LS ehk LiiklusSaag

Kuidas on, kas seisad stoppjoone taga ja ootad kannatlikult rohelist või teed kohe pöörde paremale?

Ootan stoppjooone taga, sest foor keelab (MA versioon)
17
44%
Pööran paremale, sest ristmik on reguleerimata (Sirki versioon)
15
38%
Seadust kannatab alati natuke mulle sobivas suunas painutada
7
18%
 
Hääli kokku: 39

Micy
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Juul 2013, 14:17

Re: LS ehk LiiklusSaag

Lugemata postitus Postitas Micy » 15 Jaan 2019, 23:57

Eks võib vaidlema jäädagi ja Sirgile makstaksegi selle eest, kuid olles nüüd Sirgi toetajate argumentidega tutvunud, siis tõepoolest on tõetera ka seal. Aga kuna ma nii kergekäeliselt poolt ei tahaks vahetada siis kuidas ma peateel sõites saan kindel olla, et antud foor vaid ülekäigurada reguleerib, mitte ristmikku? Et kõrvalteel pole foori, mis peateele kohe ei paista? Teiseks veel ristmikud, kus ülekäigurada ja ristmik on koos ja kõik on reguleeritud, kas seal nö mootorsõidukitele paigaldatud foor tekitab reguleeritud ristmiku või reguleeritud ülekäiguraja või mõlemad? Jaa kui ma Politseilt trahvi saan ja rikkumiseks kirjutatakse "Sõitis reguleeritud ristmikule, foori keelava tulega", siis kas oleks mõtet karjuma hakata ja öelda, et tegelikult ikka sõitsin reguleeritud ülekäigurajale ja vice versa
Ja et teemat veel arendada, siis kas Suur-Ameerika tn kiirabijaama juures pole ühte "eelfoori", mille juures pole ülekäigurada ega ristmiku? Kus seal seisma peab jääma ja miks? Või ei peagi ja see on lihtsalt foor kui selline oma kolme tulega?


Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”