Amordi vedrude vahetamine


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Amordi vedrude vahetamine

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Amordi vedru vahetus on paras teadus. See ei ole nii, et tellin harder spring kirjag vedru ja asi ants. See eeldab ilka veidi kalkuleerimist. Lisaks mis tingimustes vedru käib põhja ja mis aasta ratas on ja millal amorti viimati hooldati.

Mängivad rolli nii lasti sõitja kui varustuse kaal plus siis kaasreisija jne. Lisaks sellele tuleks amort ära hooldada. Kas põhja käimine on algusest peale või tekkis mingi hetk. Samuti on oluline õli viskoosuse teema, sest võib tekkida olukord kus amort ei tööta, mis on omakorda ohtlik.

Endal käis ka amort põhja ja tegin hoolduse oma ratta hargile. Selgus, et kuigi õli ei lekkinud, oli õli 2 korda alla normi. Amort molekulideks kuluosad vahetusse ja voila tehase seadetega hakkas amort hoopis teist moodi käima. Kuna standard seaded ja amort on minu rattal arvestatud 75 kg sõitja järgi ja mina kaalun 95 siis suurtel kiirustel vaja mõelda juba jäigema vedru peale.

Selleks tasub konsultida keellegiga kes oskab õige pingsusega vedru müüa. Näiteks Marko Vihurmotos kui ise ei tea mida täpselt vaja.

Kui jällegi läheb liiga jäik vedru siis võib ka oma ohte esineda. Seega mina ei soovitaks katsetada lampi vaid veitsa kirjandust lugeda või konsultida targematega. Lisaks vedru vahetusele on mõistlik ka vedrustus paika seadistada. Sama käib ka tagaamordi kohta.

Kuigi väidetakse, et ta on hooldusvaba, siis mingi hetk on nutikas ka see ära hooldada. Minuteada seda tänapäeval teevad ka juba päris mitmed.

Hooldusel soovitan OEM simmereid kui vähegi võimaldab. Sest aftekatega olen kolmel rattal kõrvetada saanud. OEM id pole alt vedanud. Kui vähegi finants kannab. Nad ei tohiks väga kallimad palju olla. Õli viskoosus vaja ka tabelite järgi üle chekata. R6-l on mingi 0.1 märkega õli mis ei ole 10 vaid hoopis 5w

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”