K: Kawasaki ZX6R madaldamine


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: K: Kawasaki ZX6R madaldamine

Lugemata postitus Postitas will111 »

Streetmoto, mis väitega ma täpselt eksisin? Üldse mitte norimise mõttes ei küsi, reaalselt tahakski täpselt teada, et edaspidi ei eksiks. Asi ei ole ju selles, et preload mõjutaks kõrgust vaid ilma sõitjata. Täpselt samamoodi mõjutab ta seda ka koos sõitjaga, või ma eksin? Äkki tõesti, kuigi noh...ma olen seda isiklikult praktikas tõestanud, lugematu arv kordi. Vastasel juhul poleks loomulikult mõtet sellest üldse rääkida siinkohal.

Samamoodi see rehvirõhu näide. Sina rõhud sellele, et rehvirõhku vähemaks lastes ei tohi tsikli kõrgust muuta. Aga kui ma oleksingi väitnud, et nii saab tsikli kõrgust muuta ja võid seda proovida...milles ma siis täpsemalt eksiksin? Kuidas sa tead, et mõnel mehel ei ole tagarehvi sees 3 bari, mis äkki tulekski lasta pigem 2 peale? Kuidas sa tead 100% veendunult, et mõne mehe (või naise) tagaamordi preload on just praegu seadistatud nii absoluutselt perfektselt paika, et seda MITTE MINGIL juhul ei tohiks millimeetritki järele lasta? Kas mina eksin kui ma lambist selliseid eeldusi ei tee, vaid jätan õhku täiesti reaalse võimaluse, et preload võib olla täiesti valesti seadistatud. Aga sinul on õigus kui eeldad, et see on kindlasti täiesti paigas?

Ma saan täielikult aru, mida sa öelda tahad. Et preload on MÕELDUD seadistamaks amorti töötama õiges tööulatuses. Selles osas polegi millegi üle vaielda. Kuid preloadi keeramise/muutmise mõjul tsikkel ka kas tõuseb kõrgemaks või langeb madalamaks. Seda fakti ei saa lihtsalt kõrvale jätta.
Kui tahaks norida siis kas pikemate või lühemate kontide installimine tsiklile ei mõjuta ega muuda geomeetriat ja seeläbi kõike, mis puudutab selle tsikliga sõitmist? Täpselt nagu seda teed teistsuguse profiiliga rehv või preloadi muutmine. Võib ju täpselt samamoodi öelda, et ega tegelikult pole mõeldud ühelegi rattale panna külge suvalise pikkusega konte. Jah, mõnel juhul saab seda muutunud geomeetriat uuesti tasakaalustada liigutades esimesi torusid üles või alla, aga seal on ka üsna selged piirid sest üle paari sentimeetri toru triple clampis üles lastes sa enamsti juba hakkad piirama maksimaalset vedrustuse käiku ees.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”