K: Kawasaki ZX6R madaldamine


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: K: Kawasaki ZX6R madaldamine

Lugemata postitus Postitas will111 »

Jah, paistab nii. Tagumise sag'i võid sättida vabalt kuni 40mm, soovitatav on küll tänavaratastel tavaliselt kuni 35mm, kuid mitte midagi ei juhtu ka sellest pisut üle minnes. Võiksid ka ühtlasi siis vaadata, mis asendis sul compression hetkel on. See on see +- nupp, mille kohta küsisid privas. Keera seda näiteks - suunas kuni enam edasi keerata ei saa. Jäta meelde, mitu klikki see oli. Nüüd keera teisele poole ehk lõpuni + poole. Loe jälle kokku mitu klikki oli. See viimane loetud klikkide arv on sul maksimaalne reguleerimisvahemik. Esimene loetud klikkide arv näitab kui palju sul compressionit seni peale keeratud oli. Näiteks - poole läks 10 klikki ja pärast lõpuni + poole 30 klikki. Seega oli compressionit peale keeratud 10 astme võrra ehk 1/3 maksimumist. Sel juhul võiksid seda natuke lisada, näiteks 15 kliki peale keerata ehk täpselt keskele. See aitab ka pisut kompenseerida rohkem maha keeratud preloadi. (väiksem võimalus, et mõni eriti räige auk lööb amordi põhja)

Lisaks võiksid ühtlasi ära mõõta ka esikahvli ehk esimese osa sag'i samamoodi nagu tegid seda taga. Võibolla on ka seal hetkel asi liiga palju peale keeratud. Sel juhul tuleks seda samuti järgi lasta kuni sag on vähemalt 30mm, pigem kuskil 35. Kui kõik see tehtud siis ongi su tsikkel ilmselt kuskil 2cm madalam sõites ning lisaks oled oma vedrustuse tänaval sõitmiseks õigesti seadistanud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”