Nõukaegsest elektroodkeevitusest ja keevitusest üldisemalt.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Nõukaegsest elektroodkeevitusest ja keevitusest üldisemalt.
Kodukasutusse, kus materjalid on 2+mm, on korralik mig palju asjalikum kui odav tig, olgu ta ac/dc või mitte. Samuti olen nõus, et tig ilma ac/dc'ta on nagu ilma esirattata mootorratas. Mig'iga kannatab mingeid kronsasid ja tummisemaid asju lasta vabalt ka roostevabasid ning ka paksem alukas ei ole miskit võimatut. Esimesed korrad on korralik pain asi jooksma saada, aga kui oma masinaga sinapeale saad, siis järgmised korrad on juba lihtsam. Traate ja düüse igal korral vahetada muidugi suht tülikas on ning kodus peab olema mitu gaasiballooni, millest see põnevam balloon pole just soodsaim asi, mida omale koju nii igaksjuhuks enamasti vedelema osta. p.s roostevaba traadiga saab ära lappida ka malmist asjad, mul autol on malmkollektorile juba aastaid tagasi külge keevitatud uus lambda stuts roostevabast, mingit jama pole siiani. Algajal ja esimestel katsetustel pole erilist vahet, kas keevitad neid põnevamaid materjale dig või mig keevitusega, jooksma seadistada on mõlemal juhul ikka suht keeruline.
Kuna mig on oma sisu mõttes lihtsam aparaat, siis odav mig on kindlasti kestvam ja tugevam asi, kui odav tig. Kunagi tööjuurde toodi miskine odav tig, uus, käis ikka remondis mitmed korrad ja vahetati pikas plaanis ikkagi päris masina vastu välja. Ise kasutan säästu inverter mig/elektrood keevitust (ei ole täidistraadiga lastekeevitus), maksis 240 raha, omanud olen mitu aastat ning ausaltöeldes teeb omad asjad ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.