks vist see klapp tegema, et hoiab konstantselt segu rikkmana seni kuni klapp uuesti alla lasta (asend fikseerub üleval). Vanasti -20 ja võibolla veidi üle sellegi külmaga sai alati hästi käima. Nüüdseks muidugi endale on juba 20+ aastat juurde tiksunud ja vist ei taha nii ekstreemsetes oludes sõita enam.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.