Amordi vedrude vahetamine
Re: Amordi vedrude vahetamine
Võimalik, ei ole sellist ratast omanud. Aga põhjakäimist mõjutab iga sellise amordi puhul igal juhul õhu kogus amordis - ehk siis õige ja sobiv õli kogus teisisõnu sest see mis ei ole täidetud õliga on täidetud õhuga. Ja see õhk seal sees ongi tegelikult progressiivne vedru, mis on mõeldud põhjakäimist vältima. Selline on amordi tööpõhimõte. Ja see on ka üks reaalselt kasutatav meetod sellise "regullimatu" amordi regullimiseks. Teised on õli tiheduse muutmine ja vedru vahetamine. Loomulikult nagu isegi aru saad siis vedru vahetamine on ilmselgelt kõige kallim ja keerulisem viis midagi muuta ning õli koguse muutmine on põhimõtteliselt tasuta ning väga lihtne.
Väga mitmed asjad mõjutavad amordi tööd, nii et teinekord kui esiots tundub liiga pehme ja põhjakäiv, võib väga palju muuta ka lihtsalt õli vahetamine tihedama vastu. Vedru see jäigemaks ei muuda, küll aga mõjutab seda kui lihtsalt ja kui pikalt amort näiteks järskude aukude ja paukude peale kokku käib. Teisisõnu high speed compression. Kui sul käib amort põhja pigem näiteks tugevalt pidurdades siis kindlasti peaks mõtlema jäigema vedru peale. Muul juhul alustaks vast muudest asjadest
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.