BMW K100RS
-
Teema algataja - Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: BMW K100RS
Sättisin tagumist velge natukene täpsemaks, koos uue pidurisadula ja -kettaga. Sadula kinnitust tuli õige pisut alt madalamaks lihvida, et peale istuks.
Auguvahe sama aga kinnituskõrvad natukene madalamal. Originaalsadulat ei saa kasutada, sest kolvid kahel pool ja liiga lai ehk jookseks kodaratesse sisse. Vana sadul
Uus sadul
Kaugus ja kõrgus uue sadula ja uue, velje küljes asuva kettaga, perfektne. Probleeme natukene tekib seoses sellega, et tagaamort nüüd praktiliselt vastu sadulat.
Sellele on lihtsat rohtu aga suurem probleem nüüd aga selles, et velg ca 12mm liiga väljas.
Kiige ja rehvi vahel täpselt vajalik ruum ka olemas ja selle saaks nüüd paika kodarate timmimisega ehk offseti muutmisega. Aga pagana bemmi kodarate lahendus on suht tume maa. Guugeldasin omajagu aga ei leidnud sedagi, mis peaks olema offset näiteks r1000gs või r1150gs ratastel ja kas bemm lubab mingis vahemikus offsetti muuta ka? Oskab keegi selle kohta midagi asjalikku öelda? 12mm pole päris kaksviiskümmend ka, et tuimalt peale minna.
566 97 936
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.