LS ehk LiiklusSaag
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2697
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 197 korda
- Tänatud: 419 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
Macintosh kirjutas: ↑18 Veebr 2019, 13:15Kaasfoorumlane @Henn küsis Indrek Sirki käest lisakommmentaari epostiga ja selle ta ka sai. Ma kõike siin ei publitseeri aga põhilise vastuse siiski. Tänud, Henn. Hennu soovil publiteerin ma vastuse allpool. Võidupunktid lähevad seekord neile, kes otsustasid foori taga rohelist mitte oodata. Lugege ise.
Viimane kord kui vaatasin, siis hr. Indrek Sirki nime taga ilutses "vandeadvokaat" aga mitte "riigikohtunik", seega on kogu see arutluse umbes sama kaaluga kui "suvaline advogaadi mull"
Näide "asjasse puutuvast" mullist:
1.Enne pööret tuleb nagunii vähendada kiirust, kuna a) pööre suurel kiirusel on ohtlik tsentrifugaaljõu tõttu ehk sõiduk võib kalduda vastassuunavööndisse pööret lõpetades või teelt välja sõita ja b) tuleb teed anda pööret lõpetades ristuvat sõiduteed ületavale jalakäijale, jalgratturile, tasakaaluliikuri juhile, robotliikurile, mopeedi- või pisimopeedijuhile (LS § 17 lg 3 p 2). Kiiruse vähendamine peab vastama LS § 50 lg 3 p 1, st olema selline, et juht suudab peatada sõiduki takistuse ees, mida ta pidi ette aimama (eesõigustatud liikleja on alati etteaimatav). Kiiruse vähendamist sellises pöörde olukorras kohustab ka LS § 18 lg 1, mille kohaselt tee andmise kohustuse täitmisest peab selgelt märku andma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.