Amordi vedrude vahetamine


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Amordi vedrude vahetamine

Lugemata postitus Postitas will111 »

Regullimatu amordiga kahjuks on see mure, et nii kui paned uue ja paksema õli, muutuvad sul kõik amordi parameetrid korraga ja seadistada pole midagi. Ilmselt aitaks jah õlivahetus või natuke paksema õli kasutamine aga siis peab ka arvestama, et high speed compression saab olema "valusam" ja ka rebound aeglasem. tänavarattal enamasti sellest väga suurt probleemi ei teki kui rebound natuke aeglasem on aga maastikul sõites võib küll üsna problemaatiline olla.
Ma võtaks ja mõõdaks reaalselt ära selle amordi käigu esmalt. ziptie õmber toru ja sõitma. nii saab aimu kui palju ja kui põhja see amort siis tegelikult ka käib või ehk on tegu äkki hoopis liiga väikse airgapiga. Airgapi tehase seadest palju väiksemaks pole soovitatav jätta kuna võib tihendid õhku lasta aga suuremaks võib alati teha kui tundub, et ei kasuta kogu vedru kasulikku käiku ära näiteks või kui see viimane osa tundub hirmus jäik aga tegelikult nagu peaks veel tööulatust olema. Pealegi panna alguses sisse väiksem kogus ja proovida ning hiljem jao kaupa lisada on ikka lihtsam kui hiljem seda välja imema hakata. 70mm sag tundub isegi suht okei arvestades, et tegu on siiski suhteliselt pika käiguga amordiga ja eks maastikul läheb seda "tagurpidi" käiku ehk vaja ka.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”