LS ehk LiiklusSaag

Kuidas on, kas seisad stoppjoone taga ja ootad kannatlikult rohelist või teed kohe pöörde paremale?

Ootan stoppjooone taga, sest foor keelab (MA versioon)
17
43%
Pööran paremale, sest ristmik on reguleerimata (Sirki versioon)
16
40%
Seadust kannatab alati natuke mulle sobivas suunas painutada
7
18%
 
Hääli kokku: 40
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: LS ehk LiiklusSaag

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Madlobster kirjutas: 23 Veebr 2019, 10:04

Vahest võib juhtuda, et sinul ei ole õigus ja sellest ei olegi nagu suurt katki midagi. (näe reimps ei surunud ära ja on samasugune reimps ikka edasi)

mx joor töörn ;)

Kui nüüd natuke teemas tagasi lähed,siis ma seal mainin,et ma ei pane kummagi poole eest sixpacki välja ja nii on see siiani,sest stoppjoone tõlgendamine ei ole nii,et mingis osas on ta keelab selle ületamise ja mingis osas mitte. Ei sa olla natuke rase või päris rase ,sama on ka stoppjoonega. Seaduses ei ole selle kohta midagi öeldud. Seda ma tahan väita. Kui sul on vastupidine lõik seadusest leitud,siis pane siia üles. Pole plaani sinuga ega ka kellegi teisega vaielda teemal,kus puudub selge seaduses välja öeldud lahendus.

Seda § 58 on ka eespool mainitud ja sellest lähtudes on pööre sealt ükskõik,mis suunas keelatud,sest puudub viide,et mingi foori tüübi puhul on see lubatud.
Praegu kehtiv LS ei erista foore ja stoppjooni nende asukoha või liigi järgi. Sopp joon on stoppjoon Tallinnas ja Kapa-Kohilas. Punane tuli fooris keelab selle ületamise ja erandid puuduvad. Pöörde erisus punase tule korral on paragrahvi viimases lõigus välja toodud ja eeldusel,et sinust paremal pole foori. Teema algatuses olnud lahendustes pole ei ohutus saart ja foor asub peateelt liiklejast paremal.
https://www.riigiteataja.ee/akt/106072018014

§ 58. Sõitmine reguleeritud ristmikul
(1) Foori lubava tule ajal ristmikule sõitnud juht peab sealt kavatsetud suunas ära sõitma, sõltumata ristmikul olevate teiste fooride tuledest. Kui aga ristmikul oleva foori juures on stoppjoon või stoppjoonemärk, peab ta selle foori tuledest juhinduma.

(2) Foori lubava tule süttimisel peab juht andma teed juhile, kes lõpetab ristmiku ületamist, ja veel sõiduteel olevale jalakäijale.

(3) Foori või reguleerija keelava märguande korral peab juht seisma jääma stoppjoone või stoppjoonemärgi ees. Selle puudumisel võib jalakäijat takistamata sõita kuni lõikuva sõidutee ääreni.

(4) Kui juht sõidab lisasektsioonidega foori rohelise nooltule suunas ajal, mil põleb punane või kollane põhituli, peab ta andma teed mis tahes teisest suunast sõitvale juhile.

(5) Kui ristmikul on parempöörderada muust sõiduteest eraldatud ohutussaarega ja enne ristmikku paremal pool foori ei ole, tuleb paremale pöörata, sõltumata ristmikul olevate fooride tuledest, andes teed mis tahes teisest suunast sõitvale juhile.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”