LS ehk LiiklusSaag

Kuidas on, kas seisad stoppjoone taga ja ootad kannatlikult rohelist või teed kohe pöörde paremale?

Ootan stoppjooone taga, sest foor keelab (MA versioon)
17
43%
Pööran paremale, sest ristmik on reguleerimata (Sirki versioon)
16
40%
Seadust kannatab alati natuke mulle sobivas suunas painutada
7
18%
 
Hääli kokku: 40

Rasmusk
Postitusi: 214
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: LS ehk LiiklusSaag

Lugemata postitus Postitas Rasmusk »

Madlobster kirjutas: 23 Veebr 2019, 19:00

See pügal, et liikluskorraldusvahend (vähemalt üks) paigaldatkase mõjupiirkonna ette on täiesti olemas. Aga no ei viitsi otsida. Jah on paljudes seadustes ka selliseid mitmeti tõlgendamise võimalusi aga see ei üks neist.

Suvaline, kuid hea näide liikluskorraldusvahendist, mille mõjupiirkond on enne liikluskorraldusvahendit. Link.

Kui ei viitsi otsida, siis ei viitsi. Polegi midagi teha.

Kui see olukord ei ole selline, mida mitmeti tõlgendatakse, siis miks seda tehakse? Miks on meil mitu erinevat tõlgendust?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”