LS ehk LiiklusSaag
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: LS ehk LiiklusSaag
urmas66 kirjutas: ↑23 Veebr 2019, 10:37Seda § 58 on ka eespool mainitud ja sellest lähtudes on pööre sealt ükskõik,mis suunas keelatud,sest puudub viide,et mingi foori tüübi puhul on see lubatud.
Praegu kehtiv LS ei erista foore ja stoppjooni nende asukoha või liigi järgi. Sopp joon on stoppjoon Tallinnas ja Kapa-Kohilas. Punane tuli fooris keelab selle ületamise ja erandid puuduvad. Pöörde erisus punase tule korral on paragrahvi viimases lõigus välja toodud ja eeldusel,et sinust paremal pole foori. Teema algatuses olnud lahendustes pole ei ohutus saart ja foor asub peateelt liiklejast paremal.
Praeguse LS i järgi on võimalik ka lasteaialapsel eristada ristmike reguleerivaid foore ja ülekäigurada reguleerivaid foore. Kas sina tõesti ei suuda???
Punane tuli keela selle (stopp joone) ületamist. Vaid ütleb, et kui soovid selle punase tulega reguleeritavat ala ületada siis teeandmise kohustuse korral (punane) tuleb oodata selle joone taga.
Kui sa reguleeritavat ala ei ületa ei kehti sulle ei seda reguleeriv foor ega ka selle fooriga kokku käiv joon. Enam selgelmalt ei anna seda seletada. Mis viidet sa otsid?
See vastu vaidlemine suht lapsik jonn.
Olen seda pilti nüüdseks näidanud väga paljudele, et teada saada, kuidas üleüldine arusaam on (siin suur vasturääkivuse oli üllatav)
100% kõik on öelnud ilma igasuguse kõhkluseta, et võib keerata. Seega neid, kes ei suuda kõndijate foori eristada ristmiku reguleerivast foorist on ikka väga vähe.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.