VOSHOD 3M 1989, Sciev
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev
Mina tegin nii, et kuumutasin väntvõlli laagri ümbert karteri kuumaks, siis kasutasin Jawa tõmmitsat... on juhuseid kus on piisanud kuumutamisest ja suurematest lapikkruvikeerajatest, ses laager on kas karteri pesast või halvemal juhul väntvõlli otsast ilusti järgi andnud (ps kahes kohas, kus mootori kinnituspoltide pesades, millega raamivahel istub, on tihvtid, need tuleb välja toksida enne kui midagi tõmbama või kangutama hakkad)
aukude leidmine on üks mõnus piin aga saab ilusti ühendatud, lisaks saab sellega ka väntvõlli teist karterist välja suruda ja tagasi oma kohale tõmmata...
Alternatiiv on see, et võtad ühe nõks paksema plaadi, puurid õigetesse kohtadesse augud, keskele nõks suurem, sinna siis üks mutter keevitada ja ongi asi valmis.
Igatehes seda tõmmitsat läheb sul veel vaja, et väntvõll tagasi oma kohale tõmmata...
Muide soovitan otsida ühe M5 poldi ja see panna väntvõlli genekapoolse poldi pessa, et tõmmitsatega midagi nässu ei keera (üldjuhul vajutad faasi või keerme alguse lössi)
Hiina osad on jah loterii - nt väntvõll... see tuleb igal juhul rihtimise pingist läbi lasta, et teada palju tegelikult viskub... see, et ta viskub on 99% kindel.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.