LS ehk LiiklusSaag

Kuidas on, kas seisad stoppjoone taga ja ootad kannatlikult rohelist või teed kohe pöörde paremale?

Ootan stoppjooone taga, sest foor keelab (MA versioon)
17
43%
Pööran paremale, sest ristmik on reguleerimata (Sirki versioon)
16
40%
Seadust kannatab alati natuke mulle sobivas suunas painutada
7
18%
 
Hääli kokku: 40
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7435
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2008 korda
Tänatud: 596 korda

Re: LS ehk LiiklusSaag

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Madlobster kirjutas: 23 Veebr 2019, 11:06

Praeguse LS i järgi on võimalik ka lasteaialapsel eristada ristmike reguleerivaid foore ja ülekäigurada reguleerivaid foore. Kas sina tõesti ei suuda???

Punane tuli keela selle (stopp joone) ületamist. Vaid ütleb, et kui soovid selle punase tulega reguleeritavat ala ületada siis teeandmise kohustuse korral (punane) tuleb oodata selle joone taga.
Kui sa reguleeritavat ala ei ületa ei kehti sulle ei seda reguleeriv foor ega ka selle fooriga kokku käiv joon. Enam selgelmalt ei anna seda seletada. Mis viidet sa otsid?

Pane siis siia lõik või link kehtivast LS-st,kus see kõik kirjas. Ja palun ära enne juurde kirjuta,kui sul see lõik ka tekstile lisada :) Eriti meeldib mulle see lasteaialapse koht :)

See mida sina-mina või keegi kolmas suudab oma peas eristada ei ole pädev. Ma ilmselt suudan paremini kui suur enamus liiklejatest,aga see ei anna mulle veel õigust midagi väita,kui puudub seaduses kindel tõlgendus. Kuna siiani puudub kohtulahend ,siis saavadki kõik vastavalt oma äranägemisele seda sedauses olevat tõlgendada. LS Paragrahvid 35 ja 58 on selles teema algatanud situatsioonis üksteisele vasturääkivad ja nii lihtsalt on. Ma ei väida,et kellegi on õigus või kellegi ei ole. Lihtsalt puudub antud lahenduse kohta selge arusaam seadusest. Me võime siin vaielda ja heietada mitu aastat,aga ega sellest midagi ei muutu. Pole ei see,kes MNT-st sulle vastas, ega ka Sirk siiani veel seaduse loojad ega kohtulahendi saavutanud juristid. Neil on täpselt sama moodi oma nägemus seadusest ja ei enamat. Nii kaua ,kui seadus annab võimaluse seda eri moodi tõlgendada,siis ei ole asi üheselt paigas. Kui oleks kohtulahend,et see on ühte moodi tõlgendatav,siis puuduks ka vaidluse koht. Võimalik oleks ka seaduse loojal seda selgitava aktiga paika panna,aga ka sellist akti pole olemas. Kohtus muideks on päris suureks argumendiks seaduselooja(ja miks mitte ka ristmiku projekteerija) tahe mingit situatsiooni mingil viisil lahendada. Kui nüüd kohus tellib ekspertiisi ja seal ka küsitakse olukorra loonud seadusandja ja projekti kinnitanud kohaliku võimu asutuse tahet selle situatsiooni lahendamiseks,siis kohus kaalub seda päris kindlasti. Mis lahendusele jõutakse,pole siin meie otsustada ega ennustada.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”