VOSHOD 3M 1989, Sciev


hmm
Postitusi: 427
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 108 korda

Re: VOSHOD 3M 1989, Sciev

Lugemata postitus Postitas hmm »

Mina olen lähtunud raamatus olevast mootorilõike joonisel näidatust e. simmeri vedrrõnga poolne osa on väntvõlli poole. Minu silmad märkasid, et videos läksid simmerid ju õigetpidi e. vedrupoolsed osad väntvõlli poole...
Simmeri põhiülesanne on hoida väntvõlliruumis kokkusurutavat küttesegu täitumisel rõhku karteris sees, et küttesegu surutaks eesmärgi päraselt ülevoolukanalite kaudu põlemiskambrisse. Lisaks surutakse kolvi alla liikumisel väntvõlli laagritele kolvi alla jäänud küttesegu määrimiseks + jahutamiseks ja see peab liikuma simmeri ning laagri vahele, sealt edasi läbi laagri karterisse.
Alarõhu osas ma nii väga ei pabistaks, seda piskut kompenseerib karburaatorist küttesegu (koostist saab samuti karburaatorist sättida) lisaks mingi osa karterisse kolvi allaliikumisel surutud küttesegu tõmmatakse vastupidi läbilaagri õlituskanali kaudu üles, seega ega see karter väga tühi ka pole ning korralik simmer suudab väljast sissetrügivat õhku piisavalt takistada.
Lisaks käigukasti pool olevale kõige äärmisele laagrile saab kaelustihendi "toetuseks" jätta alles laagrikatte - mis on üllatavalt tihe.
See kas geneka alune tihend ka õhku läbi laseb näitab kahetaktiline ilusti välja - teistpidi liigub siis ka seda ollust...

Muide TOC ja SKF kaelustihendid on kahe tihendirõngaga vastu võlli ja need töötavad mingis osas mõlemat pidi. Kuigi suurema rõhu poole peab ikkagi see vedrurõngas jääma.

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”