BMW K100RS

Kasutaja avatar

Teema algataja
ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: BMW K100RS

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Sättisin tagumist velge natukene täpsemaks, koos uue pidurisadula ja -kettaga. Sadula kinnitust tuli õige pisut alt madalamaks lihvida, et peale istuks.

09FA8FC3-0268-46B8-9A0A-7169018AFC98.jpeg

Auguvahe sama aga kinnituskõrvad natukene madalamal. Originaalsadulat ei saa kasutada, sest kolvid kahel pool ja liiga lai ehk jookseks kodaratesse sisse. Vana sadul

04F8EDB2-11BB-4271-822E-A25A78D1CA43.jpeg

Uus sadul

BD59B5E6-F5A9-46D3-B9E2-E2E689F06FA9.jpeg

Kaugus ja kõrgus uue sadula ja uue, velje küljes asuva kettaga, perfektne. Probleeme natukene tekib seoses sellega, et tagaamort nüüd praktiliselt vastu sadulat.

56B6D725-EC75-48C4-9392-57BDEF2E0832.jpeg

Sellele on lihtsat rohtu aga suurem probleem nüüd aga selles, et velg ca 12mm liiga väljas.

9D780456-D148-448F-82D3-C63895355005.jpeg

Kiige ja rehvi vahel täpselt vajalik ruum ka olemas ja selle saaks nüüd paika kodarate timmimisega ehk offseti muutmisega. Aga pagana bemmi kodarate lahendus on suht tume maa. Guugeldasin omajagu aga ei leidnud sedagi, mis peaks olema offset näiteks r1000gs või r1150gs ratastel ja kas bemm lubab mingis vahemikus offsetti muuta ka? Oskab keegi selle kohta midagi asjalikku öelda? 12mm pole päris kaksviiskümmend ka, et tuimalt peale minna.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”